PW hotade en (betydligt yngre) flickvän som gjorde slut. Hon flyttade hem till sina föräldrar varpå han trakasserade dem och hotade att komma över. De var uppriktigt rädda eftersom han var väldigt aggressiv. Han var på dem i flera veckor. Själv har jag sett Cabaret für alle och skrattat gott. PW kan beskrivas som en ojämn borderline-personlighet med nykterhetsproblem.
Geni ?
Han är ju inte ens rolig...
Påstår sig vara vegetarian, har själv sett honom på Mcdonalds smaskandes en McFeast...
Han är kolerisk och säkerligen tar han olika droger.
Han har försökt köra över en lapplisa på Arlanda och muckat med diverse kända och okända personer på krogen bland annat mig.
Han är säkert snart bortglömd, mig veterligen så skyrs han som pesten av alla klubbar och teatrar...
Ladda ner de gamla ståupp-grejerna han gjorde på släng dej i brunnen...
Moderatkommunisten och en massa annat...där är han när han var som bäst div mycket frispråkig...
Jag har garvat armarna av mej många gånger då jag lyssnat på dessa klipp...kom inte och säg sen att han inte är rolig..
För några år sedan var ag var på bio med en kompis och skulle se "The man who wasn't there". Salongen var väldigt glest befolkad.
In kommer Peter Wahlbeck och sätter sig precis framför mig... sedan sitter han och skrattar AS-HÖGT åt i princip allt i hela filmen (av vilket mycket inte är direkt "kul", även om det är "svartsynt-kul" - sån humor som det liksom ingår att man inte rågarvar åt).
Jävligt bra gjort, anser jag! Kungligt roligt. För mig var han en ännu störe behållning än filmen den kvällen.