2014-04-24, 07:23
Medlem
woodie88s avatar
Någon som testat yellow superman? Ska tydligen innehålla c.a 200mg.
Citera
2014-04-24, 09:55
Medlem
lluBdeRs avatar
White stars (150mg mdma) från FS Ida? Någon?
Citera
2014-04-24, 09:55
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodie88
Någon som testat yellow superman? Ska tydligen innehålla c.a 200mg.

hört att de ska vara bra
Citera
2014-04-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Blåa diamanter nån? dom går billigt så jag är lite misstänksam.

Fick i mig några blåa knappar i helgen som polaren löst billigt. Slängde dem i krogmiljö så hann inte granska dem så såg inte om de hade något tryck och glömde fråga. Detta är iaf gbg så är det i de trakterna kan de vara samma. Hur som helst kändes de som att de var "rena", dvs bara MDMA i dem. Dock inte så starka, skulle tippa på max 100mg/knapp.
Citera
2014-04-24, 18:16
Medlem
Orange dubbel diamant? Någon som vet nåt?
Citera
2014-04-24, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Fick i mig några blåa knappar i helgen som polaren löst billigt. Slängde dem i krogmiljö så hann inte granska dem så såg inte om de hade något tryck och glömde fråga. Detta är iaf gbg så är det i de trakterna kan de vara samma. Hur som helst kändes de som att de var "rena", dvs bara MDMA i dem. Dock inte så starka, skulle tippa på max 100mg/knapp.
Antagligen dom då, det är inget tryck på dom, dom e bara formade som diamanter, knappt att man ser att dom e formade som diamanter men dom e runda uppe å spetsiga där nere.

Citat:
Ursprungligen postat av mrbready
Orange dubbel diamant? Någon som vet nåt?

Dubbel diamant? är det dom jag snackade om precis fast orangea? hört att det kommit orange/röda diamanter, dessa ska vara dyrare.
Citera
2014-04-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Antagligen dom då, det är inget tryck på dom, dom e bara formade som diamanter, knappt att man ser att dom e formade som diamanter men dom e runda uppe å spetsiga där nere.

Dubbel diamant? är det dom jag snackade om precis fast orangea? hört att det kommit orange/röda diamanter, dessa ska vara dyrare.

Varit o hämtat.. Rosa skulle jag säga att dom är inte orangea! Dubbel vet jag inte vad det ska betyda.. Betalat 150kr styck. Dessa

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25625

Tror jag testade likadana fast blåa sist och dom var sådär, hade tagit en månad innan dock.
Citera
2014-04-24, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrbready
Varit o hämtat.. Rosa skulle jag säga att dom är inte orangea! Dubbel vet jag inte vad det ska betyda.. Betalat 150kr styck. Dessa

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25625

Tror jag testade likadana fast blåa sist och dom var sådär, hade tagit en månad innan dock.

Ne dom vita och blåa är nog inte så jävla bra, har dock inte testat dom själv men dom säljs billigare här där jag bor iaf, dom rosa e ju nyaste varianten men jag tvekar på att dom e så jävla bra eftersom dom andra inte varit de, ska endast vara md iaf fast dom ska inte va så starka så man får nog dubbeldroppa.
Citera
2014-04-25, 14:47
Medlem
Någon som har testat lila mtv? finns i gbg området!
Citera
2014-04-25, 16:38
Medlem
Begins avatar
Gula tärningar? Första gången för mig
Citera
2014-04-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Gula tärningar? Första gången för mig

Dom jag fick tag i (malmö) va inte speciellt bra om jag jämför med andra man testat.
Dåligt pressade och smulades i 1000 bitar när man skulle dela dom.
Blev mer stirrig än soft.
Citera
2014-04-25, 18:40
Medlem
Nån som vet något om lila fjärliar? har nyss fixat några och har hört väldigt bra om dem! Bild i länken.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=8036
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in