Citat:
Ursprungligen postat av
kattrumpa
Även om jag tror dig så kan du ju dock inte påstå att det fungerar för alla andra, det är bara löjligt. Du kan omöjligt veta om det är någon mer än Imworthless och hans party det inte fungerar för.
Citat:
Ursprungligen postat av
HaxarnHiaHia
Fan vad folk är envisa, nämde detta i ett community och blev bashed och kallad för idiot.
Tror du vissa konton är flaggade så att detta inte ska fungera på just det kontot? Eller är endast mitt konto buggat på något vis så det fungerar för bara mig?
Antingen är det på ett sätt eller inte.
Lite som snubben ovanför dig säger..
Samt vad du säger, konton är olika, helt klart vill jag påstå!
Kan ta ett exempel; jag har nött över 1500++ bountys utan överdrift 90% av dom på endast Act 1 (någon vända på Act 4 bland dessa 90% då det droppar samma saker där som A1 blandannat) pga att jag vill ha Set-reduce ringen.
Jag har inte fått den ännu vilket är enerverande, då jag har vissa i klanen som kan få den 2-4 gånger per dag och dom nöter inte Bountys ens i närheten av vad jag gör/gjort utan dom kan få den helt random då dom kör igenom lite då det passar dom.
Har fler personer i klanen som jag kör bountys med som vill ha just den ringen men aldrig får den.
Jag säger inte att saker och ting inte funkar för dig såsom du förklarar, men spelar ingen roll hur mycket du bashar för saker, så kanske du ska acceptera att det funkar faktiskt annorlunda för andra spelare/konton.