Citat:
Ursprungligen postat av
blown
Jag måste bara redogöra för en jävla kul grej:
−
Till det sista inlägget kom jag med tre märkliga exempel som jag tyckte talade för min sak, och ställde även frågan varför en artikel måste kommenteras i direkt anslutning till publicering. Varför inte öppna för kommentarer senare dagen efter om de ligger utanför tidsspannet, men den gubben gick visst inte! Nu är inlägget raderat, och kommentarsfältet stängt
Syntax error? Fråga efter belägg och sedan radera när belägg och frågor kommer?
Jag läste igenom hela SVT debatten precis och reagerade just på att (du?) aldrig kom med några exempel.
Då vet jag varför.
Det går inte så bra för dem just nu på SVTdebattsidan. En kräksjuk katt kan lista ut syftet:
Vi får inte låta ngn skjuta i sank våra politiska artiklar, såsom feminism är bra för alla. feminism är bra för barn. Klipp kuken av alla män. osv Gudrun Schyman får skriva fritt ur hjärtat osv. Hur göra innan valet?
- Vi stänger sidan för "ombyggnad". Den går det stenhårt på.
Det var några goa kommentarer att de borde väl veta att det var valår och att det är just då man inte ska stänga ner en debattsida.
Det är också intressant att se hur våra skattepengar som gick till dialogvadnufördumtdekallarsig nu ska gå till annat under tiden "ombyggs".
Vad?
Jo, att brainstorma kring deras nya debattsida, som de skrev i tråden( det är för övrigt ett lysande exempel på att SVT ska göras om från grunden.)
Men om de nu ska göra en ny sida så behöver de väl inte brainstorma om det. Det ska de vl göra innan de bestämmer sig för att göra en ny; för tänk om de kommer på... vi behåller den gamla.
den 1 juni, så kör de med den gamla till den 1 augusti då den nya ska sjösättas och just du strular tekniken ändå till 15 september.
Men så går det när vänstertjejer för leka i den stora dammen. Det blir avslöjad som just vänstertjejer utan kunskap. Med så tydlig politisk-inriktning att ngn borde reagera över deras fria spelutrymme. UNGFEMINAZIS.