2014-03-14, 16:04
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VistaBlack
hjälp en gammal som inte varit i svängen på ett tag...
Pulverform?! wtf kan man gobba med pulver?
ingen som gobbar längre går ju inte få tag på någonstans

Ja det finns GHB i pulver form och det funkar lika bra som flytande så länge det är gjort på rätt sett.
Citera
2014-03-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajx
Jag tog 6 gram blandat i vatten och har tollerans sen förr men det hände ingenting ,
tog först 2 gram, 4 g. Under en timme blandat med vatten och de smaka ju inte mycket RIKTIG gobbe om man säger så alltså nu menar jag kokat o klart på flaska. nån som känner igen sig eller ?

tog du en dos på 2 gram följt av en dos på 4 gram och inte kände ngt så är det inte rent "mjöl" i påsen, tyvärr
Citera
2014-03-17, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herueba
tog du en dos på 2 gram följt av en dos på 4 gram och inte kände ngt så är det inte rent "mjöl" i påsen, tyvärr
råka ut för samma sak så det är inte rena saker då.
Citera
2014-03-17, 18:37
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bupreno
råka ut för samma sak så det är inte rena saker då.

Är det rena och bra gjorda grejer så ska det räcka med 1.5-2g för att få ett bra rus, så om du inte fick bra effekt så är det dåligt gjort.
Citera
2014-03-23, 17:06
Medlem
finns det någon risk för att man bygger tolerans om man kör rätt hårt 1 gång i veckan?
Citera
2014-03-23, 17:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herueba
finns det någon risk för att man bygger tolerans om man kör rätt hårt 1 gång i veckan?
Nja, inte om du tar en gång i veckan. Dessutom går toleransen ner oerhört fort.
Citera
2014-04-19, 09:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild Jack
Har druckit GHB i kombo med lyrica och då hade jag tagit många lyrica flera G det gick bra för mig och jag mådde bra för jag kan kontrollera mig bra på droger när det kommer till kontroll (ja nu kan vi alla se olika på det)
Dem andra vi ett tillfälle balla ur som man kan göra på ghb eller bara gobbe däcka

Jag rekommenderar inte att man ska blanda dessa i alla fall! om du inte har några år på nacken

Ska man ta Lyrica ihop med gobbe måste man dra ner på doserna rejält, tror inte det finns någon annan drog som boostar gobbe så mkt, man kan ta mkt mindre doser o bli riktigt sänkt. Sätter sig betydligt mer på andningen än benso ihop med gobbe.

Samma gäller med gabapentin.
Senast redigerad av Slingshot 2014-04-19 kl. 09:30.
Citera
2014-04-22, 00:10
Medlem
Provade GBL för första gången idag endast på grund av att GHB't var slut när jag var över och kikade igår, det enda de hade kvar var GBL som inte var kokat så fick 5ml med mig med syftet att sova på. Provade dock inte förens nu ikväll 2ml och kan bara säga att fan vad GBL suger jämfört med GHB. Den största skillnaden ligger i smaken som verkligen var vidrig (gick knappt att skölja bort med läsk samt godis), effekten är inte heller lika euforisk som på vanligt GHB utan bara mer snurrigt/likt alkohol - vilket jag ej klassar som någon positiv effekt, snarare tvärtom.

Får bli att beställa 1L GBL och börja koka själv tror jag, vet de bästa källorna som går att hitta redan. Dock är det ju bekvämt att även kunna köpa en halv deciliter "välkokt och neutraliserat" GHB för runt femtiolappen, men kokar jag själv blir det ju till och med ännu billigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Slingshot: Läste att du använt Mr. Muscle, jag undrar hur det gick med det (och hur du gick tillväga) med tanke på att Mr. Muscle även innehåller natriumklorid (bordssalt) samt natriumstearat (används vid ljustillverkning) i ospecifierade mängder. Vid närmare titt så ser jag både stora kristaller som är genomskinliga (???) och stora vita bollar (natriumhydroxid), natriumstearat:et verkar vara väldigt utspritt i Mr. Muscle då inte ens bara de vita bollarna (natriumhydroxid) blir en klar lösning med vatten utan får någon sorts vit konstig "residue" som flyter på vattnet osv... Prövade med 3ml GBL + Mr.Muscle men plockade ut bara de vita bollarna och vägde upp dem, räknat på 0.039865627744246665086909856288594mol, men detta verkade inte fungera som det skulle då det under kokningen gav en vaxig "residue" på kanterna utav en glasburk i ett kokande vattenbad i en kastrull (vilket betyder att i burken lär temperaturen ej överstigit ~100c +/- några grader)... Antar att detta INTE var GHB då GHB endast skall bli pulver vid temperaturer över 150c vid kokningen!!! Så vågade inte pröva den sörjan och spolade skiten istället.
Senast redigerad av xiz 2014-04-22 kl. 00:16.
Citera
2014-04-22, 01:09
Medlem
Försök få tag i helt ren Natriumhydroxid (Kaustiksoda) på apoteket, säg att du ska höja ph värdet i akvarium med Malawi eller Tangniyka ciklider, säg att duvill ha upp ph till 9,2-9,4 och det måste vara ren Natriumhydroxid
Annars kör på nitors Kaustik, 3 KILOS PÅ hornbach ?
Citera
2014-04-22, 19:28
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Provade GBL för första gången idag endast på grund av att GHB't var slut när jag var över och kikade igår, det enda de hade kvar var GBL som inte var kokat så fick 5ml med mig med syftet att sova på. Provade dock inte förens nu ikväll 2ml och kan bara säga att fan vad GBL suger jämfört med GHB. Den största skillnaden ligger i smaken som verkligen var vidrig (gick knappt att skölja bort med läsk samt godis), effekten är inte heller lika euforisk som på vanligt GHB utan bara mer snurrigt/likt alkohol - vilket jag ej klassar som någon positiv effekt, snarare tvärtom.

Ja GBL går inte att jämföra med GHB visst det ger ett liknande rus men GBL är mycket mer snurrigt och likt alkohol som du säger GHB ger ett mycket mer lugnare rus, skumt att det smakade vidrigt för dom gångerna jag druckit GBL har det knappt smakat någonting så det kanske är kina GBL du fick tag i för tysk BASF GBL smakar knappt något.
Citera
2014-04-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ja GBL går inte att jämföra med GHB visst det ger ett liknande rus men GBL är mycket mer snurrigt och likt alkohol som du säger GHB ger ett mycket mer lugnare rus, skumt att det smakade vidrigt för dom gångerna jag druckit GBL har det knappt smakat någonting så det kanske är kina GBL du fick tag i för tysk BASF GBL smakar knappt något.
Vet inte om det var BASF, vad jag vet dock var att GBL:en kom ifrån magic-cleaner.com. Gillade inte smaken alls faktiskt.
Citera
2014-04-29, 17:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Vet inte om det var BASF, vad jag vet dock var att GBL:en kom ifrån magic-cleaner.com. Gillade inte smaken alls faktiskt.

Deras GBL är ifrån Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in