Citat:
Ursprungligen postat av
Lobstr
Är du full eller? Jag tror att polisen skulle få ett mer kompicerat och dyrt jobb att genomföra om cannabis skulle legaliseras, alltså leta upp allt hemmaodlat som då inte skulle få säljas. Det är vad jag sagt hela tiden, visa mig citat där jag sagt annat så ger jag mig
Ps. Varför är din reaktion mot oliktänkande så aggresiv och sarkastisk, jag har kollegor som arbetar med att lösa aggressions problem om du behöver hjälp.
Hoppas fortfarande på en civiliserad diskussion, men det kanske är för mycket begärt av en tråd som drar till sig en massa rebelliska 16 åringar...
Det finns inget i det du skriver, som berättar om varför det blir mer jogg för polisen att legalisera cannabis.
Och varför vi inte ögonaböj ska göra alkohol olagligt, så polisen får mer tid till andra brott.
Vet inte varför jag ska leta efter nått som inte finns och som inte ens behövs.
Du försöker påstå, att polisen som idag har ~1,31MILJONER potentiella brottslingar.
Men hemmaodlarna kommer dom också vara ~1,31MILJONER menar du?
Nu kanske du funderar på, "
jag har inte skrivit nått om ~1,31MILJONER".
Detta är livstidsprevalensen idag, och dessa är potentiellt intressanta för polisen.
Men tydligen ett par tusen hemmaodlare, ska generera mer arbete än ~1,31MILJONER
Är fortfarande inte arg eller känner aggressioner, det är min plikt att rätta till dina felaktigheter.
Verkar inte falla i god jord för dig, är lugn som en filbunke.
Provocera mig, har itne du den nödvändiga retoriken för att kunna klara av.
Vad har 16-åringar med mig att göra?
Har nästan trippla den åldern.
men visst, cannabis brukar 16-åringar eller liknande samlas.
Dock inte denna tråden, det är ett ämne som en 16-åring normalt skiter i, känns det som.
Är inte full, men funderar på om jag ska bli detta.
Hitta 1997 av någon first cru rödvin i matkällaren, som står och värmer till sig lite.
Så om den är god, så har jag kommit halvvägs till att bli full.