Jag kör på stadiga 200 fps nästan hela tiden, går ner till ca 80 - 120 när det händer för mycket på samma gång. Det är inget som stör mig då det händer så sällan.
Får dock 0 - 5 fps ibland och det kan hända när jag möter en rift boss likaväl som det kan hända i staden när jag kör salvage på all loot jag plockat på mig.
Nej, du kan få lite fräsigare saker i Tornment, speciella set-items osv..
Yes det vet jag, men hur får jag enklast gear som håller i torment. Nöter normal act 1 och 2 tills jag blir gråhårig eller mutar någon som kan farma T1 osv och bara sitta i hans ryggsäck och plocka bra drops?
Yes det vet jag, men hur får jag enklast gear som håller i torment. Nöter normal act 1 och 2 tills jag blir gråhårig eller mutar någon som kan farma T1 osv och bara sitta i hans ryggsäck och plocka bra drops?
Någon som kan ge mig ett svar som jag inte hitta i tråden?
Varför i helvete släpptes inte detta till PS3? Blir rätt lack så man sitter på en macbook som inte riktigt fixar flytet! Blir så förbannad!
Menar du expansionen? D3 finns ju för PS3. Finns det speciellt battlenet för konsoler? Annars svårare att fixa uppdateringar som det kommit för Ros hela tiden. Kommer nog till PS3 så småningom om det vanliga spelet sålde bra på PS3.