2014-04-27, 20:56
Medlem
ulvenas avatar
Stenmark var ju outstanding men om Anna och Thomas går vidare så är det pinsamt fast då vinner Tommy allt (hoppas jag). Pinsamt blev det, de två sämsta i det här laget går vidare.
Citera
2014-04-27, 20:57
Medlem
Fjodorovs avatar
Haha, va fan vilka skrällar. Ravelli och Laurell har i princip varit de sämsta i gruppen också går de till final.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Har kollat bakåt i historiken och vågar nästan satsa all min heder på att Laurell kommer att gå vidare. De fem grupperna har slutat med att en man och en kvinna har gått vidare och därmed bör också Laurells plats vara säkrad. Hoppas på att Olsson tar den andra platsen men tror tyvärr att Frölander kniper den.

lol
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Glidaren Tommy Söderström, Pajasen Ravelli och den intetsägande Johanna Sjöberg. Nu håller jag på Anna Laurell i finalen.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Ja, till viss del.

Det pekar åt det hållet. Lite för »perfekt« att könsfördelningen skulle bli likadan hela tiden.
Citera
2014-04-27, 21:00
Medlem
painlessdrillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Glidaren Tommy Söderström, Pajasen Ravelli och den intetsägande Johanna Sjöberg. Nu håller jag på Anna Laurell i finalen.

Jag med
Citera
2014-04-27, 21:15
Medlem
Kändes som att Frölander la sig. Har han familj som hemlängtan blev för stark till?
Citera
2014-04-27, 21:19
Medlem
Christan Olssons meritlista Den tog aldrig slut. Kul att Anna gick vidare dock, gillar henne.
Citera
2014-04-27, 21:19
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflaren
Kändes som att Frölander la sig. Har han familj som hemlängtan blev för stark till?

I eftersnack nu verkar Frölander bitter. Säger att hans boll i sisyfos var mycket mjukare än de andras pch därmed blev platt och var väldigt svår att rulla. Ingen läggmatch av Frölander alltså.

Man kan redan nu se rubrikerna framför sig i Aftonbladet och Expressen där Frölander gråter ut över sin platta boll.
Citera
2014-04-27, 21:34
Medlem
c014s avatar
Fattar inte alla som klagar på ravelli, utan honom skulle gruppen vara knäpptyst.. kul att bara se deltagare skriva dagbok, göra vegetarisk mat osv..

Varför har de olika grenar jämfört mot första gruppen?
Citera
2014-04-27, 21:47
Medlem
ercys avatar
Läste nyss Kristoffer Bergströms (AB) tv-krönika om Mästarnas Mästare, satan i gatan vilken kappvändare.
Citera
2014-04-27, 21:47
Medlem
Är det någon annan som tycker att de flesta tävlingar är väldigt tråkiga? Det är alldeles för många statiska grenar tycker jag, t.ex. hänga längst tid, hålla andan osv. Det hade varit mycket mer spännande om de gjorde något aktivt, så att man kan känna att "oj, nu jävlar spurtar Ravelli hem det här!".

Samma gäller nattduellen, också en statisk tävling som följer exakt samma mönster varje gång. Man kan ju lika gärna klippa direkt till när lampan släcks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in