2014-04-19, 16:19
Bannlyst
Om man är en sån där tönt-mes-fjolla-feg-snäll-kille som gillar att bli bossad över/agera toffel så kan svenska tjejer vara bra för en, annars ska man hålla sig så lååååååångt borta som möjligt. Denna så kallade "jämställdheten" är i praktiken kvinnor som bossar över sina män. Det är ingen äkta jämställdhet. Det håller män fån andra europeiska länder med om utanför norden. Det är alltså inte bara "negrer och araber".
Citera
2014-04-19, 16:36
Medlem
TheBlacknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Passivitet är också medgivande. Märk väl: de mest fertila kvinnorna vill ha mansförtryck och massinvandring. Hälften av alla unga kvinnor röstar vänster och marxism. Så sliter man en nation i stycken...

Sanningen gör ont.... Den svenska kvinnan har otacksamt vänt sig emot den svenska mannen som gett henne allt.

Iofs kanske man inte ska undvika alla av dom, men man kan i alla vara väldigt selektiv. Inte så mycket för Sverige (som nog är kört) utan för sig själv och sin frid.

Problemet med kvinnor är att de inte förstår att tänka i principer. De har visserligen någon form av principer men de utgår alltid ifrån vad de inbillar sig är bäst för dom själva och sina barn och inte vad som är bäst för samhället i övrigt. De är katastrofalt själviska och konspiratoriska. Kvinnor konspirerar, män konkurrerar.

Spela inte deras spel utan kör på " Its my way or the highway"
Senast redigerad av TheBlackness 2014-04-19 kl. 16:39.
Citera
2014-04-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackness
Sanningen gör ont.... Den svenska kvinnan har otacksamt vänt sig emot den svenska mannen som gett henne allt.

Iofs kanske man inte ska undvika alla av dom, men man kan i alla vara väldigt selektiv. Inte så mycket för Sverige (som nog är kört) utan för sig själv och sin frid.

Problemet med kvinnor är att de inte förstår att tänka i principer. De har visserligen någon form av principer men de utgår alltid ifrån vad de inbillar sig är bäst för dom själva och sina barn och inte vad som är bäst för samhället i övrigt. De är katastrofalt själviska och konspiratoriska. Kvinnor konspirerar, män konkurrerar.

Kvinnor förmår absolut att tänka i principer.
Vad som är bäst för kvinnor och barn är nämligen det bästa för en överväldigande majoritet av en befolkning i just ett samhälle. En rätt så väsentlig "princip" alltså.
Kvinnor jobbar på, män konkurrerar vore en bättre omskrivning.
Citera
2014-04-19, 17:10
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
...Problemet med kvinnor är att de inte förstår att tänka i principer. De har visserligen någon form av principer men de utgår alltid ifrån vad de inbillar sig är bäst för dom själva och sina barn och inte vad som är bäst för samhället i övrigt. De är katastrofalt själviska och konspiratoriska. Kvinnor konspirerar, män konkurrerar...

... och hur tänkte du här?
Citera
2014-04-19, 18:08
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:

...och vad ska man kalla dig och TS då
Citera
2014-04-19, 18:16
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Så det är HÄR som Flashbacks alla grabbar med peniskomplex håller till!

Varje gång jag läser liknande trådstarter slås jag av hur jävla ugly samtliga av männen med importfruar är. Precis som kvinnorna med importerade afrikanska, unga, män alltid är feta, fula och gamla.

Efter att ha blivit trampade på av både alfahannar och brudar hela era liv så har ni tillslut gett upp och bestämt er för att i protest mot era plågoandar helt ge upp tanken på en vacker, blond och svensk kvinna och istället söka lyckan hos golddiggers utomlands.

Tror ni verkligen att den snygga thailändska tjugoåriga flickan gifter sig med en fet, rödsprängd och grånad äldre herre från Sverige av kärlek?! Det är cashen som styr så argumentet med att svenska män är eftertraktade villebråd på grund av vår eminenta arvsmassa och personlighet är bara skitsnack.

Vi andra, som har utseendet och charmen med oss, fortsätter att knulla svenska tjejer. Att landet skulle vara fyllt av äckliga, orakade feminister som inte gillar män är en föreställning som osäkra killar gömmer sig bakom när dom blir bortvalda.

