Citat:
Ursprungligen postat av
badrumbadrum
Hur gick det totalt, Soulsurfer? Surt för egen del då jag hade 48 på KVA, första gången det inte räckte till 1.3.
Fattades 1 rätt på kvant för 1.0 totalt, fick bara 0.95 nu. 0,8 kvant (en poäng från 0.9), och 1,1 verb. En höjning från mitt tidigare bottenlåga 0.6 som jag skrev för ett år sedan i vilket fall som helst (skrev inte provet för ett halvår sedan). Var rätt väntat, men hade velat haft 1.0 "bara för att landa på den magiska gränsen" ändå, vilket inte var helt orimligt innan normeringen kom, men kvant drog precis ner mig

Tur att man inte vet vad man vill och har rätt många försök på sig och inte behöver stressa. Hade varit mer besviken om jag hade pluggat seriöst och bara fått runt 1,0. 36 kvant, 49 verb. Ord var min bästa del med 17/20 (hade komisk nog fel på de lättaste orden såklart).
Gick förvånadsvärt dåligt på ELF och MEK. Har aldrig fått så lågt som 11/20 på ELF och 8/20 på MEK så tror verkligen jag kan höja mig en bra bit på verbala (och kvant). Brukar få mycket högre på ELF än LÄS (fick 13/20 på LÄS). Verkligen besviken på just ELF och MEK som jag gillar och jag har dessutom läst engelska 7 under året som gått så det tänker jag borde ha gett något med ett rätt bra betyg (B), men tydligen gav det inget resultat på hp

Vet inte vad som hände. 7/20 KVA, 10/24 DTK, 4/12 NOG är verkligen urdåligt dessutom. 15/24 XYZ känns lite bättre med tanke på hur dåligt jag presterade på övriga kvant, men knappast något nämnvärt. Orden är väl det enda jag är nöjd med, men det var nog mest tur.