2014-04-30, 17:01
Medlem
Sam9104s avatar
Kan någon besvara, vad är grejen med att censurera namnet när de redan har spridits 100 gånger ? Det blir ju en jävla massa förvirring.
Citera
2014-04-30, 17:03
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam9104
Kan någon besvara, vad är grejen med att censurera namnet när de redan har spridits 100 gånger ? Det blir ju en jävla massa förvirring.

De är inte åtalade, dömda eller har erkänt. Ibland häktas fel personer och då är det onödigt att den/de ska kunna googlas till en mordtråd resten av livet.
Citera
2014-04-30, 17:05
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax
Har inte följt hela tråden, som jag förstår det har det varit ett skjutvapen, men har det framkommit vem det var som hade skjutvapnet och avlossade skotten? Måste ju finnas gott om vittnen som kan peka ut.

Och vem är 19-åringen som nyligen blev häktad, samt vem av GM är 22-åringen som skadades och fick rulla fram i rullstol?
Det borde vara S*lv*tore då han är 22 år, hur skadades han? Läst något om att han sköts i benet, men det har skrivits att B och M inte hade några vapen på sig på restaurangen.

Tyckte jag läste att han blev skjuten av sina egna för att han va stor i käften.
Men tråden är så förvirrande ibland så jag kan ha fattat helt fel också.

Det va någon annan som frågade om motivet också & det tycker jag nog vi har fått ordning på. Det handlade om en skuld som skulle betalas. Men dom valde att skjuta istället för att betala. Såhär i efterhand hade det väl varit bättre att pröjsa. För antingen blir det ju x antal år på kåken eller så lär dom själva få smaka bly.
Citera
2014-04-30, 17:10
Medlem
Outbacking.s avatar
EXP: Fyra personer häktade efter mord i Skogås
Citat:
På onsdagen hölls häktningsförhandlingar mot de fyra män som misstänks ligga bakom skottlossningen på en restaurang i Stockholmsförorten Skogås i helgen.
Alla fyra häktades på sannolika skäl misstänkta mord och försök till mord, enligt åklagaren.
Citera
2014-04-30, 17:24
Medlem
StopDropAndRolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Tyckte jag läste att han blev skjuten av sina egna för att han va stor i käften.
Men tråden är så förvirrande ibland så jag kan ha fattat helt fel också.

Det va någon annan som frågade om motivet också & det tycker jag nog vi har fått ordning på. Det handlade om en skuld som skulle betalas. Men dom valde att skjuta istället för att betala. Såhär i efterhand hade det väl varit bättre att pröjsa. För antingen blir det ju x antal år på kåken eller så lär dom själva få smaka bly.

Skrev inte någon att det var Salva som sköt And(whatever) för att han skröt? Sen säger någon att det var tvärtom.. Jag blir förvirrad.
Citera
2014-04-30, 17:26
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StopDropAndRoll
Skrev inte någon att det var Salva som sköt And(whatever) för att han skröt? Sen säger någon att det var tvärtom.. Jag blir förvirrad.

Jo jag läste också något om det men det är ju ingen som fört fram något konkret bevis för vad som hänt honom utan endast spekulationer.
Citera
2014-04-30, 17:35
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Jo jag läste också något om det men det är ju ingen som fört fram något konkret bevis för vad som hänt honom utan endast spekulationer.

Konkreta bevis lär du inte få. Inte någon källa heller. Men däremot så tycker jag inte det är så svårt att lista ut vilka det är som vet vad dom pratar om.
Citera
2014-04-30, 17:38
Medlem
Vem är vem av gangstergänget Söderort på bilden?

Namnge från vänster till höger så ska jag uppdatera bilden.

https://anonfiles.com/file/dabeb4e9cab544ddb6c4db8ad5363b89
Citera
2014-04-30, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Vem är denna Ana?
Finns bilder på dvärgens facebook. Antar att hon heter Ana eftersom han har en smakfull tatuering av det namnet granne med höger öga. Ruskigt söt i ansiktet men hon kan iofs ha värsta hängröven, vet inte. Jag har inte facebook så jag kan inte ta fram bilden.
Citera
2014-04-30, 17:43
Medlem
Jo. Bartek kommer nog hämnas om han vaknar upp och överlever? Sen är det ju garanterat rehabilitering på detta. Kanske rullstol. Så den hämnden kommer väl sommaren 2017.

Det stod ju innan i tråden att denna polska stjärna varit överkörd, knivhuggen och om jag inte missminner mig även skjuten förut. Vad har hänt med dessa som gjorde detta? Någon som vet?

Denna typ av kriminella tror jag inte hämnas åt varandra. Tror inte en sekund att det kommer bli någon hämnd om bartek dör eller blir handikappad. Utan om det skulle bli någon hämnd så är det nog han själv som måste kvickna till.

OBS, dessa är inte någon organiserad brottslighet. Det är misslyckade psykopater som vill ha respekt.

De brukar inte bli så långlivade. Men denna super polack verkar ju överleva allt. Så han kan fortsätta ställa till det för vanligt folk och andra ärthjärnor.
Citera
2014-04-30, 17:49
Medlem
M vaken enligt ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18802217.ab
Citera
2014-04-30, 17:55
Medlem
thrown-outs avatar
Är det ingen som vet vad det är för slags skador Bart har fått efter skotten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in