2014-05-01, 13:13
  #11761
Medlem
bmwhorans avatar
Har det kommit ny uppdatering?
Citera
2014-05-01, 13:41
  #11762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Har det kommit ny uppdatering?

Det ska komma en förhoppningsvis nästa vecka men man vet aldrig med R*, de skjuter alltid upp sina uppdateringar. :/
Citera
2014-05-01, 17:15
  #11763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7
Det ska komma en förhoppningsvis nästa vecka men man vet aldrig med R*, de skjuter alltid upp sina uppdateringar. :/
Vad baserar du det på?
Citera
2014-05-01, 17:40
  #11764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7
Det ska komma en förhoppningsvis nästa vecka men man vet aldrig med R*, de skjuter alltid upp sina uppdateringar. :/


Vad menar du med att dem alltid skjuter upp uppdateringarna?, har jag inte märkt, dem meddelar på rockstars hemsida...:-)
Citera
2014-05-01, 17:42
  #11765
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7
Det ska komma en förhoppningsvis nästa vecka men man vet aldrig med R*, de skjuter alltid upp sina uppdateringar. :/

Har de satt nästa vecka som ett släppdatum på riktigt? Eller är detta enbart dina önskemål? Har du någon källa förutom den där "this spring"?
Citera
2014-05-01, 18:03
  #11766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Har de satt nästa vecka som ett släppdatum på riktigt? Eller är detta enbart dina önskemål? Har du någon källa förutom den där "this spring"?


Skulle tro på logiskt tänkande... , är ju knappt vår längre snart...
Citera
2014-05-01, 20:21
  #11767
Medlem
stayblacks avatar
ÄNTLIGEN, efter en veckas aktivt letande, hittade jag en Ocelot F620! Lätt snyggaste bilen i spelet i sitt originalutförande Någon annan som är lika förtjust i F620?
Citera
2014-05-01, 21:38
  #11768
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7
Det ska komma en förhoppningsvis nästa vecka men man vet aldrig med R*, de skjuter alltid upp sina uppdateringar. :/
Vad för uppdatering?
Citera
2014-05-01, 22:24
  #11769
Medlem
"The high life" heter nästa dlc, och ska komma "this spring" som de utgav för ungefär en månad sen. När det nu ska komma är inte säkert och det finns inget exakt datum när det ska komma, det jag baserar mina ord på är kommentarer på deras sida av andra spelare samt tidigare släpp som gjort på tisdagar om jag inte har fel. Men det är även lite av mina egna förhoppningar hehe

Det jag menade är att de gillar att dra ut på saker och ting, ett stort exempel är ju "heist" delen som de sa att GTA ONLINE skulle innehålla redan när det släpptes för ungefär ett halvår sedan. Så ja, jag tycker personligen att de dröjer ut på sina uppdateringar vilket gör att många tröttnat och slutat spela eller helt enkelt tagit en paus tills de nya sakerna släpps.

Hoppas verkligen att den nya uppdateringen kommer snart så vi får lite nytt att gotta oss med

Släpptes 2 april:
http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates
Citera
2014-05-01, 22:25
  #11770
Medlem
oj de blev dubbelpost
Citera
2014-05-02, 11:47
  #11771
Medlem
Wertyms avatar
Dubbelt med pengar och RP för aktiviteter under fredag&lördag.

Perfekt för att tjäna ihop lite extra cash inför high life som nog inte är långt borta.
Citera
2014-05-02, 12:31
  #11772
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Dubbelt med pengar och RP för aktiviteter under fredag&lördag.

Perfekt för att tjäna ihop lite extra cash inför high life som nog inte är långt borta.
Tack för tipset, märkte det nyss. Tur man har game dag idag

Lite dålig utannonserat kan tyckas

/D
__________________
Senast redigerad av dwestos 2014-05-02 kl. 12:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in