2008-01-09, 19:39
Medlem
Devreauxs avatar
Det hade typ kunnat vara en liten ikon som blinkar om prenumerationerna har uppdaterats , dvs om någon har skrivit i en tråd som man själv har skrivit i och om någon har svarat i en tråd med en citation på ens eget inlägg?

Ja/Nej bara? En liten motivering kanske?
Citera
2008-01-10, 06:30
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
Det hade typ kunnat vara en liten ikon som blinkar om prenumerationerna har uppdaterats , dvs om någon har skrivit i en tråd som man själv har skrivit i och om någon har svarat i en tråd med en citation på ens eget inlägg?

Ja/Nej bara? En liten motivering kanske?

Du ser ju om trådar du prenumererar på har uppdaterats genom att rubriken då är fetad, men däremot kan du, som sagt, inte se om någon svarat på just ditt inlägg. Något du bör tänka på är ju att du kan ha fått svar på ditt inlägg utan att ha blivit citerad; det är ju inte alltid så att den som svarar också citerar.
Citera
2008-01-10, 08:22
Medlem
Devreauxs avatar
Sant , man får helt enkelt palla gå in på prenumerationer och sen Lista Prenumerationer för att se alla...

=)
Citera
2008-01-10, 10:01
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Sant , man får helt enkelt palla gå in på prenumerationer och sen Lista Prenumerationer för att se alla...

=)

Det är exakt två klick: Snabblänkar --> Prenumerationer.
Kan det bli enklare?
Citera
2008-01-10, 18:27
Medlem
Devreauxs avatar
jaja förlåt mig skjut mig och släng tråden och... och ... haj
Citera
2008-01-10, 18:57
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Det är exakt två klick: Snabblänkar --> Prenumerationer.
Kan det bli enklare?
Ja faktiskt, det räcker med ett klick på Kontrollpanelen, där listas prenumerationer som är uppdaterade sedan senast.
Citera
2008-01-11, 01:05
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
jaja förlåt mig skjut mig och släng tråden och... och ... haj

Vi låter dig leva. Funderingar och/eller förslag på förbättringar av FB är absolut inget brott.

Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Ja faktiskt, det räcker med ett klick på Kontrollpanelen, där listas prenumerationer som är uppdaterade sedan senast.

Ah, ännu bättre - du har just optimerat mitt FB-användande.
Citera
2008-01-11, 08:32
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Precis! Det fungerar hur bra som helst och mitt liv på FB är mycket trevligare efter att jag "upptäckte" prenumereringsfunktionen för ett litet tag sedan.
Citera
2008-01-11, 22:44
Medlem
Devreauxs avatar
Jag tänkte på en ikon som visade om man hade någon uppdatering i prenumerationerna innan man behövde klicka de två klicken =)
Citera
2014-05-05, 12:04
Medlem
Kan man på något sätt visa mer än 20 prenumerationer åt gången på sin prenumerationssida?
Citera
2014-05-05, 14:32
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Kan man på något sätt visa mer än 20 prenumerationer åt gången på sin prenumerationssida?

Nej man kan inte redigera den inställningen utan de lägger sig som sidor man får bläddra om du har fler.
Citera
2014-05-05, 15:28
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Använd denna länk så visas 200 per sida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in