Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianX
Nja, det intressanta i sammanhanget är ju att ingen ökad aktivitet finns hos någon extremhöger i Sverige enligt Säpo, men media tycks sedan ett kort tag ha en misstänkt samordnad agenda där de försöker få folket att se nazister i varje hörn. Det är de farliga krafterna, inte några nazister.
Jag tror inte extremhögern eller nazismen är ett problem i Sverige, precis som du skriver ser Säpo ingen ökad aktivitet utan vänstern står för i princip allt våld.
De farliga krafterna som jag befarar kan komma släppas lösa är ju alla vanliga människor, alltså etniska medborgare som fått nog och bra vettiga invandrare som ser ett bra land där de planerat sin framtid förstöras och där de själva kanske börjar tittas snett på eftersom de inte är etniska medborgare.
Tänk om vi kunnat titta in i i framtiden redan 1984 ända till 2014 och fått möjlighet att se utvecklingen av landet, fått ta del av vardagssamtalen, medias språk, politikernas nya lagar, förfallet, hatet, brotten, gettona, all skit - vem hade trott på det?
Tänk om vi skulle kunna få se bara 20 in i framtiden till 2034? Fy fan jag blir gråtfärdig - hela ens bästa tid i livet där man skulle fokusera på familj, barn, jobb, karriär, fritid, segling, tennis, skidåkning, golf eller vad det nu är - allt håller på att gå om intet. Går det åt helvete så ligger man med en avskuren hals eller man kanske klarar sig med att leva ett liv i våld och otrygghet. Om det ordnar upp sig så har våra politiker och media med sitt sjuka jävla experiment förstört ett par decennier av ens liv och stulit tusentals miljarder av vår gemensamma välfärd.
Jag tror inte det här kommer inte lösas utan väldigt mycket blod på våra gator.