Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Fast du beskriver unga mäns tillvaro likväl som unga kvinnors .. De tror att de skall sitta framför datorn och fånga tiopoängare ... utan att inse att fånga partner kräver insats och att man faktiskt måste vara realistisk i sina förväntningar .. Ingen av dem kommer att få filmstjärnan med massa miljoner som kommer ge dem ett bekymmersfritt liv...
Landa i verkligheten och utbudet kommer att öka .. och inse att du själv kommer att få jobba för att ens få ett liv .... Verkligheten kallar på dig....
Det är den check som många behöver idag....
Det är verkligheten som talar... även till dig. Kolla min profil, jämför den med din. Så ser hon att jag lever ett liv utanför FB.
Vad gäller kvinnorna som påstår sig klara sig bättre själva, så går de in i sin proffsofferroll ögonblicket de slagit sönder familjen.
Inte sällan kan man få höra "Var tog de bra männen vägen?" eller liknande. Mitt svar är: Männen har lärt sig att inte hantera er. Medan majoriteten kvinnor lärt sig att man slipper eget ansvar genom att beskylla sina män, för egna brister.
Jag har det gött, i min vägran att vara en duktig man. Jag blir t.o.m. "bjuden" på caféer och krogar, som tack för att jag tog emot vill de ligga med mig. Alltid säger de att det är"lugnt", när jag förklarar att jag ej vill binda mig vid traditionellt manliga förpliktelser, utan hellre vill gå min egen väg.
Men om och om igen, gör de alla samma misstag... Tror att de fångat prinsen som skall styra upp deras förljugna liv? Med ett eller några billiga knull?