Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Bilder från dagens utflykter i vår-Sverige. Härliga tider!
http://imgur.com/a/c036b
Vajert! Är det chambray-skjortan man skymtar?
Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Haha, bra där!

Men, jag vet inte riktigt om du/ni valt rätt storlek. Kanske vore en tripp till skomakaren för att sätta dit en plös- eller häldistans att tänka på?

Äsch, en liten hälkudde löser nog problemen!
Man blir ju redan nu lite avundsjuk f ö. Tänk om min pappa hade haft en liknande skosamling (vi har samma storlek f ö), hur wunderlicht hade inte det varit att då och då låna farsans pjuck? Det är bara att hoppas att den nya generationen om inte får 9 E i skor så i vart fall passerar denna storlek någon gång under uppväxten.