Har någon koll på om de har separerat nu när programmet sänds eller fortfarande är ihop?
Har inga bevis någonstans men det är ju många deltagare som återgått till sitt tidigare beteende efter programmet så jag är inte alls så säker på att dom är ihop längre. Och ärligt talat så förtjänar den genomsnälle killen en bättre partner.
Verkar inte som att någon av deltagarna vet vad de har för skulder nu när de har rundvandringen i gruvan.
Var deras totala skuld 240 000 kr eller är det bara den del som de har gemensamt och sedan tillkommer deras egna skulder till kronofogden m.m.? Om det är deras totala skuld så är den inte så hög ändå även om de bara har köpt skräp för den summan.
Har inga bevis någonstans men det är ju många deltagare som återgått till sitt tidigare beteende efter programmet så jag är inte alls så säker på att dom är ihop längre. Och ärligt talat så förtjänar den genomsnälle killen en bättre partner.
Snäll må han vara, men rent intellektuellt förtjänar de varandra.
Vet inte men det här med disco i vardagsrummet, och med en tant till tjej skulle ju krävas en del pengar att byta liv med honom, känns helt ute i övrigt tycker jag mest synd om dom som är med i programet!
Detta par är nog dom mest korkade sedan ungtupparna som inte visste var dom bodde. Helt sjukt hur man kan ha så dålig koll på sin ekonomi när man är sambos och har 4 gemensamma barn.
Förövrigt känns det som att den största anledningen till att folk får hjälp av Lyxfällan är för barnens skull.