2014-04-19, 21:01
Medlem
Fast nu hittade jag ju min 11 månader yngre "importfru" i Värmland, så jag lever tyvärr inte upp till bilden av mannen med postorderfru.
Citera
2014-04-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Kvinnor är 10 p i sig själva precis som män är 10 p i sig själva. Har inget med lite ludd i armhålan eller 1 cm spackel i nyllet att göra. Kvinnlig sexighet sitter inte i armhålan eller tror ni på allvar det? Jees vad trött man blir.

Det är helt underbart att du ska bestämma vad män ska tycka är sexigt. Kanske borde männen som du anser är tvåor få bestämma vad det kvinnliga tiorna ska tycka är sexigt också? Vad gör en man till en tia utseendemässigt enligt dig? Borde verkligen kvinnor själva få bestämma vad som är snyggt på en man?
Citera
2014-04-19, 21:03
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Fast sen är det väl enklare att skaffa sig lite stake och våga säga emot sin hona? Något som å andrasidan verkar helt främmande för den generelle svenska mannen.
Citera
2014-04-19, 21:07
Medlem
Citat:
Kvinnor är 10 p i sig själva precis som män är 10 p i sig själva. Har inget med lite ludd i armhålan eller 1 cm spackel i nyllet att göra. Kvinnlig sexighet sitter inte i armhålan eller tror ni på allvar det? Jees vad trött man blir.

För en gångs skull har du faktiskt rätt. Sexighet har inte så mycket med utseende som folk inbillar sig, det har med beteende att göra. Utseende går att manipulera, det gör beteende också. Det handlar väldigt lite om medfödda egenskaper..
Citera
2014-04-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Det är helt underbart att du ska bestämma vad män ska tycka är sexigt. Kanske borde männen som du anser är tvåor få bestämma vad det kvinnliga tiorna ska tycka är sexigt också? Vad gör en man till en tia utseendemässigt enligt dig? Borde verkligen kvinnor själva få bestämma vad som är snyggt på en man?

Tja om du anser att ex. Scarlett Johansson förlorar all sexighet för att hon inte har rakat sig under armhålan på en vecka så får du väl tycka det. Hade jag varit man hade jag omedelbart tackat ja till henne på stört om jag fått erbjudandet med ludd i armhålan eller utan.
Eftersom hår på kroppen faktiskt är en realitet för precis ALLA utom bebisar.
Ska du leva med en tjej så får du alltså vackert stå ut med att hon har hårsäckar på kroppen. Ingår i att vara människa.

På män så tycker jag att hår på ryggen är rätt osmakligt. breda rumpor är jag inte heller så förtjust i, för biffiga går också fetbort. Men ser jag en 10 p till man så är inte ev. hår på ryggen nått som bekymrar mig speciellt nej. Liksom andra saker som är tusen ggr viktigare.
Citera
2014-04-19, 21:29
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangart
För en gångs skull har du faktiskt rätt. Sexighet har inte så mycket med utseende som folk inbillar sig, det har med beteende att göra. Utseende går att manipulera, det gör beteende också. Det handlar väldigt lite om medfödda egenskaper..
Rent skitsnack. En blond svenska är 200 gånger mer attraktiv för gemene man än en negress från Afrika. Det har väldigt mycket med genetik att göra för kvinnor, nästan till 100%.
Citera
2014-04-19, 21:34
Medlem
Citat:
På män så tycker jag att hår på ryggen är rätt osmakligt. breda rumpor är jag inte heller så förtjust i, för biffiga går också fetbort. Men ser jag en 10 p till man så är inte ev. hår på ryggen nått som bekymrar mig speciellt nej. Liksom andra saker som är tusen ggr viktigare.

Och hur många seriösa pojkvänner/äkta make/far till dina barn, med hår på ryggen eller bred rumpa har du haft? Noll?
Citera
2014-04-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Rent skitsnack. En blond svenska är 200 gånger mer attraktiv för gemene man än en negress från Afrika. Det har väldigt mycket med genetik att göra för kvinnor, nästan till 100%.

Det är ju din åsikt.
Citera
2014-04-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangart

precis. Själv har jag en kille som inte är någon 10p. Men när han ler, är på busigt humör, får glitter i ögonen, stiger upp på morgonen med håret rätt upp och dimmig blick, förlorar sig i sina papper (mycket söt i uppslukat tillstånd) så är han fanimej en 12 p. Vilket jag talar om för honom. Liksom det som räknas.
Citera
2014-04-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
Och hur många seriösa pojkvänner/äkta make/far till dina barn, med hår på ryggen eller bred rumpa har du haft? Noll?

hmm 1 med lite bred rumpa. fick jag stå ut med. han var bra ändå.
Citera
2014-04-19, 21:37
Medlem
Citat:
precis. Själv har jag en kille som inte är någon 10p. Men när han ler, är på busigt humör, får glitter i ögonen, stiger upp på morgonen med håret rätt upp och dimmig blick, förlorar sig i sina papper (mycket söt i uppslukat tillstånd) så är han fanimej en 12 p. Vilket jag talar om för honom. Liksom det som räknas.

Har han hår på ryggen, eller bred rumpa?
Citera
2014-04-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.

äsch kom igen..

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShgoLKXvRj8Z-5pNaaFESjQwijBuZN0kSVXMG9TUE1M2efKTia6A

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lgwn00fOuD1qgf7gjo1_400.jpg

Finns tonvis med vackra människor av alla de sorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in