2014-04-30, 23:26
Medlem
undermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underman
Man pumpar på med 12000 fifapoints, fick en billig if i början, fram tills nu då man drog hem en MOTM Ramos!

Och där kom TOTS Coleman
Citera
2014-04-30, 23:31
Medlem
Playzs avatar
Herregud vad billiga alla TOTS spelare blir, har fan råd med hela laget :S 155k för Ramsey efter varit i packs i 4 timmar, vilket skämt
Citera
2014-04-30, 23:31
Medlem
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gCWTF7CynK6K4s3

Ska man lägga coleman RB? Vad är era tankar annars om laget? Vem skulle ni bytt ut och istället lägga in? Hazard 89 finns som LW...
Citera
2014-04-30, 23:37
Medlem
Zluskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playz
Herregud vad billiga alla TOTS spelare blir, har fan råd med hela laget :S 155k för Ramsey efter varit i packs i 4 timmar, vilket skämt
Lallana kort ser ju onekligen fint ut, vad går han för?
Citera
2014-04-30, 23:46
Medlem
Playzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Lallana kort ser ju onekligen fint ut, vad går han för?
100k på PSN, lär väl sjunka ännu mer. 50k för ett TOTS kort? :S
Citera
2014-05-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gCWTF7CynK6K4s3

Ska man lägga coleman RB? Vad är era tankar annars om laget? Vem skulle ni bytt ut och istället lägga in? Hazard 89 finns som LW...
bump
Citera
2014-05-01, 00:36
Medlem
mr beefcakes avatar
är det läge rent ekonomiskt att köpa tots pbl nu ?? e solid på conusmeblestrading men har dålig koll på spelare. hur ser prisutvecklingen ut inom dom närmaste dagarna?
Citera
2014-05-01, 01:26
Medlem
Är det idag alla H*rungar spelar? :/ Har mött 6-7 olika spelare och ALLA som vanligt kör fulspel (inlägg osv) och det värsta är (något jag faktiskt typ ALDRIG varit med om..) är att minst 3 av dom körde spel i backlinjen och hålla den kvar vid min sidlinje tills matchen är över?! Varför kan Fifa inte skaffa sig ett slags rapport/betyg system så man kan rapporta efterblivna jävlar som dom? Så får dom sämre betyg efter hur dom t.ex utnyttjar OP saker och speciellt dom som då håller i bollen när dom har ledningen..

Måste fråga ändå.. Finns där ett slags handikapp i detta spelet eller hur det kallaS? Hela säsongen har backlinjen strulat som den aldrig annars brukar göra, målvakten släpper in BILLIGA mål.. och det är inte bara det...

I VARJE MATCH har jag dominerat i målchanser, men ändå så lyckas jag inte få in dom och förlorarar/oavgjort eller får in målen men ändå förlorar/oavgjort..
Citera
2014-05-01, 01:31
Medlem
Kom att tänka på att jag hörde Titanfall har något slags system där folk som fuskar hamnar på servrar där bara fuskare möter varandra, skulle inte det kunna vara något man kan införa i kommande fifaspel att man har betygsystem och dom som då utnyttjar OP hela tiden och maskar/passar runt bollen i backlinje osv när dom har ledningen (i slutet speciellt då för det är då dom inte ens försöker attackera..) så att dom som gör så bara möter spelare med samma betyg?

Så klart får ju fifa granska matcherna med kanske något slags system där t.ex här i fifa14 kunnat se hur pass många inlägg/nickmål en spelare gör och hur dom maskar osv och stämmer det så går betyget ner. (så inte det utnyttjas p åfel sätt)

Själv hade jag viljat ha ett system så att man kunde söka spelare efter en viss spelstil, för som jag gnällt så många gånger här innan så är det sjukt tråkigt o möta alla dessa fulspelare istället för folk som spelar t.ex markfotboll som jag
Citera
2014-05-01, 01:42
Medlem
Playzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Kom att tänka på att jag hörde Titanfall har något slags system där folk som fuskar hamnar på servrar där bara fuskare möter varandra, skulle inte det kunna vara något man kan införa i kommande fifaspel att man har betygsystem och dom som då utnyttjar OP hela tiden och maskar/passar runt bollen i backlinje osv när dom har ledningen (i slutet speciellt då för det är då dom inte ens försöker attackera..) så att dom som gör så bara möter spelare med samma betyg?

Så klart får ju fifa granska matcherna med kanske något slags system där t.ex här i fifa14 kunnat se hur pass många inlägg/nickmål en spelare gör och hur dom maskar osv och stämmer det så går betyget ner. (så inte det utnyttjas p åfel sätt)

Själv hade jag viljat ha ett system så att man kunde söka spelare efter en viss spelstil, för som jag gnällt så många gånger här innan så är det sjukt tråkigt o möta alla dessa fulspelare istället för folk som spelar t.ex markfotboll som jag

Fast det går inte att fuska på Fifa. "utnyttjar op", ska folk spela som du vill bara för att du tycker det är tråkigt att möta dom?
Det handlar om att vinna, om dom inte kan vinna med "markspel" så kör dom det som fungerar. Inget "op" med det, inget fusk. Bli bättre och sluta gråta.
Citera
2014-05-01, 01:52
Medlem

Laget färdigställt. Några kommentarer? Något ni skulle ändrat?
Citera
2014-05-01, 02:22
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielcfc7
Suarez TOTS har hängt 6 mål på mina 2 första matcher med honom. Skjutit 7 skott, 6 mål. 99 i typ allt. Bättre än Ibra.

Beslutade mig för att behålla min och ångrar mig inte, han är fruktansvärt bra.

Visste dock inte om att IF Podolski var så sjukt bra, och bara för 24k!?! Kör 4-3-3 med IF Podolski, TOTS Suarez och TOTS Sterling. Roligt lag faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in