2014-05-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
"SVT har varit i kontakt med kvinnans släktingar som bekräftar att det var den nu dödade åttaåringen som var med i butiken."

Det kan inte vara så att kvinnans släktingar bekräftar att det var Yara bara för att dölja att det t.ex var någon av deras egna barn(dvs kvinnans släktingars barn)?

Man kan ju inte lita på någon längre. Allt jämrans ljugande och förvrängande av tid och rum gör en alldeles knäpp.

Vi behöver en tidslinje!!

Jag har hela tiden trott att det var Yara men blev förvirrad när alla sa att det inte fanns belägg. Flickan i butiken var ju i exakt rätt ålder dessutom sättet hon användes på. Jag tror Mgm behandlat sina pojkar bättre (inte bra men bättre). Flickan hade absolut noll värde och det märks i de sammanlagda förhörsprotokollen från butiken. Det är Yara.

Vi börjar väl få en tidslinje nu tack vare Nalta ...allt blir så mycket lättare med en tidslinje och den går ju att korrigera om det blir fel.
Citera
2014-05-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleSoul
Om Yara nu var här 2012 redan hur förklarar ni bilderna på hennes mors FB där de firar hennes 6års dag och 7 årsdag?
På de bilder jag har sett, så fanns hon med på Skype, det stod en laptop på ett bord. Verkar som om familjen och en del barn firade hennes födelsedag utan henne. Orkar inte leta upp bilderna, kanske någon annan kan.
Citera
2014-05-05, 19:31
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan66
Tittade just på Blekingenytt där man bl.a fått uppgifter om att mamman hade skyllt allt på flickan när hon åkte fast för stöld. och då hade hon fyllt barnvagn o väska med kläder.

Det var inte flickans mamma! Men vad konstigt att de skyllde allt på flickan. De har ju dödat henne. Vart vill du komma med detta?
Citera
2014-05-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
På de bilder jag har sett, så fanns hon med på Skype, det stod en laptop på ett bord. Verkar som om familjen och en del barn firade hennes födelsedag utan henne. Orkar inte leta upp bilderna, kanske någon annan kan.

Titta lite noggrannare. Det finns ett album som är namngivet på arabiska och heter eidmiladat Yara: عيد ميلاد يارا
Senast redigerad av purpleSoul 2014-05-05 kl. 19:36.
Citera
2014-05-05, 19:36
Medlem
Citat:
Om Yara nu var här 2012 redan hur förklarar ni bilderna på hennes mors FB där de firar hennes 6års dag och 7 årsdag?

Hon var här 2012 det har intygats av släktingar. Men hon kan ha åkt fram o tillbaka så finns det bilder är det självklart intressant. Är hon tillsammans med sin mamma och familj på bilderna från födelsedagarna?
Citera
2014-05-05, 19:38
Medlem
NALTAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Vem menar du har vunnit på detta? Om paret hade vunnit nåt på henne hade de väl inte dödat henne.
Med vinning menar jag framtida medborgarskap i Sverige. Jag menar ju då hennes föräldrar i Gaza. Ursäkta min otydlighet!
Senast redigerad av NALTA 2014-05-05 kl. 19:41.
Citera
2014-05-05, 19:39
Avslutad
Citat:
Efterhands konstruktion bilder för o styrka påståenden om tider som de inblandade har velat förmedla till migrationsverket o inget annat
Citera
2014-05-05, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Hon var här 2012 det har intygats av släktingar. Men hon kan ha åkt fram o tillbaka så finns det bilder är det självklart intressant. Är hon tillsammans med sin mamma och familj på bilderna från födelsedagarna?

Ja hon är med sin familj och sina syskon. Finns även en bild när hennes pappa pussar henne. På tårtorna är det ljus med siffran 6 och senare 7 så det går inte att räkna fel på ljusen. Man ser oxå att hon växt till sig från ena födelsedagen till den andra.
Citera
2014-05-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitsverige
Efterhands konstruktion bilder för o styrka påståenden om tider som de inblandade har velat förmedla till migrationsverket o inget annat
Nja kolla när bilderna är upplagda.
Citera
2014-05-05, 19:42
Avslutad
Citat:
Har du sett någon uppdatering på hans sida efter den 26 april? Nä just det!
Det var väl inte det posten handlade om.
Den handlade om att han inte verkade ha tid att vara på internet pga arbete och familj och då ville jag påpeka att mafia war tar duktigt med tid o att för o nå level 5600 som han har så måste man spela väldigt aktivt dagligen i ca 2 år och även om man köper extra energi osv så når man inte den leveln utan att spendera några tusen timmar på det
Att han inte spelat sedan hans dotter dödats ser jag som en självklarhet.
Citera
2014-05-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ja hon är med sin familj och sina syskon. Finns även en bild när hennes pappa pussar henne. På tårtorna är det ljus med siffran 6 och senare 7 så det går inte att räkna fel på ljusen. Man ser oxå att hon växt till sig från ena födelsedagen till den andra.
Jag har inte tittat i alla album, det är möjligt att du har rätt, i så fall ljuger släktingarna för SVT Blekinge.
Citera
2014-05-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Jag har inte tittat i alla album, det är möjligt att du har rätt, i så fall ljuger släktingarna för SVT Blekinge.
Kan du länka till födelsedagsbilderna där hon var med själv?

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/blekingenytt/kvinnan-skyllde-pa-flickan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in