2014-04-30, 21:18
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Jobbigt för alla GZ att aldrig kunna stava rätt
Loyality liksom

Citat:
Ursprungligen postat av tonytord01
Ingen har nämnt att Bartek hade toppbetyg i skolan.
ville bara tillägga detta till tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av sw1
Och med detta menar du...

Kanske att Bartek hade stavat klubbslogan bättre än vad Södertörnligan lyckades med.

//Brute
Citera
2014-04-30, 21:20
Medlem
Citat:
Då finns en ny uppdaterad bild med mer kompletta namn upplagd på Söderort

https://anonfiles.com/file/f00f2a801aa479bd6d62c8d00544056e

Detta börjar bli intressant.. Är denna T#mmy densamme som "blodansiktet" utanför söderhallen biljard? Är det dessutom så att han är med i deras gäng och råkar bo mittemot bakfickan?
Citera
2014-04-30, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simsalabimson
Detta börjar bli intressant.. Är denna T#mmy densamme som "blodansiktet" utanför söderhallen biljard? Är det dessutom så att han är med i deras gäng och råkar bo mittemot bakfickan?

T*mmy ska enligt uppgift vara en stammis på bakfickan. Supa är dyrt, pengarna kanske tog slut och T har hört något om B och M. Väljer att ringa ett samtal och vips.
Citera
2014-04-30, 21:42
Medlem
Citat:
T*mmy ska enligt uppgift vara en stammis på bakfickan. Supa är dyrt, pengarna kanske tog slut och T har hört något om B och M. Väljer att ringa ett samtal och vips.

Jo, såg att du skrev att han hade sin alldeles egna lilla plats på denna fina kvarterskrog.. Tack för ditt bidrag till tråden och det goda skrattet du gav mig!
Citera
2014-04-30, 22:07
Medlem
Citat:
Jag vill minnas att jag läste att B blev skjuten i ryggen...?

Om B var orolig för att något skulle hända, har han då varit delaktig i att den andra dörren blivit låst och sen satt sig med ryggen mot den enda öppna dörren?

Kan någon annan sett till att den andra dörren blev låst så att B inte skulle kunna ta sig ut?

Vet vi att det bara var en dörr öppen, eller är det endast uppgifter ifrån vittnen?
Citera
2014-04-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blossa69
Jag vill minnas att jag läste att B blev skjuten i ryggen...?

Om B var orolig för att något skulle hända, har han då varit delaktig i att den andra dörren blivit låst och sen satt sig med ryggen mot den enda öppna dörren?

Kan någon annan sett till att den andra dörren blev låst så att B inte skulle kunna ta sig ut?

Vet vi att det bara var en dörr öppen, eller är det endast uppgifter ifrån vittnen?

Detta är fakta från tidningar om dörren.
Citera
2014-04-30, 22:35
Medlem
Citat:
Då finns en ny uppdaterad bild med mer kompletta namn upplagd på Söderort

https://anonfiles.com/file/f00f2a801aa479bd6d62c8d00544056e

Haha, nice. Finns viss risk att herrarna på bilden som inte är häktade sitter och svettas nu.
Citera
2014-04-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldone2
Haha, nice. Finns viss risk att herrarna på bilden som inte är häktade sitter och svettas nu.
Alla har raderat sina facebooks, så det gör dom nog
Citera
2014-04-30, 23:42
Medlem
Tror ni det? det tror inte jag dessa grabbar har många som e på deras sida räkna inte bara medlemmar i gänget räkna med alla deras vänner och släktingar, de har mer folk än den andra sidan tro mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Crunkjuice
Citera
2014-04-30, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Tror ni det? det tror inte jag dessa grabbar har många som e på deras sida räkna inte bara medlemmar i gänget räkna med alla deras vänner och släktingar, de har mer folk än den andra sidan tro mig.
Tror du inte att de raderat sina facebook-konton eller vad är det du inte tror? Kul i alla fall att det äntligen kommer ett inlägg (nr 765) som tror att Ösmoblattarna har något att komma med i den här saken. En neger från värsta åkern och hans farsa och brorsor känns dock inte som något B kommer att bajsa på sig av direkt. Och vad tror du antalet spelar för roll? Ska babbarna gå omkring i nån slags klunga resten av livet?
Citera
2014-05-01, 00:01
Medlem
Hur många av dem e från Ösmo?
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Tror du inte att de raderat sina facebook-konton eller vad är det du inte tror? Kul i alla fall att det äntligen kommer ett inlägg (nr 765) som tror att Ösmoblattarna har något att komma med i den här saken. En neger från värsta åkern och hans farsa och brorsor känns inget som B kommer att bajsa på sig av direkt. Och vad tror du antalet spelar för roll? Ska babbarna gå omkring i nån slags klunga resten av livet.
Citera
2014-05-01, 00:02
Medlem
Hade de varit rädda så skulle de aldrig ha skjutit snubbarna då hade de istället betalat pengar eller vad det nu handlade om.
Citat:
Ursprungligen postat av Crunkjuice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in