Citat:
Ursprungligen postat av
.Chloe
Innan sade du att du inte skulle ha boten igång 24/7, 4800 likes per dag är för mycket enligt mig.
Man blir bannad direkt utan förvarning. Om de anser att ditt konto är ett spam-konto kan jag dessvärre inte svara på, men jag tror inte det eftersom vissa gillar ~2k bilder per dag och är nyreggade. Testa skapa ett helt nytt konto och se hur många likes du kommer upp i per dag.
Jo, men funderade på att köra 24/7 ändå fast sen tänkte jag efter igen och det är nog inte så smart..
Okej, då gäller det att se upp då. För tillfället så har jag ställt in 700 likes/dag med 15-18 sec delay, så det bör ju vara ganska så lungt. Ska testa det!
En annan sak förresten..
Förstår inte hur man får till radbrytningar när man skriver. Typ om jag lägger upp en bild och ska skriva en caption till bilden så blir texten allt-i-ett och det är svårt att läsa. Samma gäller när jag ska kommentera.
Har testat att skriva allt i Notes först för att sedan kopiera & klistra in, det ser då ut som att radbrytningarna är där fast när jag sedan laddar upp bilden så blir ändå all text ihopsamlat och svårläst. Sjukt irriterande om man vill skriva en längre text..
Vet du om det finns någon lösning på detta?