2014-04-16, 15:44
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Eller menar du att feministerna för hundra år sedan och idag för samma kamp och är av samma skrot och korn?
nä d e d ja säjer att d inte e

Citat:
Det finns platser i samhällen där det inte är jämställt, t ex styrelserum.
jaha så ja ska börja sticka in huvet i styrelse rum om kolla om någon har fitta elle inte??
Citat:
Jag menar dock att detta är en konsekvens av att kvinnor förr inte utbildade sig och skaffade sig samma kompetens av männen och att detta inte går att lösa genom t ex kvotering utan kommer bli mer jämställt över tid.
pengar är inte allt
Citat:
Men det är inte jämställt idag oavsett hur man ser på det.

Citat:
Och vem som helst fattar att vad som händer i filmen beror på till vem filmen är riktad. Och vem som helst fattar att 99% av all porr är riktad mot män...
men nu ä d ju så att 50% av dem som kollar på porr är kvinnor kan det bara vara ditt önsketänkade?

Citat:
Egna erfarenheter är alltid bra men du kan inte kalla nio samlag för forskning. För att bedriva seriös forskning krävs dels en lång utbildning och mycket förarbete, sedan måste du samla in data som skall analyseras. Du baserar dina slutsatser på 9 samlag med 9 olika kvinnor och det kan inte kallas forskning, det är inte ens erfarenheter värda namnet. Efter 9 samlag var jag fortfarande en färsking när det kom till sex och jag har lärt mig myyyyycket sedan dess...
porrfilmerna ljuger inte heller kan du inte ba erkänna att du gillar att få sperma i anstiket inge fel me d jag hade gärna blivit sprutad av en kvinna i ansiktet

Citat:
Vad har du t ex för speciell kompetens som gör att du kan dra slutsatser ur 9 samlag?
kvinnor är kvinnor är kvinnor är kvinnor

Citat:
Varför skulle man inte kunna bedriva seriös forskning kring genus/kön?
vad pratar du om, de finns inge kön

Citat:
Debatten är inte "riggad", däremot är den inte objektiv pga att allt som inte är "feministiskt" anses vara fel i sverige....
fölåt d va fel länk: dom hade tagit bort feminism delen i intervjuen http://www.youtube.com/watch?v=NN05DHO9bJw ja upprepar CIA finnanserade Miss Magazine!
Senast redigerad av [Infinite] 2014-04-16 kl. 15:55.
Citera
2014-04-16, 15:51
Medlem
Om inte annat så har feminismen alltid varit en sexistisk rörelse.
Citera
2014-04-16, 15:52
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Om inte annat så har feminismen alltid varit en sexistisk rörelse.
så d handlar om a knulla?
Citera
2014-04-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
nä d e d ja säjer att d inte e

Dåså?

Citat:
jaha så ja ska börja sticka in huvet i styrelse rum om kolla om någon har fitta elle inte??
pengar är inte allt

Pengar är inte allt, däremot är det styrelserna som oftast har den verkliga makten i ett företag.

Citat:
men nu ä d ju så att 50% av dem som kollar på porr är kvinnor kan det bara vara ditt önsketänkade?

Vartifrån har du fått att 50% av all porr konsumeras av kvinnor? Varför är t ex all reklam på porrsidor riktade mot män? Kan det vara ditt önsketänkande eller har du fråga 9 män och 9 kvinor om de kollar porr?

Citat:
porrfilmerna ljuger inte heller kan du inte ba erkänna att du gillar att få sperma i anstiket inge fel me d jag hade gärna blivit sprutad av en kvinna i ansiktet

Nej, porr återspeglar självklart inte verkligheten till 100%. Filmer är medierade bilder av verkligheten. Om du vill se porr som återspeglar verkligheten får du hålla dig till hemmagjord porr, och även där är de med allra största sannolikhet medvetna om att de blir filmade och agerar därför inte helt naturligt. Är du seriös med detta?

Jag har endast fått sperma i ansiktet när jag råkat spruta mig själv i ansiktet under sex och det är alltid komiskt när det händer och leder till garv. Inget jag tänder. Jag hade också gärna testat blivit sprutad i ansiktet av en kvinna men de allra flesta kvinnor squirtar inte, framför allt krävs det oftast mer än bara tunga för att de ska squirta. Kvinnor kan få många olika typer av orgasmer, av penetration, anala, vaginala, g-punktstimulans, genom att smeka klitoris, multipla, enkla osv. Vissa kvinnor älskade att bli slickade, vissa kvinnor gillar inte att bli slickade, vissa kvinnor vill bli slickade till orgasm, andra knullade till orgasm. Men allt detta visste du säkert eftersom du bedrivit forskning som grundas i porr och 9 samlag?

Citat:
kvinnor är kvinnor är kvinnor är kvinnor

Kvinnor är kvinnor, män är män, människor är människor. Vad är poängen?

Citat:
vad pratar du om

Om du inte visste det så är genus ett annat ord för kön, och det finns två kön. Varför skulle man inte kunna bedriva seriös forskning om dessa två kön?

Vad pratar du om?

Citat:
fölåt d va fel länk: dom hade tagit bort feminism delen i intervjuen http://www.youtube.com/watch?v=NN05DHO9bJw

Vad är det som gör Aaron Russo till en tillförlitlig auktoritet inom fältet?

Jag hoppas verkligen för din och mänsklighetens skull att du är ett troll.
Citera
2014-04-16, 16:03
Medlem
Citat:
så d handlar om a knulla?