Jag äskar svenska tjejer, då har jag ändå varit både i Asien, Västindien, USA och Syd-Europa.
Senast redigerad av TheyWillKillUsAll 2014-04-19 kl. 18:18.
Citera
2014-04-19, 19:12
Medlem
Citat:

Exakt, man behöver inte överge dom. Man kan ha en bra reltion ändå. Dock kommer jag aldrig sätta mig i den situationen att jag blir beroende av en Svenska på något sätt, litar inte på dom.
Citera
2014-04-19, 19:14
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll

Varje gång jag läser liknande trådstarter slås jag av hur jävla ugly samtliga av männen med importfruar är. Precis som kvinnorna med importerade afrikanska, unga, män alltid är feta, fula och gamla.

Efter att ha blivit trampade på av både alfahannar och brudar hela era liv så har ni tillslut gett upp och bestämt er för att i protest mot era plågoandar helt ge upp tanken på en vacker, blond och svensk kvinna och istället söka lyckan hos golddiggers utomlands.

Tror ni verkligen att den snygga thailändska tjugoåriga flickan gifter sig med en fet, rödsprängd och grånad äldre herre från Sverige av kärlek?! Det är cashen som styr så argumentet med att svenska män är eftertraktade villebråd på grund av vår eminenta arvsmassa och personlighet är bara skitsnack.

Vi andra, som har utseendet och charmen med oss, fortsätter att knulla svenska tjejer. Att landet skulle vara fyllt av äckliga, orakade feminister som inte gillar män är en föreställning som osäkra killar gömmer sig bakom när dom blir bortvalda.

Jag äskar svenska tjejer, då har jag ändå varit både i Asien, Västindien, USA och Syd-Europa.

Är det deras fel att dom har blivit trampade på? vad har dom gjort för att förtjäna det? förutom att inte vara "alfa" då. Finns det någon annledning till att de inte borde ge upp när de ändå bara får skit? varför fortsätta tråna efter en "vacker, blond och svensk kvinna" som inte värdesätter ens värde som god människa? varför "anpassa" sig till vad andra vill bara för att få doppa? är inte det djävligt beta?
Citera
2014-04-19, 19:14
Medlem
Citat:

Precis som TS förespråkar då, du gifter dig inte med någon svensk snygg blond.
Citera
2014-04-19, 19:15
Medlem
Citat:

Nog du som har komplex. Svenska kvinnor är i regel äckliga.

Det är inte kärlek dom flesta svenska kvinnor väljer sina män på heller. Samma goldiggers men olika saker.

Som min tjej nu, det är inte av "kärlek" hon är med mig, utan för hur hon ser ut med mig vid sin sida.
Citera
2014-04-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autoist
När han övergivit sin barnmaskin för att hon skall föra hans ras vidare kommer hon att uppfostra hans son till en feminist

Skulle något sånt hända eller ens misstanke om det uppstår tar jag för givet att han som jag låtit den kvinnnan råka ut för en olycka och sedan tagit barnet och uppfostrat det korrekt, här finns det inga lagar eller "straff" sm kan få en att backa.
Citera
2014-04-19, 19:29
Medlem
TheKeyboardWarriors avatar
Jag tror att den svenska mannen är en av de mest jämställda männen i världen om inte den mest jämställda rent generellt. Skulle du fråga männen i Saudia-arabien om kvinnor som kör bil eller får lämna hemmet utan tillåtelse. Deras svar skulle vara vilket svenskt påhitt och den åsikten har många icke-vita män från U-länder utanför Europa, dem vi massimporterar.

Det konstiga är att de svenska feministerna riktar sitt hat mot vita svenska män utan makt som även är för jämställdhet i samhället, och invandrarmännen med åsikter om kvinnor som kommer från medeltiden är heliga och deras åsikter får minsann inte kritiseras. ALLTING är den svenska mannens fel...

Sverige skulle vara en bättre plats om de svenska feministerna försökte göra u-länder med en kvinnosyn från medeltiden till ett bättre jämställt land mellan könen och kämpade för kvinnans rättigheter. Nej, nej. Det gör de INTE! De riktar sitt hat mot vita svenska jämställda män, de hittar på ord som hen, försöker radera ut ord som människa, pojkar får inte leka med bilar eller spela skjutspel, flickor får inte gilla rosa eller leka med barbie-dockor.

Hela världen skrattar åt Sverige, ni borde ta en titt på hur Danmark och Norges största tidningar skriver om svensk feminism och svensk invandringspolitik.
Senast redigerad av TheKeyboardWarrior 2014-04-19 kl. 19:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in