Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-23, 15:20
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Djävulsdyrkare då alltså?

http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram
Han har ju inte ens gjort pentagrammet uppochner. Inte för att det egentligen hade haft någon betydelse men det blir lite konstigt att du tolkar det som djävulsdyrkan.
Citera
2014-04-23, 15:26
Medlem
MrSkargards avatar
En intervju med den blivande bombexperten Patrik Fridén kommer läggas ut på SVT:s hemsida senare idag:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/nynazist-utbildar-sig-till-bombexpert

Realisten har för övrigt skrivit om Expressens tramsartikel:

https://www.realisten.se/2014/04/23/expressen-vill-ha-yrkesforbud-for-nationalister/
Citera
2014-04-23, 15:31
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En intervju med den blivande bombexperten Patrik Fridén kommer läggas ut på SVT:s hemsida senare idag:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/nynazist-utbildar-sig-till-bombexpert

Realisten har för övrigt skrivit om Expressens tramsartikel:

https://www.realisten.se/2014/04/23/expressen-vill-ha-yrkesforbud-for-nationalister/

Den låter vettigt med tanke på hotbilden mot partiets medlemmar. Polisen verkar ju inte springa benen av sig för att hjälpa regimkritiska svenskar så det kan ju komma att bli en nyttig färdighet om vänsterextremister och utlänningar skulle använda sig av bombterror.
Citera
2014-04-23, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Han har ju inte ens gjort pentagrammet uppochner. Inte för att det egentligen hade haft någon betydelse men det blir lite konstigt att du tolkar det som djävulsdyrkan.

Men ser ju tydligt att det är just upp och ner. Det är definitivt inte "rättvänt" i alla fall.
Citera
2014-04-23, 15:32
Medlem
baggebo1s avatar
Kommer det att bli strid i partiet mellan den kristna falangen och satanisterna nu?
Citera
2014-04-23, 15:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Men ser ju tydligt att det är just upp och ner. Det är definitivt inte "rättvänt" i alla fall.

Den här diskussionen är totalt ointressant och jag fattar inte hur du kunde påbörja den.
Citera
2014-04-23, 15:37
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Kommer det att bli strid i partiet mellan den kristna falangen och satanisterna nu?

Eh, va? Bara för att han hade ett pentagram tatuerat på halsen?
Citera
2014-04-23, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Vilken musik är det tillåtet att lyssna på enligt dig då, Södra Bergens Balalaikor?

Man får väl lyssna på vad som helst, så länge man inte stör mig med skiten. Oavsett vad man tycker om hårdrock (jag gillar en del hårdrock) eller vilken genre det än månde vara så bör man dock vara medveten om historien bakom vårt samhälles och nutida kulturfenomens tillkomst och utveckling.

En stor majoritet av all modern musik är såklart skit som borde förstöras men det är i dagsläget en lågprioriterad fråga och det är knappast heller önskvärt med generella förbud mot lyssnande på vissa typer av musik.

För övrigt så lyssnar jag hellre på rysk balalaika-musik än på judisk atonal konstmusik som man får anta att forumets NWO- och ZOG-lakejer lyssnar på under sina sataniska talmud-sammankomster.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-04-23 kl. 15:49.
Citera
2014-04-23, 15:40
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:

Nej, däremot är det ett envist rykte som hävdar att det finns motsättningar mellan de som knackar hål på frukostägget i den trubbiga änden och de som gör det i den spetsiga.
Citera
2014-04-23, 15:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Eh, va? Bara för att han hade ett pentagram tatuerat på halsen?
Ja. Eller menar du att kristna inte har något emot satanistsymboler?
Citera
2014-04-23, 15:42
Medlem
Dorniers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Den här diskussionen är totalt ointressant och jag fattar inte hur du kunde påbörja den.

Rex är väldigt uppmärksam och gillar att påtala saker och ting, men rätt onödigt att tjafsa om detta nu, det är väl antagligen bara en "tuff tatuering".
Citera
2014-04-23, 15:43
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ja. Eller menar du att kristna inte har något emot satanistsymboler?

Nej, jag tror inte att kristna i partiet bryr sig speciellt mycket om hans tatuering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in