2014-04-12, 00:42
  #2365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Yes, då var det som jag trodde. Syftade i det stycket på Axwell & Ingrosso, som ilikepancakes av någon anledning blandade in i diskussionen.

Anledningen till att jag "av någon anledning" blandade in dem var för att förklara att jag kan förstå att en akt kan vara headline även om jag inte gillar dem personligen, något du kommenterade motsatsen till tidigare.
Citera
2014-04-12, 13:54
  #2366
Medlem
I Sverige är Ingrosso^Axwell solklar headline inom sin genre. Hoppas att man nästa år tar lite internationellt också inte bara stora mainstream namn från Sverige.
Hade förvisso trott att Dimitri Vegas & Like Mike (Ja de är mainstream men ändå) headlinea på Bråvalla skulle göra succé för alla små-kids! De langar ju en show som går hem på Tommorowland till och med

Annars hade det varit fett med Deadmau5, Steve Aoki, AVB, Nervo, Hardwell, Afrojack, Skrillex, W&W, R3hab och så vidare... Något att tänka på nästa år Bråvalla!
Citera
2014-04-12, 19:20
  #2367
Medlem
elmens avatar
Halloj! Vi är ett gäng som tänker placera oss på husvagnscampingen och har lite funderingar kring elen. Står ju att elverk inte är tillåtet, hur har ni andra som bott i husvagn löst elen till högtalare o.s.v, har ni kört elverk ändå eller är dom hårda på den regeln?
Citera
2014-04-12, 20:41
  #2368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
I Sverige är Ingrosso^Axwell solklar headline inom sin genre. Hoppas att man nästa år tar lite internationellt också inte bara stora mainstream namn från Sverige.
Hade förvisso trott att Dimitri Vegas & Like Mike (Ja de är mainstream men ändå) headlinea på Bråvalla skulle göra succé för alla små-kids! De langar ju en show som går hem på Tommorowland till och med

Annars hade det varit fett med Deadmau5, Steve Aoki, AVB, Nervo, Hardwell, Afrojack, Skrillex, W&W, R3hab och så vidare... Något att tänka på nästa år Bråvalla!
Förra året hade man ju Armin van Buuren som subliner precis under Green Day på affischen under fredagen. Där kan man ju snacka internationell toppklass inom genren!

Tycker alla namn du nämner förutom deadmau5, AvB, Skrillex och Hardwell (som alla hade varit sköna bokningar, framförallt deadmau5 imo) känns ganska tråkiga personligen men smaken är ju som baken
Citera
2014-04-17, 14:03
  #2369
Medlem
"Bara" 70 dagar kvar!!!
Citera
2014-04-17, 14:27
  #2370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikan123
"Bara" 70 dagar kvar!!!



Det är det ja.


Dags för dom att släppa det dom hade kvar på största och näst största scenen. Skulle verkligen vara trevligt med något mer än Iron Maiden som lockar som är av headline material.
Citera
2014-04-17, 15:30
  #2371
Medlem
http://www.metro.se/noje/clean-bandit-till-bravallafestivalen/EVHndp!QA0jdCxgV1DII/
Clean Bandit tydligen klara, mycket trevlig bokning enligt mig!
Citera
2014-04-17, 18:38
  #2372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
http://www.metro.se/noje/clean-bandit-till-bravallafestivalen/EVHndp!QA0jdCxgV1DII/
Clean Bandit tydligen klara, mycket trevlig bokning enligt mig!

En logisk bokning för i år ser det ut som.
Citera
2014-04-17, 22:40
  #2373
Medlem
speccons avatar
http://www.festivalrykten.se/coldplay-ger-sig-ut-pa-miniturne/
Coldplay ut på turné, av artikeln att döm blir det nog inga stora festivalspelningar, men aldrig aldrig osv, vore en för mig medium rolig stor bokning.
Citera
2014-04-17, 23:51
  #2374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speccon
http://www.festivalrykten.se/coldplay-ger-sig-ut-pa-miniturne/
Coldplay ut på turné, av artikeln att döm blir det nog inga stora festivalspelningar, men aldrig aldrig osv, vore en för mig medium rolig stor bokning.


Hoppas på att Coldplay kommer då. Vore en riktigt bra bokning!

På tal om annat: Är det någon som har byggt ihop någon egen festivalstereo eller liknande?
Citera
2014-04-18, 18:25
  #2375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speccon
http://www.festivalrykten.se/coldplay-ger-sig-ut-pa-miniturne/
Coldplay ut på turné, av artikeln att döm blir det nog inga stora festivalspelningar, men aldrig aldrig osv, vore en för mig medium rolig stor bokning.



Jag hoppas att Coldplay INTE kommer till Bråvalla
Citera
2014-04-18, 18:59
  #2376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Jag hoppas att Coldplay INTE kommer till Bråvalla

Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in