Citat:
Ursprungligen postat av
Pad
Att kalla någon en ohederlig lögnare är vad man gör när någon ljuger. Jag har redan otaliga gånger förklarat exakt vad jag anser om saken, och varje gång har du missuppfattat (lite som du missuppfattade att folk skulle hålla med dig som senare visades svart på vitt att de inte alls höll med dig).
Nu är det andra gången du hänvisar till något om att folk skulle hålla med mig om något. Nu skall det vara något som jag missuppfattat också.
Jag trodde förra gången att du kanske syftade på debatten om vad som skall innefattas i evolutionsteorin. Och jag försökte hjälpa evolutionsteorin att slippa innefatta abiogenes och RNA-världen. Men vi landade i att evolutionsteorin skall omfatta utvecklingen fr o m den första självreplikerande RNA-strängen.
Det har faktiskt varit användbart i flera debatter när debattörer vill undvika svårigheterna med att förklara livets uppkomst och uppkomsten av det första cellbundna livet.
Nu kommer man inte längre undan med att detta inte omfattas av evolutionsteorin.
Jag har fortfarande uppfattningen att du menar att kylan (urvalet) på något märkligt indirekt sätt orsakar att mutationer sker som formar de kvävebaskombinationer som kodar för vit och varm päls.
Stämmer detta eller inte. Om det inte stämmer får du förklara vad som inte stämmer och hur jag har missuppfattat dig.
stebe2