Citat:
Ursprungligen postat av
igglepiggle
Haha, förmodligen ingen ica butik. Men Coop går det ju inte så bra för. De kanske kan anställa honom? De brukar ju säga all reklam är bra reklam.
Kanske det är Tommy som kan vända Coops kamp mot ica?
Visst är det skillnad på psykopat och psykopat. Men han är en gangster psykopat och det är attraktivt för dessa klubbar. Jag tror absolut inte att han kommer att gå med i HA. Men Bandidos verkar ju inte vara så kinkiga. Sen Outlaws och mongols skulle ta emot han med öppna armar. Men de jag syftade på är dessa undergrupper till de stora klubbarna. Där är det ju inget krav på varse hoj eller hjärna. Dock verkar inga spärrar vara en merit.
Tänk på att snubben hade mkt kontakter innan han åkte in. Har 100 % skaffat sig nya på insidan. Man har ju hört att han var en av dom som styrde och ställde på hall. Han har nog haft några timmar hos psykologerna så han är nog fan geggigare i huvudet innan han åkte in, om möjligt?
Skönt att se att du bjuder på lite humor. Jag trodde först du va någon som ser upp till den här förloraren.
Pyskopat i tommys fall, är absolut ingen bra merit för att ta sig in i något gäng.
Han har inga spärrar alls. Det kan vara bra att vara lite galen och orädd i det här livet.
Men det finns nästan inga smarta kriminella som skulle vilja ha med tommy på affärer.
'Och det kan jag garantera personligen. Han har sämre status än en 12åring hos något gäng.
Jag vet att han har haft bra kontakter och så tidigare. Men den tiden är föri för länge sen nu.
Jag ska inte säga att han förlorat alla sina gamla vänner, men det är inte direkt nogåt som han kan använda den dagen han kommer ut från kåken. Dom personerna han har träffat på kåken är absolut inga personer som kommer gå in i några affärer att prata om.
Styrt och ställt på hall? Njaa han har gapat och härjat lite, men han har inte styrt någon avdelning på hall. Jag vet samtidigt att han har fått backa ett par gånger, när någon har tröttnat på han.
Nej du. Han har ingen bra framtid framför sig. Och han vore verkligen dum om han tror på att han ska kunna bli något i den kriminella världen efter muck. Det tåget har gått för lång tid sen..