2014-04-22, 11:40
Medlem
bananasvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RejjvarN
liten människa.. när fan är det dags att inse att erat hederstjafs kommer utrota allt.. Jag är fan hellre svensk utan heder än något så litet på denna jord som måste döda när han ser sitt ex med en ny familj.. det är ju bara patetiskt..

Det är lika svårt för dig att förstå det som hänt som för en blatte med heder att förstå att du låter din mamma eller syster gå ut på krogen och knulla med araber och negrer eller att dom super sig fulla varje helg så dom knappt kan gå.

Jag försöker bara förklara varför det hände, sen att många av er inte har förmågan att sätta sig in i situationen är fullt förståeligt eftersom ni saknar både heder och ryggrad på gott och ont.

Säger inte att det ena eller andra är fel men det är två olika kulturer som inte har förståelse för varandra
Citera
2014-04-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananasvenne

Det är en oskriven lag att man gör inte så och det visste hon bruden om men likväl gjorde hon det ändå, hennes korkade beteende kostade minst två människor livet och fler kommer det bli

Varför skuldbelägga bruden?

Enligt svensk lag har alla rätt att besöka kyrkan.

Sverige är ett fritt land och vem som helst, (oavsett med vem man knullar) har rätt att röra sig fritt i allmänna rum utan att riskera att bli knivad eller skjuten!

Ser varje dag folk som bryter mot oskrivna lagar, men civiliserad som jag är, så skjuter jag inte ner dom.
Citera
2014-04-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Det hände inte i Sverige, det hände i Hageby.
Säg det till släktingen, inte till mig. Vad mig anbelangar, så kan sådant här bara hända i Blatteland
Citera
2014-04-22, 11:43
Medlem
breakthebutterflys avatar
Citat:
Det är lika svårt för dig att förstå det som hänt som för en blatte med heder att förstå att du låter din mamma eller syster gå ut på krogen och knulla med araber och negrer eller att dom super sig fulla varje helg så dom knappt kan gå.

Jag försöker bara förklara varför det hände, sen att många av er inte har förmågan att sätta sig in i situationen är fullt förståeligt eftersom ni saknar både heder och ryggrad på gott och ont.

Säger inte att det ena eller andra är fel men det är två olika kulturer som inte har förståelse för varandra
Sen när är det inte fel att döda 2 människor?
Citera
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

Nej, och den ena kulturen har inte varit i krig på 250 år, den andra har lite klankrig mest hela tiden.
Citera
Medlem
bananasvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Varför skuldbelägga bruden?

Enligt svensk lag har alla rätt att besöka kyrkan.

Sverige är ett fritt land och vem som helst, (oavsett med vem man knullar) har rätt att röra sig fritt i allmänna rum utan att riskera att bli knivad eller skjuten!

Ser varje dag folk som bryter mot oskrivna lagar, men civiliserad som jag är, så skjuter jag inte ner dom.

Lär dig skilja på lagtsiftning och kulturellt beteende
Citera
2014-04-22, 11:44
Medlem
Jag skyller inte på tjejen, heder är förlegat.
Idioter finns i alla läger, men hederskultur har jag inget tillöversför.
Citera
2014-04-22, 11:45
Medlem
Marmosets avatar
Citat:
Svennar utan heder kan aldrig förstå detta...du kan inte jämföra det med att din WT brud eller WT syrra som har knullat halva stadsdelen eftersom svennar fullständigt skiter i vem och vad deras kvinnor knullar med.

Du får kanske jämföra detta med att så arg du blir när någon tar din öl på krogen eller någon skattefuskar och du knyter näven i fickan, sen tar du den känslan och multiplicerar med 1000.

I blattekulturer och då framförallt att ta med och visa sin ny man i kyrkan är den högsta skymf den tidigare mannen och hans familj kan råka ut för inför prästen och alla landsmän.

Det är en oskriven lag att man gör inte så och det visste hon bruden om men likväl gjorde hon det ändå, hennes korkade beteende kostade minst två människor livet och fler kommer det bli

Du är ju tammefan inte riktigt klok! Jag är själv utlandssvensk, har varit bosatt i fem olika länder i tre världsdelar, och det skulle aldrig falla mig in att utgå från att mitt nya land skulle respektera och godkänna mina svenska värderingar, utan jag anpassar mig efter seden och lagarna dit jag kommer.

Sen vill jag också påpeka att det är just den här formen av primitivt beteende, på ren dagisnivå, som ger rasisterna vatten på sina kvarnar. Om jag vore syrian så skulle jag skämmas ögonen ur mig för att mina landsmän så till den milda grad skämt ut sig inför allmänheten i sitt nya land och därmed utsatt min folkgrupp för välförtjänt spott och spe från alla andra invånare i landet, utlandsfödda som svenskfödda.

"Inför prästen och alla landsmän", så det skulle alltså vara kristna människor som har begått dessa illdåd?! Vilka jävla idioter, har de ingen som helst uppfattning om de centrala teserna i den kristna läran?! Femte Guds bud, "Du skall icke dräpa". Vad är det för satans värdelös präst ni har som inte förmår hålla det etiska och moraliska medvetandet högt i sin församling?!

Till sist, men inte minst: Skylla på "bruden", jävligt snyggt! Mördade hon någon? Nä. I Sverige slår man inte ihjäl människor bara för att någon väljer att byta partner, och det visste de som ändå valde att bryta mot de lagar som finns om detta. Jag hoppas att de ruttnar i fängelset, av alla möjliga olika skäl. Dagisbarn, treåringar, har bättre självkontroll! Enbart svettiga tonårspojkar med micropenisar kan möjligtvis vara så osäkra i sin mansroll att de beter sig som ilskna och förfördelade småbarn.

Jag blir så arg av det här att det brinner i skallen på mig, jävla barbari!
Citera
2014-04-22, 11:47
Medlem
MedborgareXs avatar
Detta har troligen mest med degenererad DNA att göra så att IQ'n sjunkigt drastiskt under en civilicerad nivå. Inavel eller liknande under en lägre tid. ALLA som är såpass våldsamma bör utvisas tillbaka från den röra de en gång sa sig fly ifrån.

Tyvärr så är denna sorts människor farliga för omgivningen då en präst enkelt kan peka ut häxor, troll, otrogna som ej har rätt att leva och de mördar utan betänkligheter.

Svensk media styrs av minoriteter och är anti allt det svenska med dess skyldigheter och medföljande rättigheter. Politikerna är otroligt veka som ej törs gå emot media som ej skriver om allt elände vissa grupper utför och ingen får kritisera.
Citera
2014-04-22, 11:48
Medlem
bananasvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Nej, och den ena kulturen har inte varit i krig på 250 år, den andra har lite klankrig mest hela tiden.

Precis, därför skrev jag på gott och ont

Pga av heder, religion och kultur ligger vissa folkslag och länder i konstant krig mot andra (hela mellanöstern och balkan) medan andra länder som tex Sverige böjer ryggen för allt och alla (nazityskland och numera USA) genom århundraden.

Sverige har klarat sig från krig och elände tack vare sin frånvaro av heder och hämnd kultur
Citera
2014-04-22, 11:49
Medlem
Dimaks avatar
Polisen har en presskonferens klockan 13:00
Citera
2014-04-22, 11:49
Medlem
Citat:
Lär dig skilja på lagtsiftning och kulturellt beteende

Lagar står alltid över allt annat i ett civiliserat land.

Det är det som skiljer ett civiliserat samhälle ifrån ett ociviliserat kaos-samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in