2014-05-05, 18:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag har varit med om betydligt värre saker som aktiv politiker en att få en tårta i ansiktet eller att en random idiot gapar han skall slå mig. Jag hatar allt vad våld heter oavsett vem som utför det. Skall det vara så jävla svårt att fatta. Ni försöker hela tiden slå mynt av hur synd det är om er. Väx upp istället och inse att det är inte ett jävla dugg synd om er men däremot är det jävligt synd om de flyktingar o asylsökande som ni vill stoppa vid gränsen.

Så bra, då är du tydligen helt emot allt politiskt våld? Uttryck gärna det tydligare. Att inte alla har samma politiska värderingar som du får du nog leva med
Citera
2014-05-05, 19:01
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Jag har varit med om betydligt värre saker som aktiv politiker en att få en tårta i ansiktet eller att en random idiot gapar han skall slå mig. Jag hatar allt vad våld heter oavsett vem som utför det. Skall det vara så jävla svårt att fatta. Ni försöker hela tiden slå mynt av hur synd det är om er. Väx upp istället och inse att det är inte ett jävla dugg synd om er men däremot är det jävligt synd om de flyktingar o asylsökande som ni vill stoppa vid gränsen.

Jo jo, vi har förstått att du är emot politiskt våld, men fan ta den som gör något väsen av att ha blivit utsatt för det! Ta t.ex. när Anna Lindh blev knivad på NK, visst var det hemskt, men ännu hemskare var nog ändå att man kablade ut händelsen i massmedia. Dags att ta av sig offerkoftan liksom!
Citera
2014-05-05, 19:03
Medlem
Nirvanaas avatar
Att alla är så på Åkesson, visst... Han är dum i huvudet. Men låt han vara? Inget kommer bli bättre av misshandel..
Citera
2014-05-05, 19:05
Medlem
Svithjods avatar
Tydligen är det bara intoleranta FB skribenter som röstar på sjuklövern.

Härligt, allt sådant här stärker Åkesson och SD.
Citera
2014-05-05, 19:07
Medlem
LagomSnigels avatar
Ännu ett tecken på att antirasister är störda i skallen. Han är en produkt av medias hets mot nationalister.
Citera
2014-05-05, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Tydligen är det bara intoleranta FB skribenter som röstar på sjuklövern.

Härligt, allt sådant här stärker Åkesson och SD.

Är det mycket mer originellt att rösta på den kontrollerade oppositionen? Åkesson är en lika stor fiende till det svenska folket som den sjuklöver som egentligen är en åttklöver.
Citera
2014-05-05, 19:17
Medlem
Playams avatar
Förhoppnignsvis så leder detta försök till utökat SÄPO beskydd för herr JÅ.
Citera
2014-05-05, 19:18
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
"Väx upp istället". Min teori om dina möjligheter att föra debatt på ett moget och förnuftigt sätt verkar stämma bra. Så jag ska gråta över barnen i Syrien istället för att bekymra mig för hur du och dina åsiktsfränder raserar välfärd och demokrati.
"Slå mynt av hur synd det är om er" Tror du någon politiker skulle acceptera att ens politiska motståndare systematiskt saboterar ens valrörelse? Du ser fortfarande inte paradoxen kring att du kan inte beskylla JÅ för offerkofta utan att samtidigt acceptera de våldshandlingar mot honom.
Så du är emot våld men allt däremellan går an? Jag tycker för övrigt inte synd om mig själv utan snarare om dig.
Citera
2014-05-05, 19:19
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Vilka pisshögtalare SD har! (synd att jag sålde mina 300W högtalare)

Kul att han ändå hörs mer än lilla pissiga svp som inte ens kan genomföra sin egna demonstration. Vad fan hände? Ni blev förnedrade av vänstern.
Citera
2014-05-05, 19:25
Medlem
ThisExiles avatar
En utvecklingsstörd kommunist!
Citera
2014-05-05, 19:32
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Jag har varit med om betydligt värre saker som aktiv politiker en att få en tårta i ansiktet eller att en random idiot gapar han skall slå mig.

Ge exempel tack.
(Jag hoppas du förstår hur ovanligt det är med en svensk partiledare som utsätts för tårtning, misshandelsförsök och flygande pizza-skämt-attacker).
Citera
2014-05-05, 19:43
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisExile
En utvecklingsstörd kommunist!

Ser klen ut. Frågan är om inte till och med späde Åkesson skulle kunna ge denne sillmjölke ett rejält kok stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in