Sexism
Citera
2014-04-16, 16:06
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Sexism
sexism går under feminism ja säjer pass på den!
Citera
2014-04-16, 16:09
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Feminism=marxism. Män och kvinnor föds med olika biologiska förutsättningar vilket i ett organiskt samhälle i huvudsak ger upphov till skillnader mellan könen. Precis som alla kommunister så måste feministerna förneka alla biologiska skillnader eftersom man annars inte kan peka på skillnader och hävda att dessa beror på "sociala orättvisor" som den stygge vite förtryckarmannen skapat.
Citera
2014-04-16, 16:15
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Dåså?
försök inte vända det här mot mej nu

Citat:
Pengar är inte allt, däremot är det styrelserna som oftast har den verkliga makten i ett företag.
jaha så nu ska d va fittor där

Citat:
Vartifrån har du fått att 50% av all porr konsumeras av kvinnor? Varför är t ex all reklam på porrsidor riktade mot män? Kan det vara ditt önsketänkande eller har du fråga 9 män och 9 kvinor om de kollar porr?
nä ja säjer/påstår att kvinnor tänder på manliga orgasmer snarare än kvinnliga detta upplever ja som ett problem(!)

Citat:
Nej, porr återspeglar självklart inte verkligheten till 100%. Filmer är medierade bilder av verkligheten. Om du vill se porr som återspeglar verkligheten får du hålla dig till hemmagjord porr, och även där är de med allra största sannolikhet medvetna om att de blir filmade och agerar därför inte helt naturligt. Är du seriös med detta?
Ok fråga hur många tjejer respektive killar i 15 års åldern som sugit kuk samt slickat fitta jag garanterar dej att tjejerna sugit mer kuk än killarna

Citat:
Kvinnor är kvinnor, män är män, människor är människor. Vad är poängen?
att det går att dra en pararell mellan fittors"vilja" och mäns, get it

Citat:
Om du inte visste det så är genus ett annat ord för kön, och det finns två kön. Varför skulle man inte kunna bedriva seriös forskning om dessa två kön?
för att fitta är bara ett kön inget beteende lika så en kuk

Citat:
Vad pratar du om?
jag pratar om all forskning som läggs på att ta reda på om folk med kukkön fittkön är olika

Citat:
Vad är det som gör Aaron Russo till en tillförlitlig auktoritet inom fältet?
Han har "varit" kompis med Rockafelle
Citera
2014-04-16, 16:16
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Feminism=marxism. Män och kvinnor föds med olika biologiska förutsättningar vilket i ett organiskt samhälle i huvudsak ger upphov till skillnader mellan könen. Precis som alla kommunister så måste feministerna förneka alla biologiska skillnader eftersom man annars inte kan peka på skillnader och hävda att dessa beror på "sociala orättvisor" som den stygge vite förtryckarmannen skapat.
ä d inte bättre om alla ba ha sin egen vilja
Citera
2014-04-16, 16:29
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
ä d inte bättre om alla ba ha sin egen vilja

Det handlar ju om biologiska och genetiska förutsättningar också, för hade det bara handlat om vilja så vore jag själv operatenor.
Citera
2014-04-16, 16:32
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det handlar ju om biologiska och genetiska förutsättningar också, för hade det bara handlat om vilja så vore jag själv operatenor.
då vill du inte bli operatenor ja trodde att ja ville bli civilinschenjör arschitekt också
Citera
2014-04-16, 16:35
Medlem
Citat:
försök inte vända det här mot mej nu

]Eftersom du inte förstår så bör det vändas mot dig.

Citat:
jaha så nu ska d va fittor där

Det skall vara människor, en människa är mer än en fitta eller kuk.

Citat:
nä ja säjer/påstår att kvinnor tänder på manliga orgasmer snarare än kvinnliga detta upplever ja som ett problem(!)

Heterosexuella män tänder mer på kvinnliga orgasmer än manliga, är det också ett problem? Eller tänder du mer på manliga orgasmer än kvinnliga kanske?

Citat:
Ok fråga hur många tjejer respektive killar i 15 års åldern som sugit kuk samt slickat fitta jag garanterar dej att tjejerna sugit mer kuk än killarna

Jag känner inga 15 åringar och framför allt tänker jag inte snacka sex med en 15 åring då dessa bara är barn och vet ingenting om varken sex eller verkligheten.

Citat:
att det går att dra en pararell mellan fittors"vilja" och mäns, get it

Nej. Är kvinnor endast fittor och män är män? Du får gärna utveckla och förklara detta.

Citat:
för att fitta är bara ett kön inget beteende lika så en kuk

Ett kön är inte bara ett könsorgan. Du måste särskilja på könet och ett könsorgan. Könet (dvs mannen och kvinnan) skiljer sig i fler aspekter, biologiskt, socialt osv. Om du tror att kön endast är könsorganet så bör du kanske läsa på lite innan du tar denna diskussionen...

Citat:
jag pratar om all forskning som läggs på att ta reda på om folk med kukkön fittkön är olika

Varför är det omöjligt att bedriva seriös forskning kring vad som är lika eller skiljer sig mellan det manliga och kvinnliga könet?

Han har "varit" kompis med Rockafelle[/quote]

På vilket sätt innebär att han "varit" kompis med Rockafelle att han besitter lämpliga meriter för att betraktas som en auktoritet inom fältet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in