2014-04-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
Har han hår på ryggen, eller bred rumpa?

haha nada. han har lite söta toffsar på tårna som jag brukar klippa...
i övrigt standard normalbyggd man, lite nördig och väldigt godsint. I like.
Citera
2014-04-19, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Rent skitsnack. En blond svenska är 200 gånger mer attraktiv för gemene man än en negress från Afrika. Det har väldigt mycket med genetik att göra för kvinnor, nästan till 100%.

Nej det är hon inte. Jag attraheras varken av afrikanska tjejer eller blonda tjejer. Har du någonsin sett en blondin utan mascara/ögonbrynfärg/ögonskugga osv? Brun/svarthåriga tjejer med ljus hy (inte skandinavisk ljus) är de hetaste.
Citera
2014-04-19, 22:35
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Nog du som har komplex. Svenska kvinnor är i regel äckliga.

Det är inte kärlek dom flesta svenska kvinnor väljer sina män på heller. Samma goldiggers men olika saker.

Som min tjej nu, det är inte av "kärlek" hon är med mig, utan för hur hon ser ut med mig vid sin sida.

Svenskhatare är det minsta jag kan säga om dig. Det är tydligt efter att ha läst igenom en hel del trådar som har startats av anti-feminister att det finns ett motsatsförhållande mellan svensk patriotism och anti-feminism. Detta ska inte tolkas som att feminism skulle vara ett svenskt nationaldrag utan det ska tolkas som att anti-feminister går till vilka ytterligheter som helst för att krossa feminismen även om det så skulle innebära fara för Sverige som nation.

TS är alltså beredd att svika svenska folket enbart på grund av att han är en sådan liderlig tölp. Skamligt, är det minsta man kan säga.
Senast redigerad av thewellovedone 2014-04-19 kl. 22:45.
Citera
2014-04-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Svenskhatare är det minsta jag kan säga om dig. Det är tydligt efter att ha läst igenom en hel del trådar som har startats av anti-feminister att det finns ett motsatsförhållande mellan svensk patriotism och anti-feminism. Detta ska inte tolkas som att feminism skulle vara ett svenskt nationaldrag utan det ska tolkas som att anti-feminister går till vilka ytterligheter som helst för att krossa feminismen även om det så skulle innebära fara för Sverige som nation.

TS är alltså beredd att svika svenska folket enbart på grund av att han är en sådan liderlig tölp. Skamligt, är det minsta man kan säga.

Han vill väl knulla istället för att ägna sig åt eugenik. Och?
Citera
2014-04-19, 22:56
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangart
Han vill väl knulla istället för att ägna sig åt eugenik. Och?

...och det vill han väl för att det är det enda han duger till om sanningen ska fram.
Citera
2014-04-19, 23:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har han hår på ryggen, eller bred rumpa?
Min man har hår på ryggen .. och?
Citera
2014-04-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min man har hår på ryggen .. och?

Du kanske inte tycker det är osmakligt?
Citera
2014-04-19, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
...och det vill han väl för att det är det enda han duger till om sanningen ska fram.
Om sanningen skall fram enligt kvinnospalterna så vill de väl inte ens det .. svenska mäns hobby tycks mest vara att glo på sport och äta faktiskt ...
Själv är jag gift med en man som delar en del av mina intressen, (hund, hemvärn, barn, liv, semestrar, oss) ... och det känns rätt okej ..
Senast redigerad av micro113 2014-04-19 kl. 23:11.
Citera
2014-04-19, 23:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du kanske inte tycker det är osmakligt?
Nej, det tycker jag inte . Borde jag det?

Edit:
Tycker tvärtom -- min man har alltid varit hårig och nu har gått över till att bli äldre och fått gråa hår .. min "silver-back"..

De Flashbackare som träffat honom kan nog intyga att han inte dansar runt i rosa kjol och nagellack .. och att jag får mitt utrymme utan att trycka honom på något sätt..
Senast redigerad av micro113 2014-04-19 kl. 23:20.
Citera
2014-04-19, 23:17
Medlem
Citat:
Nej, det tycker jag inte . Borde jag det?

Nej, du får givetvis tycka vad du vill.

Poängen var den andre skribenten som tyckte det var osmakligt, men hävdade att hon minsann inte gick på sådana ytliga detaljer, kärlek beror på annat. Sen av en slump så blev hon tillsammans med en utan hår på ryggen.
Citera
2014-04-19, 23:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, du får givetvis tycka vad du vill.

Poängen var den andre skribenten som tyckte det var osmakligt, men hävdade att hon minsann inte gick på sådana ytliga detaljer, kärlek beror på annat. Sen av en slump så blev hon tillsammans med en utan hår på ryggen.
Hon har ju rätt.
Jag skulle inte älska min man mindre om han förlorade allt sitt hår i natt .. Hår är bara något som är där..
Det som gör honom attraktiv är han som människa.. oavsett hår, vikt, kläder och alla andra attribut ..
Citera
2014-04-19, 23:24
Medlem
Citat:
Hon har ju rätt.
Jag skulle inte älska min man mindre om han förlorade allt sitt hår i natt .. Hår är bara något som är där..
Det som gör honom attraktiv är han som människa.. oavsett hår, vikt, kläder och alla andra attribut ..

Frågan var inte om hennes nuvarande man förändras, utan vilken man hon valde och hur han såg ut då.

Och poängen var hur lätt det är att säga att man minsann går på personens inre, när man sedan trots allt av en slump inte blir tillsammans med någon som har osmakliga utseendeattribut.
Senast redigerad av FlamRed 2014-04-19 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in