2014-04-19, 02:06
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Tjena boys, glad påsk på er alla!

Nu är det som så här. Jag har inte spelat något online sedan jag köpte femman, men nu när jag väl försöker så funkar det inte. De visar först lite olika saker man kan göra i staden och så, sedan hänger det sig och efter det fryser hela PS:3 också. Någon som vet nåt?

Alla andra spel jag spelat, både offline och online, har fungerat utmärkt, det är just GTA som inte riktigt vill som jag vill.

Tacksam för svar och tack på förhand!

GTAV har börjat frysa sig för mig med den senaste tiden, bilden fryser helt men ljudet fortsätter spelas... Det enda som fungerar är att trycka av PS3t fram på konsollen och starta om...

Har hängt i sessions med polare och skypat under tiden som detta inträffar för flera spelare vid exakt samma tidpunkt, så förmodligen något stort fel R* måste åtgärda ASAP!

Var orolig för att det var min burk som överhettade först, men uppenbarligen inte!
Citera
2014-04-19, 02:22
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
GTAV har börjat frysa sig för mig med den senaste tiden, bilden fryser helt men ljudet fortsätter spelas... Det enda som fungerar är att trycka av PS3t fram på konsollen och starta om...

Har hängt i sessions med polare och skypat under tiden som detta inträffar för flera spelare vid exakt samma tidpunkt, så förmodligen något stort fel R* måste åtgärda ASAP!

Var orolig för att det var min burk som överhettade först, men uppenbarligen inte!

Japp det här är ett problem som många ps3-spelare har råkat ut för efter 1.12, men även tidigare. Hela konsollen fryser och systemet måste startas om. Det är upp till Rockstar att lösa, det finns ingenting användarna kan göra åt det. Jag personligen har råkat ut för det vid några tillfällen, inte jätteofta men visst retar man sig som tusan när det händer.
Citera
2014-04-19, 11:12
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Japp det här är ett problem som många ps3-spelare har råkat ut för efter 1.12, men även tidigare. Hela konsollen fryser och systemet måste startas om. Det är upp till Rockstar att lösa, det finns ingenting användarna kan göra åt det. Jag personligen har råkat ut för det vid några tillfällen, inte jätteofta men visst retar man sig som tusan när det händer.

R* känner väl till problemen och arbetar aktivt för en lösning, visst?
Citera
2014-04-19, 13:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
R* känner väl till problemen och arbetar aktivt för en lösning, visst?

Yes, det förmodar jag. Men de har skyllt på konsolerna hittills och inte kunnat hjälpt folk som råkat ut för det. R* känner definitivt till problemen, sedan om det jobbas aktivt på en lösning har jag ingen aning om.

Men vi får ju hoppas.
Citera
2014-04-19, 20:41
Medlem
Citat:
Yes, det förmodar jag. Men de har skyllt på konsolerna hittills och inte kunnat hjälpt folk som råkat ut för det. R* känner definitivt till problemen, sedan om det jobbas aktivt på en lösning har jag ingen aning om.

Men vi får ju hoppas.

Det får vi verkligen hoppas, händer varje gång jag spelar 1-3 ggr, ibland direkt efter varandra, snart orkar man ju inte starta spelet när det oxå tar en evighet...
Citera
2014-04-19, 20:52
Medlem
xiderlemon94s avatar
Jag spelar Gta V på Xbox 360 och för mig fryser spelet aldrig till, måste va ett problem enbart för dem som spelar på ps3. eller ?
Citera
2014-04-19, 20:53
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiderlemon94
Jag spelar Gta V på Xbox 360 och för mig fryser spelet aldrig till, måste va ett problem enbart för dem som spelar på ps3. eller ?
Nej, tyvärr. Jag har Xbox 360 och det har även frusit för mig några gånger.
Citera
2014-04-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiderlemon94

Sitter på ps3 själv och för mig har spelet aldrig frusit. Blir lika förvånad varje gång när någon säger att spelet fryser ofta eftersom det aldrig har hänt för mig.
Citera
2014-04-20, 00:55
Medlem
stayblacks avatar
Okej, nu har konstigaste grejen hänt. Den senaste veckan har jag ägnat åt att hitta sköna spots där man kan sitta och chilla med snipern, detta givetvis till en del spelares förtret. Snipergeväret är även i övrigt en av mina bästa vänner i spelet så döm av min förvåning när jag i morse drog igång spelet och geväret var bortplockat ur min lista. När jag kommer hem igen ska jag prova att köpa ett nytt hos Ammu-nation, för det glömde jag testa i morse.

Kan det verkligen vara så att R* har straffat mitt lite osportsliga beteende genom att helt enkelt ta ifrån mig mitt gevär? Har någon hört talats om något liknande? Mina snabba googlingar ger inget resultat.
Citera
2014-04-20, 01:12
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Okej, nu har konstigaste grejen hänt. Den senaste veckan har jag ägnat åt att hitta sköna spots där man kan sitta och chilla med snipern, detta givetvis till en del spelares förtret. Snipergeväret är även i övrigt en av mina bästa vänner i spelet så döm av min förvåning när jag i morse drog igång spelet och geväret var bortplockat ur min lista. När jag kommer hem igen ska jag prova att köpa ett nytt hos Ammu-nation, för det glömde jag testa i morse.

Kan det verkligen vara så att R* har straffat mitt lite osportsliga beteende genom att helt enkelt ta ifrån mig mitt gevär? Har någon hört talats om något liknande? Mina snabba googlingar ger inget resultat.

Nej, det är en glitch att man blir av med något av sina vapen ibland. Köp det igen bara. Har hänt för mig vid flera tillfällen, men då har jag blivit av med Advanced rifle.

R* har inte rört ditt gevär.
Citera
2014-04-20, 11:43
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Nej, det är en glitch att man blir av med något av sina vapen ibland. Köp det igen bara. Har hänt för mig vid flera tillfällen, men då har jag blivit av med Advanced rifle.

R* har inte rört ditt gevär.
Hänt mig med ett antal gånger men det som är ännu störigare är att vapen man slänger som man inte vill ha fortsätter dyka upp i ens "wheel". Jag tycker om att ha ett vapen i varje kategori och det är omöjligt då bl.a Pistol alltid dyker upp igen efter man slängt den i backen.
Citera
2014-04-20, 11:49
Bannlyst
NYHET
Jack Bauer i 24 flyttar in till Los Santos
Kollade just avsnitt 1 av säsong 8 av 24 och 9:32 och ca 09:55 säger han helt tydligt. I fly back to Los Santos with you.

Eller kan jag ha misstolkat det

/D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in