"The high life" heter nästa dlc, och ska komma "this spring" som de utgav för ungefär en månad sen. När det nu ska komma är inte säkert och det finns inget exakt datum när det ska komma, det jag baserar mina ord på är kommentarer på deras sida av andra spelare samt tidigare släpp som gjort på tisdagar om jag inte har fel. Men det är även lite av mina egna förhoppningar hehe
Det jag menade är att de gillar att dra ut på saker och ting, ett stort exempel är ju "heist" delen som de sa att GTA ONLINE skulle innehålla redan när det släpptes för ungefär ett halvår sedan. Så ja, jag tycker personligen att de dröjer ut på sina uppdateringar vilket gör att många tröttnat och slutat spela eller helt enkelt tagit en paus tills de nya sakerna släpps.
Hoppas verkligen att den nya uppdateringen kommer snart så vi får lite nytt att gotta oss med
Släpptes 2 april:
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates