Citat:
Ursprungligen postat av
ilikepancakes
Känns som att alla komiker förra året var riktigt kända. Är dessa det?
Inte menat som gnäll, är genuint nyfiken
Bråvalla sa för nån dag sen att det såg riktigt lovande ut på komikerscenen i år, och med tanke på förra året trodde jag att jag skulle känna igen alla

Al Pitcher är från Nya Zeeland men bosatt i Sverige, utnämnd till Sveriges roligaste komiker får något år sedan
Bianca Kronlöf är känd från TV3:s Hårdvinklat och sin youtube karaktär "Snubben"
David Batra - presentation onödig
Emma Knyckare känd från sitt program i P3 och Musikhjälpen
Evelyn Mok - hipsters gillar henne
Felicia Tomala - bara hört henna i en del podcasts, väldigt grov humor om jag uppfattat rätt
Fritte Fritzson - känd från podcasten "Alla mina kamrater" och CFD i P3
Isak Jansson - bara hört honom i ovan nämnda podcast någon gång, har en förställning som heter "allt är floristernas fel"
Josefin Johansson - Gjort barn TV samt har en podcast som heter "crazy town podden"
Anna Granath - ?
Patrik Larsson - Mest känd som karaktären karsten torebjer från morgonsoffan när det gick
Jakob Ökvist - ledde sthlm Live och är radiosnubbe
Martin Soneby - Gör podcast med tidigare nämnda Fritte Fritzson, känd från Ballar av stål när det gick på TV
Melody Farshin - ?
Niklas Andersson - ?
Ola Aurell - bara hört namnet förr
Ola Söderholm - också med i Hårdvinklat på TV3 samt gör satir-podcasten "lila drevet"
Petrina Karlsson - har gjort lite inslag i P3:s tankesmedjan
Tobias Persson - ?
Zinait Pirzadeh - Bara hört namnet
Özz Nujen - kräver ingen presentation
Det var vad jag kände till iaf, men summa summarum så är det väl mer okända i år, men det är ju kul, perfekt när det inte är något bra band att se