Citat:
Ursprungligen postat av
tardudeniprutten
Svenska tjejer tänker bara på en sak "pengar" det e allt dom har i skallen ( samt lägga ut en massa bilder på facebook )
Gjorde ett test för nått år sen då jag träffade en svensk brud, sa att jag va arbetslös bodde hemma fast jag va 28. Innan jag nämnde det så sa hon hur mycke hon gillade mig o allt det där skiten. När det kom fram att jag inte hade mycke pengar samt ingen egen bostad så vart jag dumpad direkt. Detta va alltså ett test, jag själv nöjt av det för när jag berättade att jag ljög om hur jag bodde så ändrade hon sig direkt. Men jag sa att jag inte vill ha nån jävla brud som är ute efter pengar utan en brud som tar mig för den jag är.
Tjejen jag bor med idag är inte svensk körde samma taktik hon lämnade mig inte utan sa " jag struntar i dina pengar eller hur du bor allt jag bryr mig om är dig som person" Idag bor vi ihop
Som sagt svenska brudar är parasiter som bara har pengar pengar i sin lilla hjärna
Du snackar om att svenska brudar är parasiter men du framstod dig själv som en parasasit som bor hemma hos mamsen och inte har ett jobb. Är det konstigt att tjejen tänkte på sina egna intressen? Hon kanske såg en lat soffpotatis framför sig som hon kommer få försörja som är så långt från en riktig man man kan komma. För så är det, du är ingen riktig man om du är en parasit på din mamma och inte har ett jobb. inte konstigt att hon inte ville ha dig, vilket korkat test..

Hade du sagt att du jobbar på bygg och kör en gammal folka så hade det varit ett mer relevant test.