Citat:
Varför kan inte "Men Going Their Own Way" bilda en liten egen enklav någonstans?
Jag skulle kunna tänka mig skänka bort Norrlands inland till er.
Sedär ScottWalker kommer ut som liberal. Tänk att den dagen skulle komma
Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Smartare är att ni röstar så långt höger det bara går helt enkelt. Eller ansluter er till något lämpligt högerparti och försöker politiskt dra dem åt det håll ni önskar.
Eller mitt förslag, starta ett nytt "land".
Det TS missar i sin plädering är dock att kvinnor inte är speciellt intresserade av män av hans typ och idéer så länge de inte är hjärntvättade in i systemtänkandet. Att svenska män är högvilt utomlands beror på att de just generellt sett är jämställda, fina, hederliga och godsinta typer med gott utseende. Lite blyga och reserverade men riktiga kap för hårt pressade, lusfattiga kvinnor lite varstans som har tröttnat på sina opålitiliga matchogrisar till karlar hemmavid. Går män tillbaka till matchogrisidealet så kommer de rätt snabbt tappa intresset.
Så alla som inte står ut med svenska feministiska donnor absolut gift er med någon utländska, kom bara ihåg vad det är som drog henne till er i första hand.
Finns inga "högeralternativ" att välja på. Skulle möjligtvis vara Liberala partiet men de är inte ett seriöst parti och dessutom helt utan inflytande. Nytt land vore naturligtvis det bästa. Men det skulle aldrig tillåtas. Men visst. Fanns det alternativet så skulle problemet vara löst och folk här skulle slippa bråka med varandra.
Det som är sant är att kvinnor är helt ointresserade av lågstatusmän. Därför är tanken på att de skulle "strejka" från förhållanden rätt löjlig. Var lite det jag ville få fram i mitt inlägg. Däremot tenderar samma kvinnor att vara rätt intresserade av samma mäns pengar (och ja, lågstatusmän jobbar ofta också. Alla är inte arbetslösa), och stödjer mer än gärna politiska system som går ut på att lågstatusmännen via den politiska makten ska transferera över sina pengar till dessa kvinnor utan motprestation. I klarspråk: Även om de inte vill ha männen så verkar de väldigt gärna vilja ha deras pengar. Ser därför mer än gärna att dessa män blir uppmärksammade på detta, så de tar avstånd från ett sådant system. Speciellt när deras intressen råkar sammanfalla med mina (dvs att göra livet surt för ljugande och korrumperade politiker och att öka friheten och välståndet för alla som bidrar positivt för samhället).
Om det nu är så att svenska män är populära utomlands så beror det nog i grunden på att de har mer pengar. Vilket kan vara ytterligare en orsak till att påpeka för dem att de förlorar på att bli rånade av politikerna.
Sedan delar jag inte riktigt bilden av att Sverige skulle vara värre än något annat land i att producera odugliga och bortskämda kvinnor, snarare tvärtom. Jag har snarare fått intrycket av att de värsta finns i den anglosaxiska delen av världen. Men det är en annan historia. Dock tror jag inte att antifeministiska idéer är några problem för att locka fruntimmer. När biologi slår till så brukar inte politiska värderingar betyda någonting. Har sett det hur många som helst hur riktiga "feminister" inte har några som helt problem med att falla för mansgrisar av värsta sorten, som bara vetat hur de ska bära sig åt för att charma dem ordentligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
SD:s tillväxt och mansrättsrörelsen frammarsch är tydliga tecken på detta.
Sd har ingenting med mansrättsrörelsen att göra. Sd är ett av de mest mansfientliga partierna som existerar. Låt dig inte luras av "min fiendes fiende är min vän" tänket.