2014-04-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euquero
I en mans ögon. Det är utseendefixeringen vi vill bryta oss loss från. Vi vill bli uppskattade för vad vi gör (precis som ni), inte för hur vi ser ut. Vi måste acceptera att män går mycket efter utseendet, men så är män inte heller det viktigaste här i livet.
Du är inte representativ för svenska kvinnor. Merparten av alla svenska kvinnor är inte som du eller TS försöker framställa dom. Majoriteten av alla svenska kvinnor är inte feminister, dom tycker inte att det är viktigt att kvinnor får visa pattarna för småbarn i badhus eller att det finns för många manliga programledare utan är normalt fungerande sociala människor som tycker om män. Dit har du en lååång väg att gå för att bli, du är totalt vidrig och ointressant som kvinna, ingen man vill ha äckel som dig.
Citera
2014-04-18, 12:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Varför våldtar, misshandlar och mördar du?

En promille av männen. Ofta dessa män från efterblivna kulturer som ni kvinnor prompt vill släpa hit. Vilka falskanmäler och är bedragare? En majoritet är kvinnor.
Citera
2014-04-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nu har du inte riktigt tänkt klart. Svenska män är inte nobbade av de 99 % av kvinnor i världen som är normalt funtade. Tvärtom är vi högvilt.

Nu handlar ju tråden att överge svenska kvinnor. De som ingen svensk kvinna vill ha ska alltså överge dem som inte vill ha dem.
Citera
2014-04-18, 12:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ja, kan inte alla ni antifeminister, sverigedemokrater och torskar bara flytta. Det blir ju win win! Ni slipper sitta här och klaga hela dagarna. Och vi andra slipper se er smutsa ner vårt land.

Vi är snart så många att det blir en betydande braindrain och skattebortfall. Samhället står och faller med oss män. Kvinnor vet mycket väl om detta, och kommer att slå till reträtt om trycket ökar tillräckligt. Därför måste vi öka trycket. Det är slut med den feministiska och statsfinansierade snuttefilten nu.
Citera
2014-04-18, 12:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Nu handlar ju tråden att överge svenska kvinnor. De som ingen svensk kvinna vill ha ska alltså överge dem som inte vill ha dem.

Är du tappad bakom en vagn? Det är svenska män som i allt mindre utsträckning vill ha svenska kvinnor. Det är motiven till detta som tråden handlar om. Men du kanske som fri svensk kvinna vill slänga på dig ett huckle för att bli riktigt fri? Den dagen kommer. Tro mig.
Citera
2014-04-18, 12:57
Medlem
euqueros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Du är inte representativ för svenska kvinnor. Merparten av alla svenska kvinnor är inte som du eller TS försöker framställa dom. Majoriteten av alla svenska kvinnor är inte feminister, dom tycker inte att det är viktigt att kvinnor får visa pattarna för småbarn i badhus eller att det finns för många manliga programledare utan är normalt fungerande sociala människor som tycker om män. Dit har du en lååång väg att gå för att bli, du är totalt vidrig och ointressant som kvinna, ingen man vill ha äckel som dig.

Oj, hoppsan! Trampade jag på en väldigt öm tå när jag skrev att män inte är det viktigaste i en kvinnas liv? Jag har aldrig sagt att jag inte tycker om män. Det är bara så att de inte är det viktigaste i en kvinnas liv. Och var någonstans har jag skrivit att det är viktigt att visa brösten för småbarn i badhus eller att det finns för många manliga programledare?
Citera
2014-04-18, 12:58
Medlem
Citat:
En promille av männen. Ofta dessa män från efterblivna kulturer som ni kvinnor prompt vill släpa hit. Vilka falskanmäler och är bedragare? En majoritet är kvinnor.

