2014-05-01, 08:32
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Kom att tänka på att jag hörde Titanfall har något slags system där folk som fuskar hamnar på servrar där bara fuskare möter varandra, skulle inte det kunna vara något man kan införa i kommande fifaspel att man har betygsystem och dom som då utnyttjar OP hela tiden och maskar/passar runt bollen i backlinje osv när dom har ledningen (i slutet speciellt då för det är då dom inte ens försöker attackera..) så att dom som gör så bara möter spelare med samma betyg?

Så klart får ju fifa granska matcherna med kanske något slags system där t.ex här i fifa14 kunnat se hur pass många inlägg/nickmål en spelare gör och hur dom maskar osv och stämmer det så går betyget ner. (så inte det utnyttjas p åfel sätt)

Själv hade jag viljat ha ett system så att man kunde söka spelare efter en viss spelstil, för som jag gnällt så många gånger här innan så är det sjukt tråkigt o möta alla dessa fulspelare istället för folk som spelar t.ex markfotboll som jag
Det här kan vara det dumaste jag läst. Det är du som är en fulspelare som inte gör inlägg och sånt.
Citera
2014-05-01, 08:45
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Är det idag alla H*rungar spelar? :/ Har mött 6-7 olika spelare och ALLA som vanligt kör fulspel (inlägg osv) och det värsta är (något jag faktiskt typ ALDRIG varit med om..) är att minst 3 av dom körde spel i backlinjen och hålla den kvar vid min sidlinje tills matchen är över?! Varför kan Fifa inte skaffa sig ett slags rapport/betyg system så man kan rapporta efterblivna jävlar som dom? Så får dom sämre betyg efter hur dom t.ex utnyttjar OP saker och speciellt dom som då håller i bollen när dom har ledningen..

Måste fråga ändå.. Finns där ett slags handikapp i detta spelet eller hur det kallaS? Hela säsongen har backlinjen strulat som den aldrig annars brukar göra, målvakten släpper in BILLIGA mål.. och det är inte bara det...

I VARJE MATCH har jag dominerat i målchanser, men ändå så lyckas jag inte få in dom och förlorarar/oavgjort eller får in målen men ändå förlorar/oavgjort..

sluta klaga, träna mer och lär dig utnyttja det du kallar för "OP"
Citera
2014-05-01, 10:17
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/10867409/ Vad tycks? IF Berbatov falsk nia.
Citera
2014-05-01, 10:19
Medlem
LMLhahas avatar
Någon som kommer att köpa massa TOTW för att göra tradingvinster? Vilken satsar ni på? BIN för discard just nu är Altintop, Pizaro (som för övrigt ser sjukt bra ut), Samedov, Tadic, Raúl García, Iraola och Marko Basa.
Citera
2014-05-01, 10:20
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
http://www.futhead.com/14/squads/10867409/ Vad tycks? IF Berbatov falsk nia.
Riktigt sugen på att testa IF Berba som F9:a. Men är lite fundersam på hans låga pace och L/L. Men dit lag såg helt ok ut.
Citera
2014-05-01, 10:23
Medlem
Har nån provat någon slags coin generator? Är det legit? Haha
Citera
2014-05-01, 10:27
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolf4946
Har nån provat någon slags coin generator? Är det legit? Haha

Självklart fungerar det..

Citera
2014-05-01, 10:30
Medlem
Söker någon att lira coop seasons med! Vore gott om du låg i div 1-3 i seasons och är en bra spelare, dvs vinner cuperna i fut regelbundet och så vidare

PMa!

Mitt FUT lag:

http://www.futhead.com/14/squads/10868184/
Senast redigerad av Ricius 2014-05-01 kl. 10:46.
Citera
2014-05-01, 10:42
Medlem
God morgon!

Jag undrar bara, när ska jag köpa ett lag? Jag sitter på ca 650k efter alla pack, och vet inte när det är bäst att köpa lag. Vore ju najs att ha spelare som går upp lite när TOTS är slut

Har inte kunnat följa tråden, kanske har denna fråga ställts massvis med gånger. Men tacksam för svar!
Citera
2014-05-01, 10:49
Medlem
Zluskes avatar
Ångrar att jag sålde mina coins så köpte tillbaka allt för ett dyrare pris och funderar på detta lag:http://www.futhead.com/14/squads/10868534/ Eller finns det några byten jag kan göra inte testat nån tots spelare så kanske gerrard är bättre etc etc etc
Citera
2014-05-01, 10:59
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.o.o.o
God morgon!

Jag undrar bara, när ska jag köpa ett lag? Jag sitter på ca 650k efter alla pack, och vet inte när det är bäst att köpa lag. Vore ju najs att ha spelare som går upp lite när TOTS är slut

Har inte kunnat följa tråden, kanske har denna fråga ställts massvis med gånger. Men tacksam för svar!
Du skulle ha köpt ditt lag igår.
Citera
2014-05-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Du skulle ha köpt ditt lag igår.

Men är det mycket skillnad idag? Annars kan man väl vänta t nästa onsdag, eller kommer det vara en mindre Market Crash?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in