Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-04-16, 16:42
  #37
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Eftersom du inte förstår så bör det vändas mot dig.
nej jag förstår inte feminismen och deklarerar att det är en icke-sak, övertyga mej om du tycker att det är en reell sak.

Citat:
Det skall vara människor, en människa är mer än en fitta eller kuk.
exakt

Citat:
Heterosexuella män tänder mer på kvinnliga orgasmer än manliga, är det också ett problem? Eller tänder du mer på manliga orgasmer än kvinnliga kanske?
ja d gör ja ja runkar oftare till utlösningar i mun än kvinnliga men ja skulle villa tända mer på att komma i min mun från en kvinna!

Citat:
Nej. Är kvinnor endast fittor och män är män? Du får gärna utveckla och förklara detta.
Jag förklar det bara för att ja tror att du e dum: Kvinnor har lägre krav på sex i sängen än vad en man har, jag tycker det är tragiskt

Citat:
Ett kön är inte bara ett könsorgan. Du måste särskilja på könet och ett könsorgan. Könet (dvs mannen och kvinnan) skiljer sig i fler aspekter, biologiskt, socialt osv. Om du tror att kön endast är könsorganet så bör du kanske läsa på lite innan du tar denna diskussionen...
Ja d e ju de här feminismen säjer är så men ja säjer att d inte e så. vad ska ja läsa på om, att kvinnor i högre utsträckning tvättar kläderna hemma oftare än män?jaha änsen då

Citat:
Varför är det omöjligt att bedriva seriös forskning kring vad som är lika eller skiljer sig mellan det manliga och kvinnliga könet?
för att det finns bara könsorgan

Citat:
På vilket sätt innebär att han "varit" kompis med Rockafelle att han besitter lämpliga meriter för att betraktas som en auktoritet inom fältet?
ja fattar inte va du menar me auktoritör ja e anarkist men han e en källa
Citera
2014-04-16, 16:53
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
nej jag förstår inte feminismen och deklarerar att det är en icke-sak, övertyga mej om du tycker att det är en reell sak.

På vilket sett är det en icke-sak? Övertyga mig om att det är en icke-sak så kan jag komma med motargument.

Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
ja d gör ja ja runkar oftare till utlösningar i mun än kvinnliga men ja skulle villa tända mer på att komma i min mun från en kvinna!

Personligen äcklas jag av att se män ejakulera och runkar därför inte till utlösningen. Den manliga utlösningen är något äckligt och de flesta män jag känner tycker likadant. Däremot kan jag mycket väl runka åt en kvinna som får orgasm. Tycker nämligen att den kvinnliga orgasmen är otroligt upphetsande.

Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
Jag förklar det bara för att ja tror att du e dum: Kvinnor har lägre krav på sex i sängen än vad en man har, jag tycker det är tragiskt

Du har haft sex 9 gånger, jag har haft sex ett par tusen gånger. Framför allt har jag diskuterat sex med säkert ett hundratal verkliga kvinnor. Tro mig, generellt sett så har kvinnor högre krav i sängen än män.

Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
Ja d e ju de här feminismen säjer är så men ja säjer att d inte e så. vad ska ja läsa på om, att kvinnor i högre utsträckning tvättar kläderna hemma oftare än män?jaha änsen då

Du kan ju alltid läsa lite genusforskning och bilda dig en uppfattning. Alternativt läsa lite statistik där män och kvinnor jämförs. Eventuellt läsa lite grundläggande biologi om hur män och kvinnors kroppar fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
för att det finns bara könsorgan

Män och kvinnor är identiska förutom att män har penisar och kvinnor har vaginor? Det finns inga andra yttre skillnader? Det finns inga skillnader när det kommer till hormonproduktion och dylikt? Om du har detta påstående så kan du inte gått ut grundskolan...

Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
ja fattar inte va du menar me auktoritör ja e anarkist men han e en källa

Alla som hävdar någonting är källor, men varför ska man just lyssna på den källan?. Du vet alltså inte vad en aukoritet är? Är svenska ditt förstaspråk eller har du inte gått ut grundskolan?



Hur som helst, antingen är du ett troll eller så har du efterbliven. Jag kommer inte svara på mer du skriver för så länge jag matar dig kommer du bara växa dig starkare och fortsätta skämma ut dig själv.

