Hej!
Har inte varit inne på Flashback på typ sju år men nu har något uppstått som är så jävla frustrerande att jag måste skriva av mig haha... Jag och en kompis spelar en del Ultimate Team tillsammans och har fått ihop ett rätt stabilt lag med spelare från La Primera (FC Saint Paul heter laget).
De senaste månaderna har dock något uppstått som gör det så extremt tråkigt att spela. I min mening är fifa-matcher endast roliga om de kontextualiseras och just därför är ju Ultimate Team ett rätt kul sätt att spela. Men väldigt ofta på sistone, särskilt efter viktiga vinster som exempelvis gjort att man gått upp en division eller gått vidare i en cup så får jag detta meddelande direkt efter matchen:
"Du har tyvärr tappat din uppkoppling till EA-servrarna och skickas tillbaka till huvudmenyn", varpå matchen avslutas, jag skickas tillbaka till huvudmenyn, får inga poäng för matchen, och straffas dessutom i kommande matcher med poängavdrag eftersom EA verkar tro att jag har avslutat matchen med flit eller typ kopplat ut internet.
Jag vann nyss på straffar i semifinalen i den där jävla Eggcelent Cup efter att ha lagt åtskilliga tusen mynt på att fixa skador och trötta spelare, och direkt efter matchen dök detta förbannade meddelande upp igen.
Någon som känner igen problemet? Som vet vad man kan göra åt det? Det beror inte på att motståndaren lämnar matchen, det har jag kollat upp. Det blir så jävla värdelöst när man investerat känslor och energi i en lång jävla match som man sedan vunnit och så får man bara något sketet felmeddelande direkt efteråt... Det hade dessutom lika gärna kunnat hända i finalen.
Hoppas ni orkade läsa den här skiten, sorry för att jag skrev långt.
För övrigt hoppas jag att alla inser att med Diego Costa på topp, Pique och Ramos i mittförsvaret och Vela på en kant så kan man slå vem fan som helst