Jag sitter och bläddrar igenom lite escortsidor. Både svenska och utländska. En del brudar på svenska sidor ser helt ok ut, men hur fasen kan en gammal "mullig" kärring inbilla sig att någon vill betala 1500 spänn och mer för att sätta på henne?
Det borde ju rimligtvis vara hon som betalade!
För oss som bor i södra Sverige är valet enkelt. Ta färjan till Polen, kostar 700:-/tor. En fräsch 20-åring tar runt 500 spänn för två timmar. Sup till för någon hundralapp och sen nattfärjan hem. Allt för ett lägre pris än en timme med nåt överårigt svenskt luder.
Eller varför inte dra till Riga eller någon FKK- klubb i Tyskland?