Citat:
Ursprungligen postat av
Iobberknoll
Hon har nog förstått sin betydelse för familjen. Ett utsatt barn som skyddar sin baneman för att hjälpa föräldrarna.
Jag kan knappt föreställa mig hur föräldrarna kommer att reagera på att hon lämnats ensam i ett bajsblöjehav med två småttingar.
Är det inte märkligt att socialen anser att de hanterat just den händelsen på rätt sätt? Förstår de hur djupt sjunkna den här familjen varit. Ska ungarna behöva mördas innan de ens lyfter ögonbrynet?
Tror inte ett barn som är 8 år tänker i dom banorna över huvud taget..
Jag menar en unge som bor hos någon och dagligen får stryk är så jävla rädd för o berätta så det är nog inte ett val barnet har att låta bli o berätta utan ungen e så jävla rädd att få duktigt med stryk just för att ungen berättar o önskar inget hellre än att mamma eller pappa kommer och räddar ungen från det helvete den har..
Knappast att ett barn vågar berätta det för någon på andra sidan jordklotet som inte kan skydda dem mitt framför ögonen på den som brukar ge dem stryk.
De biologiska föräldrarna kanske skall rannsaka sig själva för de skickade hit ungen till sin egen familj o inte till staten o deras familjemedlemmar har både bankat upp ungen o dödat den så är det ditt fel att ungen e död eller mitt eller nån polis eller en handläggare på soc?