2014-04-21, 10:27
Bannlyst
Filip Đuričić, Varela eller Ola John som LW?
Citera
2014-04-21, 10:55
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Filip Đuričić, Varela eller Ola John som LW?

Varela!
Citera
2014-04-21, 11:16
Medlem
jesper98.s avatar
Bästa CF:en till en 433 (5)?
Alla förslag förutom TIF Rodriguez accepteras, har redan honom i mitt lag. Budget är 0-600k
Citera
2014-04-21, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Bästa CF:en till en 433 (5)?
Alla förslag förutom TIF Rodriguez accepteras, har redan honom i mitt lag. Budget är 0-600k

SIF Tevez
Citera
2014-04-21, 11:28
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
SIF Tevez
Hmm han och IF Totti såg riktigt intressanta ut
Citera
2014-04-21, 11:35
Medlem
Tjena

Är helt ny på spelet tänkte höra om lite nybörjartips (kör på surfplatta).
Ska man köra säsong eller vad är lämpligast att köra matcher?
Ska man spara ihop å köpa paket med spelare eller är det smartare att köpa lösa spelare på market?
Jag satte ihop ett lag nu med bara braz-spelare, då fick man ju bra chem (90+).
Men är det bättre å sätta en annan bättre spelare å tappa lite chem?

Tacksam för hjälp
Citera
2014-04-21, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Hmm han och IF Totti såg riktigt intressanta ut

Kan rekommendera Van Persie och Hernanes också.
Citera
2014-04-21, 11:46
Medlem
Koromans avatar
Tänkte tipsa om några lirare i mitt serie-a lag som jag är förvånad över hur bra dom är, och som jag inte sett så många använda..

Morgan De Sanctis - Sjukt stabil målvakt, har presterat mycket bättre än handanovic och marchetti (som jag brukar använda) för mig. Bästa målvakten jag använt iår tillsammans med väggen Cech!

Claudio Marchisio - Är överallt på planen och vinner tillbaka boll och levererar fina passningar. Förvånad hur bra han var. Tillsammans med Vidal äter han upp mittfältet match efter match.

Gonzalo Higuain - Haha vart ska man börja. El pipita är fan guden på detta fifa. Alltid på rätt plats och sätter varenda läge framför mål. Vann precis eggcellent cup tack vare denna målspottare. 24 mål på 21 matcher såhär långt, och nu ska jag uppgradera till hans SIF.

Rekommenderar alla att testa dessa lirare!
Citera
2014-04-21, 12:11
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Kan rekommendera Van Persie och Hernanes också.
RVP fungerade inte alls som CF i 433 (5) men Hernanes ska jag nog oxå testa!
Citera
2014-04-21, 12:17
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Tänkte tipsa om några lirare i mitt serie-a lag som jag är förvånad över hur bra dom är, och som jag inte sett så många använda..

Morgan De Sanctis - Sjukt stabil målvakt, har presterat mycket bättre än handanovic och marchetti (som jag brukar använda) för mig. Bästa målvakten jag använt iår tillsammans med väggen Cech!

Claudio Marchisio - Är överallt på planen och vinner tillbaka boll och levererar fina passningar. Förvånad hur bra han var. Tillsammans med Vidal äter han upp mittfältet match efter match.

Gonzalo Higuain - Haha vart ska man börja. El pipita är fan guden på detta fifa. Alltid på rätt plats och sätter varenda läge framför mål. Vann precis eggcellent cup tack vare denna målspottare. 24 mål på 21 matcher såhär långt, och nu ska jag uppgradera till hans SIF.

Rekommenderar alla att testa dessa lirare!
Kan du länka ditt lag?
Ursäkta Dubbelposten.
Citera
2014-04-21, 12:20
Bannlyst
Någon på xbox som skulle vilja köra lite if trading?
PM:a mig ifall du är intresserad
Citera
2014-04-21, 12:26
Medlem
Hej!

Har inte varit inne på Flashback på typ sju år men nu har något uppstått som är så jävla frustrerande att jag måste skriva av mig haha... Jag och en kompis spelar en del Ultimate Team tillsammans och har fått ihop ett rätt stabilt lag med spelare från La Primera (FC Saint Paul heter laget).

De senaste månaderna har dock något uppstått som gör det så extremt tråkigt att spela. I min mening är fifa-matcher endast roliga om de kontextualiseras och just därför är ju Ultimate Team ett rätt kul sätt att spela. Men väldigt ofta på sistone, särskilt efter viktiga vinster som exempelvis gjort att man gått upp en division eller gått vidare i en cup så får jag detta meddelande direkt efter matchen:

"Du har tyvärr tappat din uppkoppling till EA-servrarna och skickas tillbaka till huvudmenyn", varpå matchen avslutas, jag skickas tillbaka till huvudmenyn, får inga poäng för matchen, och straffas dessutom i kommande matcher med poängavdrag eftersom EA verkar tro att jag har avslutat matchen med flit eller typ kopplat ut internet.

Jag vann nyss på straffar i semifinalen i den där jävla Eggcelent Cup efter att ha lagt åtskilliga tusen mynt på att fixa skador och trötta spelare, och direkt efter matchen dök detta förbannade meddelande upp igen.

Någon som känner igen problemet? Som vet vad man kan göra åt det? Det beror inte på att motståndaren lämnar matchen, det har jag kollat upp. Det blir så jävla värdelöst när man investerat känslor och energi i en lång jävla match som man sedan vunnit och så får man bara något sketet felmeddelande direkt efteråt... Det hade dessutom lika gärna kunnat hända i finalen.

Hoppas ni orkade läsa den här skiten, sorry för att jag skrev långt.

För övrigt hoppas jag att alla inser att med Diego Costa på topp, Pique och Ramos i mittförsvaret och Vela på en kant så kan man slå vem fan som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in