2014-04-24, 23:34
Bannlyst
det är väl enormt vanligt? tjejer har den sociala makten, DE VET att dom kan haffa en kille hur lätt som helst, så varför då nöja sig med någon som har liten kuk?

min är 14 cm och smal, min kuk är liten.

vågar inte visa den för en tjej, jag vet att hon hade blivit besviken och börjat skratta och sedan gått hem.
Citera
2014-04-24, 23:37
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Du får nog kompensera det med en fet guldklocka så vill nog brudarna ligga med dig
Citera
2014-04-24, 23:39
Bannlyst
För det första är 14 cm genomsnittligt. För det andra så kommer tjejen inte backa på grund av en killes kukstorlek. Visst kanske hon blir lite besviken, men hon kommer fortfarande genomföra samlaget.
Citera
2014-04-24, 23:46
Medlem
Zelogaths avatar
Så även år 2014 så finns det killar som är övertygade att det blir svårare att ligga om man inte har en FB-dase 30cm slak?
Wow...
Citera
2014-04-24, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Du får nog kompensera det med en fet guldklocka så vill nog brudarna ligga med dig

haha knappast, men måste vara typ komplett för att ligga idag. stor konkurans. tjejer kan välja o vraka!
Citera
2014-04-24, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Så även år 2014 så finns det killar som är övertygade att det blir svårare att ligga om man inte har en FB-dase 30cm slak?
Wow...

nej du...

17 cm + och normaltjock kuk, det duger.

men min är liten, tjejer är porrskadade.

med all säkerhet har alla kukarna hon haft varit större, varför ska hon ha min?
Citera
2014-04-24, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
För det första är 14 cm genomsnittligt. För det andra så kommer tjejen inte backa på grund av en killes kukstorlek. Visst kanske hon blir lite besviken, men hon kommer fortfarande genomföra samlaget.

men min är smal...

knappast genomsnitt...snarare 15 cm...o många har större än det och tjocka kukar..

klart som fan dom backar? kuken är det bästa killen har att komnma med för tjejen, är kuken liten blir hon besviken och väljer en annan kille med större kuk? visst kanske hon inte säger det rakt ut men så är det....tjejer har det lätt med att skaffa killar/ligg, varför nöja sig med någon dålig?

eftersom tjejer kan ligga när dom vill så kommer hon ej genomföra samlaget, hon kan gå ut igen och haffa ny kille.
Citera
2014-04-24, 23:53
Medlem
de e lugnt bror. Har hört att, och av bilarna att döma, så är normaldolmen i örgryte runt 12-13cm. så skatta dig lyckligt lottad!
Citera
2014-04-24, 23:54
Avslutad
Dessvärre håller du på Örgryte så känner ingen sympati för dig alls.

Haha, du har liten kuk!

Citat:
Wow...

I och för sig lätt att säga om man själv inte lider av liten kuk.
Citera
2014-04-24, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Dessvärre håller du på Örgryte så känner ingen sympati för dig alls.

Haha, du har liten kuk!

I och för sig lätt att säga om man själv inte lider av liten kuk.

Citera
2014-04-24, 23:58
Medlem
mendokses avatar
Du kommer absolut inte bli nobbad av någon du just träffat när du väl tagit av dig kläderna. Har man kommit så långt spelar nog inte storleken särskilt stor roll även om hon är en "size-queen".
Däremot om du skaffar flickvän kanske hon tröttnar på att din kuk inte känns så mycket och börjar leta efter någon med en större kuk.

Citat:
Wow...

Jag är helt övertygad om att en kille med stor kuk generellt sett har lättare att ligga än en med liten kuk.
Citera
2014-04-24, 23:59
Medlem
mpees avatar
Ditt svaga självförtroende är ett större problem än din penis jag lovar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in