Fler män är pedofiler. Varför är ni det?
Citera
2014-04-18, 12:58
Medlem
goran744s avatar
Jag tror att det handlar om många svenska mäns osäkerhet och när kvinnor börjat ifrågasätta det som män anser vara manlighet så faller deras bild av sig själv i bitar. Då måste de överge den som i frågarsätter honom och söka sig till en som accepterar honom som den han tror sig vara.
Det är vissa män som själva inte vet vad manlighet är och som inte klarar av att ge ett svar eftersom hans bild av en man är bräcklig.
Många män från andra kulturer har starkare mansidentitet och många män kommer från kulturer som är sjuka, patriarkalt styrda och på gränsen till vansinne.
Kvinnan i Sverige är stark och behöver inte ta emot en mans förakt eller omoderna krav.Vi kan välja idag.
Jag väljer bort männen som pratar bajs, som föraktar eller har öknamn på människor i vart annat ord som kommer ur munnen. Den mannen är ointelligent och ansvarslös.
Män som tycker att kvinnor från många andra kulturer är bättre är oftast de män som vill ha en fru som håller käften, är ett objekt åt honom, tar hand om honom och inte i frågarsätter något som kommer ut hans mun.
Den mannen vill ha en kvinna som så att säga vet sin plats
Och den platsen skall då vara på mannens villkor ,behov och så kallade biologiska rättighet.
Citera
2014-04-18, 13:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Det känns som att den svenska kvinnan har tappat rätt mycket internationellt också. Inte alls lika många referenser numera i filmer och TV som det var förr. Men just den där bilden av en blond svensk snygg kvinna kanske är en bild de själva velat ha bort
Citera
2014-04-18, 13:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag tror att det handlar om många svenska mäns osäkerhet och när kvinnor börjat ifrågasätta det som män anser vara manlighet så faller deras bild av sig själv i bitar. Då måste de överge den som i frågarsätter honom och söka sig till en som accepterar honom som den han tror sig vara.
Det är vissa män som själva inte vet vad manlighet är och som inte klarar av att ge ett svar eftersom hans bild av en man är bräcklig.
Många män från andra kulturer har starkare mansidentitet och många män kommer från kulturer som är sjuka, patriarkalt styrda och på gränsen till vansinne.
Kvinnan i Sverige är stark och behöver inte ta emot en mans förakt eller omoderna krav.Vi kan välja idag.
Jag väljer bort männen som pratar bajs, som föraktar eller har öknamn på människor i vart annat ord som kommer ur munnen. Den mannen är ointelligent och ansvarslös.
Män som tycker att kvinnor från många andra kulturer är bättre är oftast de män som vill ha en fru som håller käften, är ett objekt åt honom, tar hand om honom och inte i frågarsätter något som kommer ut hans mun.
Den mannen vill ha en kvinna som så att säga vet sin plats
Och den platsen skall då vara på mannens villkor ,behov och så kallade biologiska rättighet.

Det jag hör i tråden är just att ifrågasätta svenska kvinnors kvinnlighet. Den brister. Uppenbarligen är du osäker och tog åt dig. Nej, den svenska kvinnan är inte stark och oberoende. Hon är beroende av staten (och mäns skattepengar) för sitt beskydd. Vad är det för frihet?
Citera
2014-04-18, 13:01
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
Svenska tjejer tänker bara på en sak "pengar" det e allt dom har i skallen ( samt lägga ut en massa bilder på facebook )

Gjorde ett test för nått år sen då jag träffade en svensk brud, sa att jag va arbetslös bodde hemma fast jag va 28. Innan jag nämnde det så sa hon hur mycke hon gillade mig o allt det där skiten. När det kom fram att jag inte hade mycke pengar samt ingen egen bostad så vart jag dumpad direkt. Detta va alltså ett test, jag själv nöjt av det för när jag berättade att jag ljög om hur jag bodde så ändrade hon sig direkt. Men jag sa att jag inte vill ha nån jävla brud som är ute efter pengar utan en brud som tar mig för den jag är.

Tjejen jag bor med idag är inte svensk körde samma taktik hon lämnade mig inte utan sa " jag struntar i dina pengar eller hur du bor allt jag bryr mig om är dig som person" Idag bor vi ihop

Som sagt svenska brudar är parasiter som bara har pengar pengar i sin lilla hjärna

Du snackar om att svenska brudar är parasiter men du framstod dig själv som en parasasit som bor hemma hos mamsen och inte har ett jobb. Är det konstigt att tjejen tänkte på sina egna intressen? Hon kanske såg en lat soffpotatis framför sig som hon kommer få försörja som är så långt från en riktig man man kan komma. För så är det, du är ingen riktig man om du är en parasit på din mamma och inte har ett jobb. inte konstigt att hon inte ville ha dig, vilket korkat test.. Hade du sagt att du jobbar på bygg och kör en gammal folka så hade det varit ett mer relevant test.
Citera
2014-04-18, 13:04
Medlem
Citat:
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Citat:
Är du tappad bakom en vagn? Det är svenska män som i allt mindre utsträckning vill ha svenska kvinnor. Det är motiven till detta som tråden handlar om. Men du kanske som fri svensk kvinna vill slänga på dig ett huckle för att bli riktigt fri? Den dagen kommer. Tro mig.

Men du skriver ju att den svenska kvinnan förtrycker den svenske mannen? Hur kan hon förtrycka honom om han är gift med en sydamerikanska och bor i sydamerika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in