Citat:
Ursprungligen postat av
granved
Låter bra.
De är ju mycket ofta kontakter spelar roll vilken ställning man får i ett fängelse. Är man med i ett gäng som står bakom en är det ju lättare.
Ska man tro att Fredrik har något gäng bakom sig?
Visst löjliga ligan eller något i den stilen i så fall. Han har inga pengar heller så han lär inte köpa sig något. Han får alltså det svårt det tippar jag på. Hans attityd är en försvårande omständighet helt klart, och hans brott att mördat en nära så som sin fd flickvän och då hon sov. Stal pengar och har ett rykte om sig som en kvinnomisshandlare och djurplågare på det.
Han kan inte glida in på anstalten på det viset man ser i förhör eller som man sett i den här tråden.
Så det innebär att fega Fredrik får rätta sig i ledet och det kommer han att göra om han ska överleva.
Nu förstår jag vad man menar att ingen säger till eller emot Fredrik. Bra av Pernilla W tycker jag i det här förhöret. Berry är lugn och har väntat på tillfället i några år.
Vad han ser ut sen. Pundig, sliten med påsar under ögonen. Well han kommer se än värre ut då han muckar om si så där 10 år.