Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-27, 23:28
Medlem
NyanNyans avatar
För att de är fega hycklare.
Citera
2014-04-27, 23:28
Medlem
1989-04-20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grumgrum
FAN vad jag är trött på era argument om att män har det värre därute. Män har det inte värre därute. Om ni klagar på kvinnor som gnäller över sin situation känns det otroligt löjligt att ni drar samma kort med de få könsrelaterade problem ni faktiskt har.

Är du i helvete lobotomerad? Den du svarade på konstaterade detta i sitt inlägg:

Citat:
99% av alla arbetsrelaterade dödsfall är män.
80% av alla hemlösa är män
80% av alla självmord är av män

Är din respons på något vis rimlig? Spottar du verkligen dessa människor i ansiktet och säger att de inte har det värre än någon som är i övrigt rik, frisk och lycklig? Har du varit permanent bostadslös? Har du försökt begå självmord? Har du sett döden i vitögat på din arbetsplats? Inte? Kanske för att det är statistiskt mycket mer sannolikt att du, enbart på grund av ditt kön, slipper undan detta; och när du nu har sluppit undan allt detta så bemödar du dig att se ner på och ignorera dessa människors lidande. Satan i helvete vad människor som du behöver få uppleva svårigheter i livet för att ni överhuvudtaget ska bli mänskliga. Satans jävla idiot.

Ja, det finns en förklaring till varför feminister knappt existerar på Flashback. Högt i tak innebär att skiten exponeras för vad det är. Du kryper nog iväg med svansen mellan benen rätt snart. Ha det så bra i din fortsatt privilegierade tillvaro.
Citera
2014-04-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1989-04-20
Konkretisera då för i helvete din dumma jävla kossa. Du kan inte påstå att något är på ett vis och vägra förklara vad fan du menar när du får mothugg. Satan vilket gott exempel på en hjärndöd jävla feminist du är. Skärp till dig eller hoppa ur leken om du inte tål den.

Ha ha ha ha ha....vilket svar du ger henne....tacka fan att det behövs feminism när man ser sånt, lite som en förbannad Kalle Anka.....drömkille du verkar vara!?
Citera
2014-04-27, 23:31
Medlem
grumgrums avatar
Citat:
Konkretisera då för i helvete din dumma jävla kossa. Du kan inte påstå att något är på ett vis och vägra förklara vad fan du menar när du får mothugg. Satan vilket gott exempel på en hjärndöd jävla feminist du är. Skärp till dig eller hoppa ur leken om du inte tål den.
Hoppade för övrigt just ur leken för att ni, speciellt du gör mig spyfärdig. Var tvungen att hoppa in igen för att du kallade mig fitta och det gjorde mig arg för jag har inte gjort dig ett jävla piss. Jag förstår inte varför dessa frågor engagerar er så jävla INTENSIVT och gör er så jävla arga om det ändå inte spelar någon roll för att feminismen i era ögon är så fruktansvärt onödig. Låt oss bry oss ifred i så fall för det är en viktig fråga och anledningen till att du inte förstår det är väl förmodligen just att du är ett gubbslisk då nästan alla flashbackare tydligen är gubbslisk och jag vet inte ens vad jag gör här men gå och spela allan någon annanstans för jag har inte gjort mig förtjänt av dina fula ord.
Senast redigerad av grumgrum 2014-04-27 kl. 23:35.
Citera
2014-04-27, 23:34
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Ha ha ha ha ha....vilket svar du ger henne....tacka fan att det behövs feminism när man ser sånt, lite som en förbannad Kalle Anka.....drömkille du verkar vara!?

Feminister behöver då verkligen inga fler drömkillar. De behöver någon som väcker dom ur drömmen. Hallå?!! Vakna. Du höll på att försvinna ju

Hans förklaring på hans frustration i senare inlägg var ju klockren.. Den kan du ju inte motsätta dig.
Du kanske lär dig något och backar ett steg om du har någon empati kvar.
Citera
2014-04-27, 23:35
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Hoppade för övrigt just ur leken för att ni, speciellt du gör mig spyfärdig. Var tvungen att hoppa in igen för att du kallade mig fitta och det gjorde mig arg för jag har inte gjort dig ett jävla piss. Jag förstår inte varför dessa frågor engagerar er så jävla INTENSIVT och gör er så jävla arga om det ändå inte spelar någon roll för att feminismen är onödig och obehövlig. Låt oss bry oss IFRED isåfall för det är en viktig fråga och anledningen till att du inte förstår det är väl förmodligen just att du är ett gubbslisk då alla flashbackare är gubbslisk och jag vet inte ens vad jag gör här men gå och spela allan någon annanstans för jag har inte gjort mig förtjänt av dina fula ord.

du hade kunnat bry dig i fred, men ändå kom du hit och frågade varför vi inte bryr oss? sedan svarar du bara på argument där du kan förstärka din bild av elaka män, du har inte svarat på något av de vanliga inläggen som begär ärgumentation från din sida.
Citera
2014-04-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Hehe. Hon är nog den största antifeministen av dom alla..Fast hon har inte lika mycket intresse av forum som mig, så hon tar kampen på gatan

För att du häver ur dig massor av saker om att jag skulle varit våldsam, och bla bla bla. bara för att jag kritiserar feminismen..Påståenden gjorda för att svartmåla mig.. Eller inte. Skit samma. Det är inte så givande iallafall. Du kanske gör det av annan anledning, inte intresserad av varför om jag ska vara ärlig..

