2014-04-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, här ska vi inte nöja oss med att "ha det". Vi män ska återta förlorad terräng och krossa det feministiska mansförtrycket.

Du tror alltså att män som blir förtryckta ändrar på mansförtrycket genom att ha sex eller ett förhållande med en utländsk kvinna? Ursäkta men hur retarderad kan man bli. Varför inte jobba som politiker i stället om det är lagar man vill förändra?
Citera
2014-04-18, 14:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fremmy
Jag håller med dig om att feminism är cancer, dock så kan man ju undra vad du är för man om du inte kan få en passiv kvinna att inse detta.

Tråden handlar inte enbart om mig. Den handlar om alla svenska män.
Citera
2014-04-18, 14:11
Medlem
joppes avatar
Sist jag hade relation med en svensk kvinna, var 1996. Jag la ner eftersom den svenska feminismen redan då började få svenska kvinnor till att vara tråkiga, mekaniska och självfokuserade.

Sedan dess har jag haft relationer till kvinnor från många olika delar av världen. Alla skilljer sig från varandra i sätt att tänka, bete sig, syn på samhället, familj osv. men ingen av dem har varit i närheten af tråkighet, gnällighet och egoism som de svenska kvinnor jeg möter varje dag.

Varje svensk man med respekt för sig själv, borde prova ett förhållande med en icke-svensk kvinna.
Citera
2014-04-18, 14:11
Medlem
Citat:
Tråden handlar inte enbart om mig. Den handlar om alla svenska män.

Nej alla svenska män är inte föraktade och förtryckta av kvinnor.
Citera
2014-04-18, 14:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Du tror alltså att män som blir förtryckta ändrar på mansförtrycket genom att ha sex eller ett förhållande med en utländsk kvinna? Ursäkta men hur retarderad kan man bli. Varför inte jobba som politiker i stället om det är lagar man vill förändra?

Nej, man behöver inte ha relationer med utlädska kvinnor. Det är ett alternativ av flera. Man kan också välja att vända svenska kvinnor ryggen. Givetvis ska vi också arbeta politiskt. Den vägen är redan påbörjad.
Citera
2014-04-18, 14:12
Medlem
Pastor Greens avatar
Citat:
Nej, det är ingen myt. Sverige har en skilsmässofrekvens på runt 50 %. Det är extremt högt. I länder med traditionella könsroller är frevensen betydligt lägre.

Och vad tror du det beror på?

Problemet är att du är efterbliven tyvärr.
Citera
2014-04-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Sist jag hade relation med en svensk kvinna, var 1996. Jag la ner eftersom den svenska feminismen redan då började få svenska kvinnor till att vara tråkiga, mekaniska och självfokuserade.

Sedan dess har jag haft relationer till kvinnor från många olika delar av världen. Alla skilljer sig från varandra i sätt att tänka, bete sig, syn på samhället, familj osv. men ingen av dem har varit i närheten af tråkighet, gnällighet och egoism som de svenska kvinnor jeg möter varje dag.

Varje svensk man med respekt för sig själv, borde prova ett förhållande med en icke-svensk kvinna.

Menar du att dina kvinnor springer omkring och är tillmötesgående mot andra män i samhället? Hur kan du stå ut med det?
Citera
2014-04-18, 14:14
Medlem
Citat:
Nej, man behöver inte ha relationer med utlädska kvinnor. Det är ett alternativ av flera. Man kan också välja att vända svenska kvinnor ryggen. Givetvis ska vi också arbeta politiskt. Den vägen är redan påbörjad.

På vilket sätt ändras Sverige för att en förtryckt man vänder sin förtryckare ryggen och smiter undan med svansen mellan benen då?
Citera
2014-04-18, 14:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej alla svenska män är inte föraktade och förtryckta av kvinnor.

Svenska män är förtryckta och diskriminerade på många områden. Problemet är att detta inte erkänns i beslutande församlingar. Eftersom kvinnor är så rädda om de privilegier som feminismen ger dem så erkänner inte heller de flesta kvinnor mäns problem. Se exempelvis bara på hur pojkar könsdiskrimineras i skolan. När det går dåligt för tjejer är det ett samhällsproblem. När det går dåligt för killar har de sig själva att skylla. Detta slår t.o.m. statliga utredningar fast. För djävligt!

Det är fullt naturligt att män inte vill bidra till ett system som förtrycker dem och inte tar deras problem på allvar.
Citera
2014-04-18, 14:18
Medlem
Fuck no!!

Svenska kvinnor är dom snyggaste, skulle aldrig vilja förstörs flera hundratusentals år av fin adel genom att mörka ner släkttädet,

Vill du ha mörka barn varså god,

Annars föreslår jag att du blir en MAN istället och tar kontroll över kvinnorna du vill ha,

Kvinnor är Allltid kvinnor det är samma över hela världen du måste uppfostra din kvinna
Citera
2014-04-18, 14:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
På vilket sätt ändras Sverige för att en förtryckt man vänder sin förtryckare ryggen och smiter undan med svansen mellan benen då?

Som sagt: mansförtrycket måste bekämpas på flera plan. Känner män att de inte kan förändra sin situation så vänder de samhället och kvinnorna ryggen. Detta är både ett sktivt val och en form sv protest eller bojkott. Men Going Their Own Way... Men on Strike.
Citera
2014-04-18, 14:19
Medlem
Citat:
Svenska män är förtryckta och diskriminerade på många områden. Problemet är att detta inte erkänns i beslutande församlingar. Eftersom kvinnor är så rädda om de privilegier som feminismen ger dem så erkänner inte heller de flesta kvinnor mäns problem. Se exempelvis bara på hur pojkar könsdiskrimineras i skolan. När det går dåligt för tjejer är det ett samhällsproblem. När det går dåligt för killar har de sig själva att skylla. Detta slår t.o.m. statliga utredningar fast. För djävligt!

Det är fullt naturligt att män inte vill bidra till ett system som förtrycker dem och inte tar deras problem på allvar.

Men det är ju svenska kvinnor som först inte vill bidra till att vara tillsammans med dessa män utan de vill förtrycka dem i stället.

Och så tror du att kvinnor skulle vara benägna att vilja ändra på samhället för att få vara tillsammans med dessa som de redan i hög grad och fullt ut ratar. Hur tror du att det ska gå till och vad är det som kommer att ändras tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in