2014-04-26, 13:46
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Okej, måste ha missat hans buff :/
Han var min favorit ett tag innan jag började lira kha mid och sedan nidalee då man följer metan xD

Men kanske får testa honom lite igen mot mid champs som är sämre på att pusha.

Hur står han sig mot orianna och ziggs? båda har bra push ändå

btw, ngn som är bra på hur man kan fixa wifi? får 0.4 på bredbandskollen på nya datorn, den gamla hade jag 14 på och de står på samma ställe :S
Orianna är nog bättre matchup för honom, ziggs kan bli svårare. Men Twisted Fate är lite som nidalee, nästan alla matchups är svåra, men är man tillräckligt erfaren med champen kan man gå lika i farm i dom flesta matchupsen.
Citera
2014-04-27, 04:24
Medlem
Mantisss avatar
Tror ni Leblanc kommer bli nerfad? Känns fett OP om man vet hur man spelar henne.

Bara man får lvl 2 först i lane så känns det som att lanen är vunnen.

Slutade nyss 28-2 när jag spelade henne och då mötte jag ändå en snubbe som var divisioner högre än mig.
Citera
2014-04-27, 09:46
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Tror ni Leblanc kommer bli nerfad? Känns fett OP om man vet hur man spelar henne.

Bara man får lvl 2 först i lane så känns det som att lanen är vunnen.

Slutade nyss 28-2 när jag spelade henne och då mötte jag ändå en snubbe som var divisioner högre än mig.

Har fått för mig att Leblanc är ganska svårspelad men jag kanske har fel?
Citera
2014-04-27, 10:02
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Har fått för mig att Leblanc är ganska svårspelad men jag kanske har fel?

För att spela henne bra är hon svårspelad, tkr iaf jag. Man måste tänka fort hur man skall använda hennes ulti tex. Men man kan ju spela henne även om man inte utnyttjat henne till Max likt faker xD

Sedan är hon dålig på att farma med. Jag maxar W och farmar med den när man vet vart deras junglar är.

När kan man köra solo baron med Yi?
Junglar och har 40% atk speed runes. Köper ff och botrk som items
Citera
2014-04-27, 10:13
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
För att spela henne bra är hon svårspelad, tkr iaf jag. Man måste tänka fort hur man skall använda hennes ulti tex. Men man kan ju spela henne även om man inte utnyttjat henne till Max likt faker xD

Sedan är hon dålig på att farma med. Jag maxar W och farmar med den när man vet vart deras junglar är.

När kan man köra solo baron med Yi?
Junglar och har 40% atk speed runes. Köper ff och botrk som items

Om du bygger feral flare, botrk, randuins/nåt annat fett item kan du nog sola baron. Iaf med lite stacks på din feral flare.
Citera
2014-04-27, 10:49
Medlem
€rics avatar
Hur bra fungerar de här curse voice? Verkar ju ganska intressant. Är det "lagligt"?
Senast redigerad av €ric 2014-04-27 kl. 11:00.
Citera
2014-04-27, 11:03
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Hur bra fungerar de här curse voice? Verkar ju ganska intressant. Är det "lagligt"?

Det fungerar väl bra, skönt med inbyggda drag/baron timers. Sen så finns det inte speciellt många som har Curse voice, så det tar ett tag innan man kommer in i ett game där någon faktiskt har det.

Spelade Varus igår och min supp hade tydligen curse voice, det är väl som skype in-game helt enkelt.
Citera
2014-04-27, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Det fungerar väl bra, skönt med inbyggda drag/baron timers. Sen så finns det inte speciellt många som har Curse voice, så det tar ett tag innan man kommer in i ett game där någon faktiskt har det.

Spelade Varus igår och min supp hade tydligen curse voice, det är väl som skype in-game helt enkelt.
Vart lite sugen på att prova Curse Voice ett tag nu, hur är det, måste man få invite eller kan man signa upp för det någonstans?
Citera
2014-04-27, 11:21
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Vart lite sugen på att prova Curse Voice ett tag nu, hur är det, måste man få invite eller kan man signa upp för det någonstans?

Open beta öppnas om ett par veckor har jag för mig, så just nu behöver man en beta-nyckel.

Antingen kan du kolla runt på streams, jag hade tur på någon pro stream och hann copy-paste en nyckel som någon postade i chatten. Men fick även en nyckel av detta : http://na.alienwarearena.com/giveaways/curse-voice-closed-beta-key-giveaway

De släppte 9000 nycklar för ett par dagar sen, alla slut nu , men dem kanske släpper fler.

Jag har iaf en i mailen, vet inte vem jag ska ge den till, kanske någon här.
Citera
2014-04-27, 11:28
Medlem
€rics avatar
Citat:

Citat:
Open beta öppnas om ett par veckor har jag för mig, så just nu behöver man en beta-nyckel.

Antingen kan du kolla runt på streams, jag hade tur på någon pro stream och hann copy-paste en nyckel som någon postade i chatten. Men fick även en nyckel av detta : http://na.alienwarearena.com/giveaways/curse-voice-closed-beta-key-giveaway

De släppte 9000 nycklar för ett par dagar sen, alla slut nu , men dem kanske släpper fler.

Jag har iaf en i mailen, vet inte vem jag ska ge den till, kanske någon här.

Ok, intressant. Jag tar gärna en key så kan jag suppa dig Ligger i g3.
Citera
2014-04-27, 13:24
Medlem
Vet att många i den här tråden har/vill ha Curse Voice men är jag den enda som tycker det borde förbjudas? Känns som att det är början till fusk och orättvisa fördelar.

Menar självklart inte bara Curse Voice utan alla liknande program också.
Citera
2014-04-27, 13:57
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskdoris
Vet att många i den här tråden har/vill ha Curse Voice men är jag den enda som tycker det borde förbjudas? Känns som att det är början till fusk och orättvisa fördelar.

Menar självklart inte bara Curse Voice utan alla liknande program också.

Har Curse voice men använder inte det. Tycker precis som du, det och liknande program bör förbjudas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in