Är hon den "största antifeministen av dom alla" så är du säkert en riktigt trevlig kille.... (jag antar nu att det är kille du är...)
Citera
2014-04-27, 23:36
Medlem
1989-04-20s avatar
Okej, jag ger upp för nu. Ingen anledning att reta upp mig i onödan. Men ja, anledningen till varför vi (jag) hatar feminister är för att de är onda och dumma i huvudet, vilket är en livsfarlig kombination. TS är ett gott exempel, och de som backar upp henne likaså. Aldrig mer att jag engagerar mig i debatter med kognitivt inkompatibla människor. Det tar jag ansvar för själv. Sieg heil och godnatt.
Citera
2014-04-27, 23:36
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sealo
Att det är ironiskt i den bemärkelsen att det kön som anses ha mest priviligerier i världen, som har en hudtyp som anses vara skönhet och makt, skriver på ett sätt som får dem att låta så kränkta och orättvist behandlade. Självklart kan även en vit man bli orättvist behandlad men får en vit man hat mot sig så är det just hat och inget strukturellt hat. Inget hat är mer ok än det andra men det är inte en utsatt folkgrupp. Förstår du hur jag menar?

Jag vet att det väller in muslimer och alla möjliga typer från Mellanöstern, jag stödjer det säkerligen lika lite som du gör. Och svar nej, jag röstar inte på 7-klövern. Somsagt så är jag en person som vill ha en jämställd värld, där passar OFTAST inte människor från Mellanöstern in då de har en usel kvinnosyn från sitt hemland som de tar med sig hit

Och på svar på ditt tillägg, du har inte sett det, okej. Jo för att kvinnorna är den förtryckta gruppen i samhället, därför riktar sig de mesta frågorna ditåt för att förbättra där. Men du ser inte den poängen?

Nej, du har missat poängen.
Rättare sagt du slår fast att jag har rätt men du tillhör den "nyttiga idioten" facket. Och jag förstår att du inte ser det.
En dag kommer du titta tillbaka och se hur du lurar dig själv.
Utrotningen fortgår. Fi och andra partier vill få bort det vita. Om du stödjer dessa och är själv vit så ÄR du en nyttig idiot. Många är det, tyvärr
Feminismen hatar vita män det är det du fastslår. Därför avskyr jag feminismen, har inget med kvinnors rättigheter att göra. Om kvinnor vill utbilda sig, bli chefer eller vad som, varsågoda, de får göra som de vill.

Jag förstår inte vad det är vi diskuterar. Feminismen vill utrota vita män, eller vad har vi fastslagit här?
Man riktar in sig på vita män, varför? Har du funderat på det? Förutom snacket om jämställdhet?
Förövrigt tycker jag att feminismen är väldigt aggressiv.

Det har dock lugnat ner sig, kan det ha att göra med att vi har så mycket invandrare i Sverige nu, fundera på det du.

Nej, jag ser inte det, inte i Sverige med massinvandringen. Man står och skriker sig högt medans Sverige går under och när (inte om) muslimska män har kommit i tillräckligt stort antal i något parti kommer vi gå bakåt.
Så ser inte feministerna det. Jag vänder mig starkt mot deras arbetssätt och agenda.

Dock är ju Alliansen vid makten, så de spelar dessa herrar i händerna kan man säga. Även om Mp också har varit med på ett hörn förstås.

Jämställdhet kanske inte finns, vi är olika män och kvinnor. Jag tycker det räcker med att man får göra som man vill, oavsett kön, samt ett samhälle som skiljer på religion och stat.

Sista för mig: Jag tycker Sverige, det homogena, verkar var det bästa att leva i någonstans på jorden. Det har de förstört i deras hat.

Tillägg: Sverige kommer gå under som vit nation och många kvinnor ser inte det eller ens bryr sig. Media hjärntvättar dem. Ser det varje dag hur folk kan göra de mest uppseendeväckande uttalanden.
Jag tror inte folk hör sig själva. Antirasism är antivit.
Senast redigerad av Malingin 2014-04-27 kl. 23:54.
Citera
2014-04-27, 23:38
Medlem
Citat:
Drar mig ur det här nu. Haha går inte att föra en riktig diskussion när ni är så sorgligt egoistiska och trångsynta. Ni tror att det är en slump att hälften av er hatar feminism medan ni samtidigt använder benämningen sliddjur. Jag hoppas att ni är såna människor som inte finns på riktigt eller typ bor på en annan planet. Att ingen av er är någon man har det minsta kontakt med.

Det har varit ytterst OTREVLIGT att prata med er och jag hoppas att ni aldrig yttrar era äckliga åsikter igen.
Haha ingen i hela tråden har kallat dig sliddjur, däremot när du fick enormt med fakta osv postat till dig blev du extremt arg. Löljligt, du är säkert en fet vit kränkt kossa så du kan dra åt helvete ändå.
Citera
2014-04-27, 23:39
Medlem
grumgrums avatar
Citat:
Okej, jag ger upp för nu. Ingen anledning att reta upp mig i onödan. Men ja, anledningen till varför vi (jag) hatar feminister är för att de är onda och dumma i huvudet, vilket är en livsfarlig kombination. TS är ett gott exempel, och de som backar upp henne likaså. Aldrig mer att jag engagerar mig i debatter med kognitivt inkompatibla människor. Det tar jag ansvar för själv. Sieg heil och godnatt.
Alla feminister är onda och dumma i huvudet men gud förbjude att de har något negativt att säga om män.
Citera
2014-04-27, 23:39
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Är hon den "största antifeministen av dom alla" så är du säkert en riktigt trevlig kille.... (jag antar nu att det är kille du är...)

Precis, jag är enda anledningen till att hon blir arg på bortskämda tjejer som försöker lämpa över sina psykiska problem på mig och det släkte penisdjur jag tillhör..
Du rör fan inte PPP med ditt jävla psyksnack, Hör du det!!??!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in