2014-05-06, 22:04
Medlem
Någon fler som fått mejl från fifa där det står att man ska få 2 guldpaket gratis när man loggar in på konsollen? Jag hittar då inga, någon som vet hur man hittar dom?

"Du är inbjuden till Team of the Season-festen i FUT – med två kostnadsfria guldpaket*, som du hittar i avdelningen ”Mina paket” i FUT-butiken på din konsol. OBS! Paketen måste hämtas senast tisdag. GULDPAKETEN AKTIVERAS AUTOMATISKT NÄR DU LOGGAT IN OCH GÅR IN PÅ ”MINA PAKET” I FIFA 14 ULTIMATE TEAM-BUTIKEN. GULDPAKETEN GÄLLER FRAM TILL DEN 7 MAJ 2014 KLOCKAN 00.59."
Citera
2014-05-06, 22:06
Medlem
Playzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Är ett svart kort på tex 85 i rating bättre än ett annat guld som också har 85?
Statwise, ja. Oftast ökar statsen på ett inform kort med mer än vad som motsvarar +1 i overall rating men korten får nästan alltid bara +1.
Sen finns det ju konspirationsteoriester som säger att alla inform kort är sämre ingame men statwise är ett 85inform bättre än ett normal 85
Citera
2014-05-06, 22:08
Medlem
Ok, jag kikar in Higuain i mitt serie-a lag då Passar min budget.
Citera
2014-05-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro66
workrate säger du. Vad för workrate bör man ha på dom olika positionerna?
Titta på workratesen, är ingen mästare på det men backlinjen skulle jag föredra low/high, och medel/medel på ytterbackarna.

Testa dig fram.
Citera
2014-05-06, 22:10
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo
Någon fler som fått mejl från fifa där det står att man ska få 2 guldpaket gratis när man loggar in på konsollen? Jag hittar då inga, någon som vet hur man hittar dom?

"Du är inbjuden till Team of the Season-festen i FUT – med två kostnadsfria guldpaket*, som du hittar i avdelningen ”Mina paket” i FUT-butiken på din konsol. OBS! Paketen måste hämtas senast tisdag. GULDPAKETEN AKTIVERAS AUTOMATISKT NÄR DU LOGGAT IN OCH GÅR IN PÅ ”MINA PAKET” I FIFA 14 ULTIMATE TEAM-BUTIKEN. GULDPAKETEN GÄLLER FRAM TILL DEN 7 MAJ 2014 KLOCKAN 00.59."
Troligen scam.
Citera
2014-05-06, 22:17
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Troligen scam.

Fast inget i mailet tyder ju på att det är scam? Ber inte om uppgifter eller liknande
Citera
2014-05-06, 22:24
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Fast inget i mailet tyder ju på att det är scam? Ber inte om uppgifter eller liknande
Sant.

Vilken mailadress kom mejlet från?
Citera
2014-05-06, 22:24
Medlem
Zluskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo

Om det inte står på twitter officiellt att alla får två packs är det en scam av något slag.
Citera
2014-05-06, 22:25
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Bästa CAM:en i BPL förutom TOTS Rooney? någon som provat TOTS Ramsey ?

Kevin de bruyne.
Senast redigerad av Koroman 2014-05-06 kl. 22:28.
Citera
2014-05-06, 22:26
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Skulle någon kunna reviewa raffael, och berätta hur han är? I tots såklart.

Funderar på att skaffa Gignac och Raffael och göra ett lag runt det.
Men vill helst veta om de är värt pengarna för Raffael?
Spelade han som cf i falska nian och skötte sig okej. Visa matcher var han lysande och i andra osynlig, men 45k är det väl värt
Citera
2014-05-06, 22:27
Medlem
Citat:
Troligen scam.
Varför skulle en scammare bara skriva att jag har 2 gratis packs nästa gång jag loggar in på konsollen?

Sen står det såhär i också: © FIFA:s namn och OLP-logotyp är upphovsrättsskyddade eller varumärkesskyddade av FIFA.
Med ensamrätt. Tillverkat med licens av Electronic Arts Inc.
Citera
2014-05-06, 22:30
Medlem
Citat:
Sant.

Vilken mailadress kom mejlet från?
Från "FIFA 14 Ultimate Team". Jag prenumererar till och med på nyhetsbrev därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in