Far väl troll
Citera
2014-04-16, 17:04
  #39
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
På vilket sett är det en icke-sak? Övertyga mig om att det är en icke-sak så kan jag komma med motargument.
Jag påstår att det är larv och att det är ett sätt att destabilisera samhället om man nu kan säja så och tror på negativitet och att detta var skapat av Rockefeller och gänget, om du inte tror mej kolla på klippet en gång till vad har cia med miss magazine att göra liksom nu får du gärna förklara varför 145 miljoner svenska skattepengar ska läggas ner till att förklara varför en gaffel är feminin och en sked feminin? (FB) Skattepengar går till könsbyte av bestick?
Citat:
Personligen äcklas jag av att se män ejakulera och runkar därför inte till utlösningen. Den manliga utlösningen är något äckligt och de flesta män jag känner tycker likadant. Däremot kan jag mycket väl runka åt en kvinna som får orgasm. Tycker nämligen att den kvinnliga orgasmen är otroligt upphetsande.
Hur var det nurå var porren riktad till män eller var den inte d? iså fall vart kommer alla utlösningar ifrån

Citat:
Du kan ju alltid läsa lite genusforskning och bilda dig en uppfattning. Alternativt läsa lite statistik där män och kvinnor jämförs. Eventuellt läsa lite grundläggande biologi om hur män och kvinnors kroppar fungerar.
jag kan inte relatera till det då jag är en apa och inte ett kön, är d okej om ja tycker så eller anses jag vara "primitiv" då? dessutom är de nördigt att anstifta på att nån ska "gå-iväg-o-göra-nånting-för-att-du-ska-kunna-prata-me-mej" berätta ist va de handlar om för en oerfaren annars kan ja ba tro att du använder ett latmans argument för att slippa tala om vad du inte vet

Citat:
Män och kvinnor är identiska förutom att män har penisar och kvinnor har vaginor? Det finns inga andra yttre skillnader? Det finns inga skillnader när det kommer till hormonproduktion och dylikt? Om du har detta påstående så kan du inte gått ut grundskolan...
jo men ja tror att vi alla ä mäniskor

Citat:
Alla som hävdar någonting är källor, men varför ska man just lyssna på den källan?
för att han "varit" kompis med en av världens mest inflytelserika familj och denne har sagt att feminismen är skapad
Citat:
Du vet alltså inte vad en aukoritet är? Är svenska ditt förstaspråk eller har du inte gått ut grundskolan?
ja sa att ja va anarkist fattar du dåligt eller
Citera
2014-04-16, 17:59
  #40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
då vill du inte bli operatenor ja trodde att ja ville bli civilinschenjör arschitekt också


Du tror inte att man behöver någon medfödd talang för att bli operatenor? Det är i alla fall jag rätt säker på att man behöver och så är det med nästan allt annat också.
Citera
2014-04-16, 18:01
  #41
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Du tror inte att man behöver någon medfödd talang för att bli operatenor? Det är i alla fall jag rätt säker på att man behöver och så är det med nästan allt annat också.
du kan ju villa men du kan inte tillräckligt mycke därför dör drömmen och du gör nånting annat man kan ju inte mer änsejsjälv liksom
Citera
2014-04-16, 18:13
  #42
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
du kan ju villa men du kan inte tillräckligt mycke därför dör drömmen och du gör nånting annat man kan ju inte mer änsejsjälv liksom


Jo, och det var ju det som var min poäng. Att det inte räcker med att vilja utan man måste ha rätt biologiska och/eller genetiska förutsättningar också.
Citera
2014-04-16, 18:21
  #43
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jo, och det var ju det som var min poäng. Att det inte räcker med att vilja utan man måste ha rätt biologiska och/eller genetiska förutsättningar också.
jo men du e ju korkad om du tror att du vill bli operatenor, jag har ingen sympati för sånna människor ÖVERhuvetaget!
Citera
2014-04-16, 18:39
  #44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]
jo men du e ju korkad om du tror att du vill bli operatenor, jag har ingen sympati för sånna människor ÖVERhuvetaget!


Nja, jag såg nu att du var anarkist så det är väl snarare du som pundat sönder de få hjärnceller du möjligen hade. Bara att beklaga.
Citera
2014-06-15, 01:25
  #45
Medlem
rewin00s avatar
När vissa av dem skriker rakt ut:"MÄN ÄR SVIN!!!", så är det inte svårt att få kväljningar av begreppet. Det har blivit ett skällsord på grund av Twitter-häxorna.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback