Citat:
Ursprungligen postat av
bananasvenne
Svennar utan heder kan aldrig förstå detta...du kan inte jämföra det med att din WT brud eller WT syrra som har knullat halva stadsdelen eftersom svennar fullständigt skiter i vem och vad deras kvinnor knullar med.
Du får kanske jämföra detta med att så arg du blir när någon tar din öl på krogen eller någon skattefuskar och du knyter näven i fickan, sen tar du den känslan och multiplicerar med 1000.
I blattekulturer och då framförallt att ta med och visa sin ny man i kyrkan är den högsta skymf den tidigare mannen och hans familj kan råka ut för inför prästen och alla landsmän.
Det är en oskriven lag att man gör inte så och det visste hon bruden om men likväl gjorde hon det ändå, hennes korkade beteende kostade minst två människor livet och fler kommer det bli
Du är ju tammefan inte riktigt klok! Jag är själv utlandssvensk, har varit bosatt i fem olika länder i tre världsdelar, och det skulle aldrig falla mig in att utgå från att mitt nya land skulle respektera och godkänna mina svenska värderingar, utan jag anpassar mig efter seden och lagarna dit jag kommer.
Sen vill jag också påpeka att det är just den här formen av primitivt beteende, på ren dagisnivå, som ger rasisterna vatten på sina kvarnar. Om jag vore syrian så skulle jag skämmas ögonen ur mig för att mina landsmän så till den milda grad skämt ut sig inför allmänheten i sitt nya land och därmed utsatt min folkgrupp för välförtjänt spott och spe från alla andra invånare i landet, utlandsfödda som svenskfödda.
"Inför prästen och alla landsmän", så det skulle alltså vara kristna människor som har begått dessa illdåd?! Vilka jävla idioter, har de ingen som helst uppfattning om de centrala teserna i den kristna läran?! Femte Guds bud, "Du skall icke dräpa". Vad är det för satans värdelös präst ni har som inte förmår hålla det etiska och moraliska medvetandet högt i sin församling?!
Till sist, men inte minst: Skylla på "bruden", jävligt snyggt! Mördade hon någon? Nä. I Sverige slår man inte ihjäl människor bara för att någon väljer att byta partner, och det visste de som ändå valde att bryta mot de lagar som finns om detta. Jag hoppas att de ruttnar i fängelset, av alla möjliga olika skäl. Dagisbarn, treåringar, har bättre självkontroll! Enbart svettiga tonårspojkar med micropenisar kan möjligtvis vara så osäkra i sin mansroll att de beter sig som ilskna och förfördelade småbarn.
Jag blir så arg av det här att det brinner i skallen på mig, jävla barbari!