2014-04-29, 23:30
Medlem
Att grunka är en speciell upplevelse. Vad som krävs är att man dels är ledsen över något, såpass ledsen att man gråter. Samtidigt som man gråter så onanerar man. Det gäller att klara av att ha två stämningslägen på en gång.

Känslan efteråt är väldigt speciell, man känner sig helt tom inombords och kan liksom vältra sig i självhat vilket kanske låter lite negativt men det är en nyttig känsla att uppleva iaf en gång i livet. Man ifrågasätter sig själv djupt och man lär sig mycket om sig själv i det läget.

Nån mer som grunkat?
Citera
2014-04-29, 23:34
Bannlyst
Nej vafan, gråter väldigt sällan men eftersom jag runkar en hel del så kan jag garantera att jag runka efter en gråt kan dock inte minnas det som något speciellt!
Citera
2014-04-29, 23:41
Medlem
Lockeds avatar
Låter härligt! Tyvärr så kan jag inte känna sorg, jag är helt känslolös och apatisk. Får man samma resultat om man hackar lök och runkar samtidigt istället?
Citera
2014-04-29, 23:53
Medlem
Polyklorfenols avatar
Nej, det verkar enbart patetiskt. Och "grunka" är ett substantiv, en synonym för en sak med svårt eller okänt namn.
Citera
2014-04-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Nej, det verkar enbart patetiskt. Och "grunka" är ett substantiv, en synonym för en sak med svårt eller okänt namn.

Endel ord har många synonymer helt enkelt. Grunka är ju en klassiker tillsammans med brunka (bajsrunk) och bavsugning. För att förklara så runkar man inte med bajset(eller? ) utan samtidigt man skiter. Bavsugningen tror jag blev myntad här på FB av någon kille som beskrev att hans flickvän sög av honom någongång när han satt och sket. Sanningshalten i det går ju att diskutera.

Edit: nja hade fel om bavsugningen verkar det som. Är inget flashbackpåhitt och var nog ingen kille vars flickvän gjorde på FB.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blumpkin

(FB) Avsug-brunka?

Edit2;

Eller jo haha hittade inlägget.
(FB) Nån som verkligen provat bajssex? i
Senast redigerad av Bruno.K 2014-04-30 kl. 00:11.
Citera
2014-04-30, 00:16
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Att grunka är en speciell upplevelse. Vad som krävs är att man dels är ledsen över något, såpass ledsen att man gråter. Samtidigt som man gråter så onanerar man. Det gäller att klara av att ha två stämningslägen på en gång.

Känslan efteråt är väldigt speciell, man känner sig helt tom inombords och kan liksom vältra sig i självhat vilket kanske låter lite negativt men det är en nyttig känsla att uppleva iaf en gång i livet. Man ifrågasätter sig själv djupt och man lär sig mycket om sig själv i det läget.

Nån mer som grunkat?

Jag provade en gång till en sorglig scen i Disney's Skönheten och Odjuret. Men det kändes fel, så den slaknade. Tyvyärr.
Citera
2014-04-30, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Jag provade en gång till en sorglig scen i Disney's Skönheten och Odjuret. Men det kändes fel, så den slaknade. Tyvyärr.

Tack för skrattet jag fick innan jag går och knyter mig
Citera
2014-04-30, 01:14
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locked
Låter härligt! Tyvärr så kan jag inte känna sorg, jag är helt känslolös och apatisk. Får man samma resultat om man hackar lök och runkar samtidigt istället?
Det låter som en ytterst farlig kombination.

Har aldrig gråtrunkat.
Citera
2014-04-30, 01:27
Medlem
Romang67s avatar
The two times I've cried since I was a kid, my first thought hasn't been to pull up the anaconda and go nuts, no...
Citera
2014-04-30, 05:23
Bannlyst
Nån som provat att kombinera grunk och brunkning?
Citera
2014-04-30, 05:38
Medlem
Romang67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiptraxxx
Jag kan däremot säga att skulle jag nånsin sitta och brunka och komma på vad fan jag egentligen höll på med... Ja, då skulle tårarna nog börja rinna.
Citera
2014-04-30, 09:38
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiptraxxx

Fan, nu börjar det bli riktig överkurs på detta, avancerade prylar det här!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in