Citat:
Ursprungligen postat av
highfive
Är det någon som läser detta och har någon tanke på var mord och styckning har skett? Kan vara gissningar, aningar eller annat som kan bidra till något? Några i tråden kan säkert åka och kolla. Kan även vara andra saker som kläder, mobiler eller andra konkreta föremål. Ni som tror på lägenheten som mord- och styckplats behöver inte svara. Nu har mesta av snön tinat bort.
Om föremålen inte har dumpats i någon närliggande sjö el container kanske de ligger nedgrävda i något sandtag. Att gräva i tallskog, som dessutom innehåller mycket sten, verkar alltför orimligt. Föremålen har man nog gjort sig av med tämligen omgående, medan marken ännu varit frusen.