2014-05-05, 20:05
Medlem
Ingen som vet hur det går för den gode Barteks tillfrisknande? Den processen känns rätt central för urgången i framtiden ..........
Citera
2014-05-05, 20:45
Medlem
LarsKrisses avatar
Ett annat nytt rykte säger att det ev skulle finnas en 3e gubbe inne på restaurangen? Ngn som vet mer ang detta?
Citera
2014-05-05, 21:39
Medlem
efedrinkungens avatar
Bartek hit och Bartek dit, om man läser här inne så
tror man att han var lika stor som Jokso innan han blev knäppt.

Bartek är en psykstörd jävel, det är hans enda kapital.

Och sen att han är en hämnande jävel stämmer inte heller,
fråga han eller hans kompisar hur det gick för ett par år sedan
när han kom och spelade Allan Ballan på Alby-puben,
det slutade med att en av turkarna som äger puben slog sönder Bartek med
knytnävarna. Och Bartek blev av med sin guldkedja.

Men det blev inga hämndaktioner för det.

Säger inte att han inte kan ta för sig, men ge han inte större
rykte än han förtjänar.

Sen är det många som har tyckt att äntligen
får han bita i gräset.

Som med Jokso, det är alltid en 19-20 åring som
blir utsänd eller som vill bättra på sitt rykte och
gärna gör en sån här sak.

Vad jag kan säga är att smågrabbarna inte har
det så jävla kul på flempan eller kronan nu,
utan sina polare runt omkring sej så känns allt
inte så maffia längre.

........En gång kom jag två gånger...........
Citera
2014-05-05, 23:14
Medlem
rage-xs avatar
Bagge "lagen" laddar upp just nu for tillfallet,det kommer rojas en hel del!!Om man kollar in Milutins bilder pa facebook sa har han ett namn gaddat pa ryggen,varfor han nu har det vet i fan,den gubben har varit med ett tag i gamet i Sthlm bland serberna!Om han och hans umgange backar upp Bartek,Jimmy ,Milutin & Co sa kan grabbarna fran Osmo fa det "lite" svettigt bakom oronen..Det ar alldeles for manga ????? i detta och alla klossar har inte riktigt hamnat ratt.
Citera
2014-05-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Bagge "lagen" laddar upp just nu for tillfallet,det kommer rojas en hel del!!Om man kollar in Milutins bilder pa facebook sa har han ett namn gaddat pa ryggen,varfor han nu har det vet i fan,den gubben har varit med ett tag i gamet i Sthlm bland serberna!Om han och hans umgange backar upp Bartek,Jimmy ,Milutin & Co sa kan grabbarna fran Osmo fa det "lite" svettigt bakom oronen..Det ar alldeles for manga ????? i detta och alla klossar har inte riktigt hamnat ratt.

Trta? Han är väl inte ens i Sverige?

Tror du dem har lust att jaga småkids i Ösmo?!?
Citera
2014-05-06, 00:02
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Trta? Han är väl inte ens i Sverige?

Tror du dem har lust att jaga småkids i Ösmo?!?

Han ar i Swe,om han har lust eller inte det ar en annan femma!!Han kan alltid backa upp med en eller annan finess i det hela,han ska val vara gudfader at Milutin!!Sen om han har lust att dras med i det hela vet i fan,vet inte riktigt om kidsen i Osmo vet om vem han ar?Men som sagt han har varit med lange i gamet
Citera
2014-05-06, 00:04
Medlem
rage-xs avatar
En annan sak hanger jag inte riktigt med pa,vilka ar kvar dvs ute i friheten av dom kidsen fran Osmo???Nagon som har namn pa ytterliggare sk medlemmar i Soderort?Ar Sirwan med dom?
Citera
2014-05-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco
Svårt att tro någon Elias Messo har något med detta att göra, verkar bara vara lösa rykten.
Det var söderort gänget som trodde dom kunde gå på vem som helst och skjuta ner efter att ha varit kraftigt flöddrade.

Dom kan ju ha blivit inspirerade. Låt oss säga, pekade i rätt riktning av någon som kan spelet bättre...
Citera
2014-05-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
En annan sak hanger jag inte riktigt med pa,vilka ar kvar dvs ute i friheten av dom kidsen fran Osmo???Nagon som har namn pa ytterliggare sk medlemmar i Soderort?Ar Sirwan med dom?

Vad har ens M med detta att göra? Bara lösa rykten att han var på plats.
Citera
2014-05-06, 00:27
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veterani
Vad har ens M med detta att göra? Bara lösa rykten att han var på plats.

Det ar inte "losa" rykten
Citera
2014-05-06, 09:48
Medlem
Hyfsat hypad kille, någon säger att han överlevde 56 knivhugg och andra säger att han överlevde 10 hugg i huvudet, vart ligger sanningen?
Citera
2014-05-06, 09:50
Medlem
Bartek är inte Jokso han äger inget imperium eller har dom största pengarna. Däremot vet ALLA vem han är och jag tror helt ärligt inte jag vet någon som utmanat honom i alla fall inte på dom senaste 10 åren. J är inte mycket sämre heller dom har alltid varit skyddade med sitt rykte om brutalt våld och att dom inte bryr sig ett jävla dugg vilka man tillhör. Det är nog inte den smartaste vägen att gå jämt för folk kommer fortsätta försöka och folk kommer fortsätta skita på sig när dom inte lyckas. Är det bara jag som längtar efter denna FUP eller tror att dom här förhören kommer vara helt hysteriska. Dom kan ju i alla fall kanske få nån lerigigan(stavning??) på häktet

Med vänlig hälsning / Rasho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in