Citat:
Ursprungligen postat av
Sealo
Att det är ironiskt i den bemärkelsen att det kön som anses ha mest priviligerier i världen, som har en hudtyp som anses vara skönhet och makt, skriver på ett sätt som får dem att låta så kränkta och orättvist behandlade. Självklart kan även en vit man bli orättvist behandlad men får en vit man hat mot sig så är det just hat och inget strukturellt hat. Inget hat är mer ok än det andra men det är inte en utsatt folkgrupp. Förstår du hur jag menar?
Jag vet att det väller in muslimer och alla möjliga typer från Mellanöstern, jag stödjer det säkerligen lika lite som du gör. Och svar nej, jag röstar inte på 7-klövern. Somsagt så är jag en person som vill ha en jämställd värld, där passar OFTAST inte människor från Mellanöstern in då de har en usel kvinnosyn från sitt hemland som de tar med sig hit
Och på svar på ditt tillägg, du har inte sett det, okej. Jo för att kvinnorna är den förtryckta gruppen i samhället, därför riktar sig de mesta frågorna ditåt för att förbättra där. Men du ser inte den poängen?
Nej, du har missat poängen.
Rättare sagt du slår fast att jag har rätt men du tillhör den "nyttiga idioten" facket. Och jag förstår att du inte ser det.
En dag kommer du titta tillbaka och se hur du lurar dig själv.
Utrotningen fortgår. Fi och andra partier vill få bort det vita. Om du stödjer dessa och är själv vit så ÄR du en nyttig idiot. Många är det, tyvärr

Feminismen hatar vita män det är det du fastslår. Därför avskyr jag feminismen, har inget med kvinnors rättigheter att göra. Om kvinnor vill utbilda sig, bli chefer eller vad som, varsågoda, de får göra som de vill.
Jag förstår inte vad det är vi diskuterar. Feminismen vill utrota vita män, eller vad har vi fastslagit här?
Man riktar in sig på vita män, varför? Har du funderat på det? Förutom snacket om jämställdhet?
Förövrigt tycker jag att feminismen är väldigt aggressiv.
Det har dock lugnat ner sig, kan det ha att göra med att vi har så mycket invandrare i Sverige nu, fundera på det du.
Nej, jag ser inte det, inte i Sverige med massinvandringen. Man står och skriker sig högt medans Sverige går under och när (inte om) muslimska män har kommit i tillräckligt stort antal i något parti kommer vi gå bakåt.
Så ser inte feministerna det. Jag vänder mig starkt mot deras arbetssätt och agenda.
Dock är ju Alliansen vid makten, så de spelar dessa herrar i händerna kan man säga. Även om Mp också har varit med på ett hörn förstås.
Jämställdhet kanske inte finns, vi är olika män och kvinnor. Jag tycker det räcker med att man får göra som man vill, oavsett kön, samt ett samhälle som skiljer på religion och stat.
Sista för mig: Jag tycker Sverige, det homogena, verkar var det bästa att leva i någonstans på jorden. Det har de förstört i deras hat.
Tillägg: Sverige kommer gå under som vit nation och många kvinnor ser inte det eller ens bryr sig. Media hjärntvättar dem. Ser det varje dag hur folk kan göra de mest uppseendeväckande uttalanden.
Jag tror inte folk hör sig själva. Antirasism är antivit.