I Sverige är Ingrosso^Axwell solklar headline inom sin genre. Hoppas att man nästa år tar lite internationellt också inte bara stora mainstream namn från Sverige.
Hade förvisso trott att Dimitri Vegas & Like Mike (Ja de är mainstream men ändå) headlinea på Bråvalla skulle göra succé för alla små-kids! De langar ju en show som går hem på Tommorowland till och med
Annars hade det varit fett med Deadmau5, Steve Aoki, AVB, Nervo, Hardwell, Afrojack, Skrillex, W&W, R3hab och så vidare... Något att tänka på nästa år Bråvalla!