2014-05-05, 13:58
Medlem
Jag bor i Malmö och tänkte ta tåget ner till Köpenhamn nån dag för att knulla vaginalt och/eller få en avsugning, men har absolut noll koll på prostitutionsbranschen.

Kraven är:

1. Det ska vara lagligt.
2. Inte mycket snack, eller mer än vad jag vill. Alltså ingen "girlfriend experience" eller en dag/natt med horan.
3. Det ska inte finnas nån risk att jag blir nekad av horan pga utseende, prestation eller inte tillräckligt pratglad. Alltså, gärna nån som är utländsk och knappt talar engelska.
4. Under 1500SEK.
5. Jag ska inte behöva fixa hotellrum eller köra henne hem utan platsen får hon eller bordellen ta hand om och ingå i priset.
6. Jag får se hur horan ser ut innan jag väljer.
7. Så anonymt som möjligt, alltså helst inte stå där bland en massa andra torskar.

Bör jag ta mig till nån bordell? Nån hora ni rekommenderar?

Jag vill ha gjort klart med så mycket som möjligt angående val av ställe/plats/hora innan jag åker dit.
Citera
2014-05-05, 22:40
Medlem
zxcvasds avatar
Går du till en bordell får du i regel träffa ett par alternativ innan du bestämmer dig.
Ett knull kombinerat med sug på 15min torde kosta ~700 dkk.
Citera
2014-05-06, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Går du till en bordell får du i regel träffa ett par alternativ innan du bestämmer dig.
Ett knull kombinerat med sug på 15min torde kosta ~700 dkk.

Vilken bordell rekommenderar du?

Hur går det till? Är det likt en restaurang att man besöker stället, får ett menyblad med tjejerna och tjänsterna som erbjuds, beställer, får vänta på min tur, horan kommer dit och tar med en till rum XX, knullar horan, går tillbaks till kassan, betalar med Mastercard, tackar nej till kvitto och sen hejdå?
Citera
2014-05-06, 13:15
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smallbill85

Hur går det till? Är det likt en restaurang att man besöker stället, får ett menyblad med tjejerna och tjänsterna som erbjuds, beställer, får vänta på min tur, horan kommer dit och tar med en till rum XX, knullar horan, går tillbaks till kassan, betalar med Mastercard, tackar nej till kvitto och sen hejdå?

Kontant betalning innan kläderna åker av
Citera
2014-05-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Kontant betalning innan kläderna åker av

Tack.

Hur är det med kondomer? Går det att köpa/få där eller tar man med sig det?
Citera
2014-05-06, 14:24
Medlem
meramans avatar
Citat:
Tack.

Hur är det med kondomer? Går det att köpa/få där eller tar man med sig det?

Dom har kådisar på plats. Dom godkänner oftast inte att du tar med egna. Kådisarna ingår i tjänsten. Och det är 100% lagligt att köpa sex i Danmark
Citera
2014-05-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Dom har kådisar på plats. Dom godkänner oftast inte att du tar med egna. Kådisarna ingår i tjänsten. Och det är 100% lagligt att köpa sex i Danmark

Tack igen!

Nån bordell du rekommenderar?
Citera
2014-05-06, 14:36
Medlem
meramans avatar
Citat:
Tack igen!

Nån bordell du rekommenderar?

Eftersom utbud varierar och tjejer byts ut är det svårt att rekommendera något speciellt ställe. Kolla in hemsidorna vem som jobbar den dagen du skall åka och välj då en brud du tänder på
Citera
2014-05-06, 15:00
Medlem
FashionMonsters avatar
Det är möjligt att du träffar någon ute på stan om det är en ljuvlig kväll, där är en gata som är tydligt lättupptäckt och är övervämmat med tvivelaktiga typer - gå ej dit utan igenom isfl.
Du kan likaväl stöte på något finare flickor på andra centrala platser värda att cirkulera.

Den ende prostituerade jag haft sex med i skandinavien var en dam från gatan här, förväntade mig kanske mer varierat och utspelat sex men det visade sig efter en taxiresa till hennes lägenhet bli en viskande stilla morgon på hennes lättklädda rum. Kan inte påstå jag sökte något mer vid den tiden.

Blev nog billigt fast jag håller ingen koll utan tömmer plånboken på allt som ej tänks behövs.
Citera
2014-05-06, 19:59
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:

Har inte varit i Köpenhamn och rutinerna kan skilja lite mellan ställena, men det brukar gå till som så att man blir visad till ett "vänterum" och får gå igenom vad man önskar tillsammans med bordellmamman. Där brukar det även finnas en meny (prislista). Om man vill får man träffa några av de som jobbar innan man bestämmer sig. Betalning sker i förväg, på vissa ställen tar de betalkort.
Citera
2014-05-07, 12:15
Medlem
WickedSicks avatar
Cassiopeia kan du iaf stryka. De är nerlagda.
Citera
2014-05-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WickedSick
Cassiopeia kan du iaf stryka. De är nerlagda.

Sen när?
Verkar ju enligt hemsidan fortfarande finnas kvar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här