Citat:
nä d e d ja säjer att d inte e
Citat:
jaha så ja ska börja sticka in huvet i styrelse rum om kolla om någon har fitta elle inte??
Det finns platser i samhällen där det inte är jämställt, t ex styrelserum.
Citat:
pengar är inte allt
Jag menar dock att detta är en konsekvens av att kvinnor förr inte utbildade sig och skaffade sig samma kompetens av männen och att detta inte går att lösa genom t ex kvotering utan kommer bli mer jämställt över tid.
Citat:
Men det är inte jämställt idag oavsett hur man ser på det.
Citat:
men nu ä d ju så att 50% av dem som kollar på porr är kvinnor kan det bara vara ditt önsketänkade?
Och vem som helst fattar att vad som händer i filmen beror på till vem filmen är riktad. Och vem som helst fattar att 99% av all porr är riktad mot män...
Citat:
porrfilmerna ljuger inte heller kan du inte ba erkänna att du gillar att få sperma i anstiket inge fel me d jag hade gärna blivit sprutad av en kvinna i ansiktet
Egna erfarenheter är alltid bra men du kan inte kalla nio samlag för forskning. För att bedriva seriös forskning krävs dels en lång utbildning och mycket förarbete, sedan måste du samla in data som skall analyseras. Du baserar dina slutsatser på 9 samlag med 9 olika kvinnor och det kan inte kallas forskning, det är inte ens erfarenheter värda namnet. Efter 9 samlag var jag fortfarande en färsking när det kom till sex och jag har lärt mig myyyyycket sedan dess...

Citat:
kvinnor är kvinnor är kvinnor är kvinnor
Vad har du t ex för speciell kompetens som gör att du kan dra slutsatser ur 9 samlag?
Citat:
vad pratar du om, de finns inge kön
Varför skulle man inte kunna bedriva seriös forskning kring genus/kön?

Citat:
fölåt d va fel länk: dom hade tagit bort feminism delen i intervjuen http://www.youtube.com/watch?v=NN05DHO9bJw ja upprepar CIA finnanserade Miss Magazine!
Debatten är inte "riggad", däremot är den inte objektiv pga att allt som inte är "feministiskt" anses vara fel i sverige....
Senast redigerad av [Infinite] 2014-04-16 kl. 15:55.
Senast redigerad av [Infinite] 2014-04-16 kl. 15:55.