Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-23, 23:04
  #16129
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
SvP-politiker och "youtube-kändis" hetsar mot SMR.

Ok om man inte gillar SMR och är skitnödig, men han behöver väl inte lägga sig på samma nivå som rödingarna? https://www.nordfront.se/lat-er-inte...comment-123353

Tragiskt att denna man som jag trodde hade heder beter sig som valfri röding-pajas.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8

Det är ju inte han måste du väl begripa?
Citera
2014-04-23, 23:06
  #16130
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
SvP-politiker och "youtube-kändis" hetsar mot SMR.

Ok om man inte gillar SMR och är skitnödig, men han behöver väl inte lägga sig på samma nivå som rödingarna? https://www.nordfront.se/lat-er-inte...comment-123353

Tragiskt att denna man som jag trodde hade heder beter sig som valfri röding-pajas.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8
Först får du nog belägga att det faktiskt är Göran som har skrivit kommentaren i fråga (jag har redan kontaktat honom och inväntar svar). Det är ju inte kärnfysik att låtsas vara någon annan i kommentarsfält, det har hänt mer än en gång att rödingar eller andra mongon låtsats vara jag. Så sjuka är de faktiskt ofta.

Jag vet att Göran som är pensionär inte har så mycket internetvana och uttrycker sig lite burdust ibland, men jag skulle ändå bli förvånad om det är han som skrivit kommentaren.
Citera
2014-04-23, 23:10
  #16131
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
SvP-politiker och "youtube-kändis" hetsar mot SMR.

Ok om man inte gillar SMR och är skitnödig, men han behöver väl inte lägga sig på samma nivå som rödingarna? https://www.nordfront.se/lat-er-inte...comment-123353

Tragiskt att denna man som jag trodde hade heder beter sig som valfri röding-pajas.
https://www.youtube.com/watch?v=kRJRJIfzfM8

Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
Hur då menar du? Att Göran Wasasson inte är mannen i klippet och kandiderar för SvP. Eller att kommentaren är skriven av någon som trollar i hans namn?

Källa om så är fallet. Det är ytters få som känner till att Göran Wasasson är kandidat för SvP. Det är inget namn man bara kommer på.

Och DÄR kom svaret:

"NIX. Måste vara ett falskt troll. Kommenterar i princip aldrig där. Brukar där emot "gilla" vissa inlägg.".

Nästa gång, kan man ju faktiskt skicka iväg ett enkelt meddelande på Facebook, innan man börjar gasta och yla. Källkritik, vad är det liksom?
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-23 kl. 23:16.
Citera
2014-04-23, 23:43
  #16132
Medlem
White Christmass avatar
Nationaldemokraterna plockar ner flaggan, hur många extraröster kan detta ge till SvP måntro?
Citera
2014-04-23, 23:47
  #16133
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Nationaldemokraterna plockar ner flaggan, hur många extraröster kan detta ge till SvP måntro?
Svårt att avgöra om det påverkar särskilt mycket, men sant är ju att det innebär att det numer bara finns ett enda politiskt parti som erkänner svenskarnas existens och som vill arbeta för ett svenskt och homogent Sverige.

Den svenska nationella rörelsen är ganska liten och det finns ingen större mening med flera nationalistiska partier.
Citera
2014-04-24, 00:00
  #16134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Svårt att avgöra om det påverkar särskilt mycket, men sant är ju att det innebär att det numer bara finns ett enda politiskt parti som erkänner svenskarnas existens och som vill arbeta för ett svenskt och homogent Sverige.

Den svenska nationella rörelsen är ganska liten och det finns ingen större mening med flera nationalistiska partier.
Ni bör väl kunna "ta över" mandaten i Södertälje och Nykvarn?
Citera
2014-04-24, 00:01
  #16135
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Ni bör väl kunna "ta över" mandaten i Södertälje och Nykvarn?
Jag vet inte hur det ser ut i Södertälje. Men att vi får mandat i Nykvarn känns inte som någon möjlighet. Framför allt Daniel Spansk är ju väldigt populär där.
Citera
2014-04-24, 00:02
  #16136
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbulla
Hur då menar du? Att Göran Wasasson inte är mannen i klippet och kandiderar för SvP. Eller att kommentaren är skriven av någon som trollar i hans namn?

Källa om så är fallet. Det är ytters få som känner till att Göran Wasasson är kandidat för SvP. Det är inget namn man bara kommer på.
Göran brukar gilla saker som har med Motståndsrörelsen att göra på Facebook och han verkar förutom SvP stödja alla sunda nationalister, så att det är han som skrivit den kommentaren är fullkomligt uteslutet. Hur svårt tror du det är för en röding att skriva in hans namn i ett kommentarsfält din dumme jävel?
Citera
2014-04-24, 01:23
  #16137
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag vet inte hur det ser ut i Södertälje. Men att vi får mandat i Nykvarn känns inte som någon möjlighet. Framför allt Daniel Spansk är ju väldigt populär där.
Inte som någon omöjlighet ska det givetvis vara.
Citera
2014-04-24, 02:21
  #16138
Medlem
rockingnrollings avatar
Andreas Carlsson är fortfarande misstänkt för ett brutalt och hänsynslöst mordförsök i Malmö, på efterlysts sida har dem bild på honom. Tar svp som parti avstånd från honom och hans gärningar? Kommer han uteslutas för mordförsöket, för ett seriöst parti kan ju inte ha såna medlemmar, vinner de inga röster på ju.
Citera
2014-04-24, 02:26
  #16139
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
Andreas Carlsson är fortfarande misstänkt för ett brutalt och hänsynslöst mordförsök i Malmö, på efterlysts sida har dem bild på honom. Tar svp som parti avstånd från honom och hans gärningar? Kommer han uteslutas för mordförsöket, för ett seriöst parti kan ju inte ha såna medlemmar, vinner de inga röster på ju.
Nej. Svenskarnas parti tar inte avstånd från Andreas Carlsson och hans "gärningar" (vad nu dessa är) eftersom allting tyder på att det handlade om självförsvar av sig själva och en kamrat som hamnade på efterkälken. Hade det istället rört sig om ett oprovocerat angrepp där nationalisterna utan orsak gick till attack mot "några stackars feminister" (alltså den version som kablats ut på bred front av pissmedia) så hade vi såklart inte accepterat det.
Citera
2014-04-24, 02:30
  #16140
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nej. Svenskarnas parti tar inte avstånd från Andreas Carlsson och hans "gärningar" (vad nu dessa är) eftersom allting tyder på att det handlade om självförsvar av sig själva och en kamrat som hamnade på efterkälken. Hade det istället rört sig om ett oprovocerat angrepp där nationalisterna utan orsak gick till attack mot "några stackars feminister" (alltså den version som kablats ut på bred front av pissmedia) så hade vi såklart inte accepterat det.
Fast han är ju misstänkt för mordförsök, är väldigt grova saker det, vara så nära att mörda nån med kniv. Självförsvar är ju inte mordförsök, hade det varit tydligt självförsvar hade åklagaren släppt det, men misstankarna kvarstår. Ser ju inte bra ut alls för er det här, ett annat parti hade direkt spsrkat ut personen och tagit avstånd från våld. Hur ska ni va seriösa i medias ögon när detta händer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback